Sari la conținut

Incrucisare punti Dacia Duster - o posibila solutie software?


Postări Recomandate

 

Am mai citit ceva interesant despre alte masini cu sistem haldex, cica decupleaza cand e frana de mana trasa, as fi curios daca asa e si la duster, asta ar insemna ca trucul cu trasul franei de mana pentru semi-blocarea rotii din spate care e in aer nu ajuta, ci chiar incurca.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

@crazywolf, multumim de precizare, crede-ma unii dintre noi ne-am dat seama deja de aceasta realitate trista...   Dar, scopul in sine nu e incrucisarea puntilor, ci trecerea de un obstacol, iesir

Un film interesant:  

Ma gandesc ca acest test e interesant de vazut.  https://www.youtube.com/watch?v=l7o6uw9MKyQ&feature=youtu.be

Posted Images

Nu ai auzit "clantanelile" specifice blocarii de roata chiar cu ESP off? Eu am auzit asta tot la IND, sambata dimineata cand cautam o locatie de trial si am intrat intr-o zona destul de mare de iarba care "mustea de apa". O simteam ca inainteaza mai greu si auzeam zgomote de blocare pe roti (cu ESP off), fara pierderea de putere specifica ESP-ului.

se si aprinde becul de esp in bord(adica palpaie). chiar daca e si cel de dezactivare aprins

 

Sincer, nu am fost atent nici la zgomote, nici la martori, m-am concentrat pe fir si pe acceleratie sa tin rotile in miscare dar fara sa solicit ambreiajul... In acel moment nu aveam nici o intentie sa testez EDL, ulterior mi-a venit ideea sa verific cum s-a comportat sistemul de tractiune cand am vazut pe ambele clipuri ca unori rotile se opresc.

@xtmaster vorbesti din experienta, sau din auzite? E bine de stiut, ca atunci cand sistemul lucreaza iti si da un feedback vizual. data viitoare o sa incerc sa fiu atent la martori.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit ceva interesant despre alte masini cu sistem haldex, cica decupleaza cand e frana de mana trasa, as fi curios daca asa e si la duster, asta ar insemna ca trucul cu trasul franei de mana pentru semi-blocarea rotii din spate care e in aer nu ajuta, ci chiar incurca.

Se adauga la lista aspectelor de lamurit :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din practica zic. ca nu intelegeam ce se intampla de palpaia in bord cu el decuplat si apoi mi-am dat seama ca patinez si cand palpaie ca mai trage un pic. eu nu am auzit cum functioneaza sistemul ca nici eu nu eram atent, doar ca clipocea ceva portocaliu in bord

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Deci cu rotile pe o diagonala fara aderenta masina pleaca? Adica sistemul le franeaza si pleaca celelalte? Eu mai astept Dusterul o saptamana si nu pot proba... Probabil la intalnirea din delta lamurim.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...