Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

@danielcojocar: sunt in stare sa-mi pariez cauciucurile de iarna cu tot cu jante ca electronica se cam opreste la cutia electromagnetica iar diferentialul spate este mecanic. Eu am inteles ca cele doua ansamble (electromagneticul si diferentialul) au in comun cutia dar ele sunt separate. Reiese si din schema aratata mai sus. La iesirea din cuplajul electromagnetic este diferentialul.

Cred ca daca-ti pariezi rotile, ramai cu ele pt ca asa este! Electronica se opreste la ambreiajul electromagnetic. Dar cuplarea diferentialului se face prin acel ambreiaj. Nimeni nu a spus ca ele nu sunt separate ca si sisteme dar lucreaza impreuna!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

@danielcojocar: sunt in stare sa-mi pariez cauciucurile de iarna cu tot cu jante ca electronica se cam opreste la cutia electromagnetica iar diferentialul spate este mecanic. Eu am inteles ca cele doua ansamble (electromagneticul si diferentialul) au in comun cutia dar ele sunt separate.

@dacian ai perfecta dreptate, si daca te uiti in postarea lui @dust3radmin, in fisierul pdf atasat este prezentat detaliat agregatul cuplaj + diferential. In consecinta modificarea diferentialului nu ar trebui sa aiba efecte asupra functionarii cuplajului, dar tocmai fiindca cele doua ansamble au carcasa comuna, exista o limitare a modificarii aduse diferentialului si anume trebuie musai sa incape in carcasa originala....

Ar fi fost mai bine ca diferentialul sa aiba carcasa separata, in cel mai rau caz se putea inlocui sau reveni la cel original - dar asa daca se distruge carcasa, poate periclita si integritatea cuplajului. Nu stiu cat ar costa o carcasa noua, sau daca se poate comanda separat, dar deja riscurile mi se par mai mari decat la prima vedere - cu toate acestea tin pumnii in continuare celor care sunt dispusi sa-l incerce si le urez bafta pentru ca vreau sa beneficiez si eu pe urma curajului lor :).

Daca il credem pe cuvant pe @comanr diferentialul autoblocant dezvoltat in Rusia incape in locul celui original fara modificari... - imi doresc sa fie adevarat dar pare prea simplu, prea frumos si prea ieftin sa fie adevarat, mai ales tinand cont de credibilitatea subreda si atitudinea ignoranta a initiatorului...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca il credem pe cuvant pe @comanr diferentialul autoblocant dezvoltat in Rusia incape in locul celui original fara modificari... - imi doresc sa fie adevarat dar pare prea simplu, prea frumos si prea ieftin sa fie adevarat, mai ales tinand cont de credibilitatea subreda si atitudinea ignoranta a initiatorului...

Aici putem sa-i dam dreptate lui @comanr pentru ca, in general, cand se dezvolta diferentiale diferite fata de cele originale (pentru orice masina), ele sunt dezvoltate fix pe aceleasi dimensiuni. Principiul de montaj este simplu. Il dai usor jos pe cel original si il pui la fel de usor pe cel aftermarket. Mai schimbi nise rulmenti si... inapoi in carcasa. In mod normal nu ar trebui schimbate nici macar distantierele de pe capete.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

analizand evolutia... forumul club4x4.ro a inchis topicul pe principiul de comercial in zona tehnica!

Se pare ca si acolo colegul nostru a stiut sa-si promoveze produsul!!!

Cum s-o face ca e capacit prin toate partile in care se discuta REAL despre o masina 4X4? Aviz amatorilor de teste!

Pe cuvant ca acolo n-am intervenit cu nici un post! M-am rezumat la acest forum ... caci asta e de suflet dusteristilor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@danielcojocar - explicatia este simpla : nu are argumente tehnice solide ! De fapt nu are deloc....

Dusterul echipat cu anvelope potrivite se comporta excelent in majoritatea situatiilor offroad. Pentru o zona real dificila , de ajutor este un troliu mobil/portabil, care poate trage masina si din spate. Oricum cu o masina de strada - indiferent de tip/marca - nu faci offroad extrem....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o zona real dificila , de ajutor este un troliu mobil/portabil, care poate trage masina si din spate. Oricum cu o masina de strada - indiferent de tip/marca - nu faci offroad extrem....

 

De acord, dar totusi as prefera solutia mai "eleganta", fara sa cobor din masina in namol de 20 cm sa ma umplu de noroi sa ma bata vantul, ploaia, gerul, viscolul pana ce ma troliez din incurcatura :)

Nu vreau sa bag Dusterul in locuri extreme doar de dragul off-roadului, dar am fost in cateva locuri (si intentionez sa merg in continuare) unde poti sa mergi linistit cu aproape orice masina de strada, dar daca te prinde o ploaie zdravana la intoarcere, acolo ramai...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord, dar totusi as prefera solutia mai "eleganta", fara sa cobor din masina in namol de 20 cm sa ma umplu de noroi sa ma bata vantul, ploaia, gerul, viscolul pana ce ma troliez din incurcatura :)

Nu vreau sa bag Dusterul in locuri extreme doar de dragul off-roadului, dar am fost in cateva locuri (si intentionez sa merg in continuare) unde poti sa mergi linistit cu aproape orice masina de strada, dar daca te prinde o ploaie zdravana la intoarcere, acolo ramai...

Ok, si tu crezi ca solutia "eleganta" este diferentialul?!? Ma-ndoiesc maxim ca daca te prinde vre-o ploaie zdravana ramai acolo pt ca n-ai diferential. Ma-ndoiesc ca daca ramai suspendat pe zapada te mai ajuta in vre-un fel diferentialul!

Si-acum.... scuzele mele, da' tu ai vrea sa se faca off road in costum si pantofi de lac??? Daca te-apuci sa iesi in off road pentru asta o faci... sa te ploua, sa te namolesti... sa dai zapada cu lopata etc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, si tu crezi ca solutia "eleganta" este diferentialul?!? Ma-ndoiesc maxim ca daca te prinde vre-o ploaie zdravana ramai acolo pt ca n-ai diferential. Ma-ndoiesc ca daca ramai suspendat pe zapada te mai ajuta in vre-un fel diferentialul!

Si-acum.... scuzele mele, da' tu ai vrea sa se faca off road in costum si pantofi de lac??? Daca te-apuci sa iesi in off road pentru asta o faci... sa te ploua, sa te namolesti... sa dai zapada cu lopata etc!

daaaa ... DA DA DA DA ... Zapada ! unde ? :))) vreau si eu

 

scuze de off :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...