Sari la conținut

Postări Recomandate

Mda, pana la urma m-am prins, l-am schimbat. A intervenit insa o problema. Acel cauciuc care este pe far, mi-a cazut undeva si nu il mai pot recupera sa-l pun la loc. NU are cumva cineva unul in plus sa ma ajute si pe mine ? :))))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 466
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster diesel 4x4 - 15000 eur Sufa rezistenta - 20 eur Mirosul de cauciuc ars de dimineata dupa ce ai scos o masina din sant - de nepretuit!   S-a intamplat pe serpentina spre Predeal ieri dimine

Salutare,   Baieti, cred ca una dintre cele mai frumoase poze de grup.....ce mai o intalnire superba, camarazi adevarati, atmosfera placuta. De la stanga la dreapta, au evoluat titulari in echipa d

In sfarsit am reusit sa evadez cateva ore de pe asfalt sa-mi incerc noile upgrade-uri, pe teren. Diferenta de +6 cm la garda merita toti banii si toata osteneala cu modificarile. Masina trece fara emo

Posted Images

Mda, pana la urma m-am prins, l-am schimbat. A intervenit insa o problema. Acel cauciuc care este pe far, mi-a cazut undeva si nu il mai pot recupera sa-l pun la loc. NU are cumva cineva unul in plus sa ma ajute si pe mine ? :))))

Szabi, eu ma duc la service; ultima oara cand am incercat sa schimb eu becul, nu am mai putut sa cuplez cablurile care regleaza farurile. La service mi-au dat jos bara si asa au rezolvat ambele probleme.

:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine de functionat functioneaza totul, am schimbat becul, dar nu mai am acel capac de protectie :(

Eu am o vorba.....pentru toate exista @mugurel

 

 

Sa revin, in cateva randuri, la ce am observat la acest "miting" de OFF-Road.

Puncte slabe, evident legate de Duster, pentru ca pe el l-am urmarit, in mod special:

o masina care a venit nepregatita, au intrat in trial, la standard, fara pompa servo functionabila. La un moment dat traseul era prevazut cu o intoarcere, din mai multe miscari, dupa care te inscriai la urcatul unei pante foarte abrupte; ei bine, Carol, pilotul, printre injuraturile pe care le-am auzit, deoarece pozam din dreptul lui, motive invocate, fiind lipsa pompei servo, a reusit sa intoarca din vreo 5 miscari, fara sa exagerez.

Reticienta oamenilor fata de Duster, aici ma refer la specatori, care mai ca nu radeau, cand a intrat Prafosu' in actiune

Puncte bune: forta motorului, pe acea panta;mi-a placut extraordinar forta motorasului. La primul span, am crezut ca se implanta in pamant si se apuca de sapat.

Agilitatea masinii, era mult mai sprintena, evident avand avantajul greutatii inferioare, fata de marcile deja consacrate, de altfel niste masini foarte bine echipate si foarte robuste.

Dupa competitie, am stat de vorba cu diversi competitori, mecanici, copiloti, cam pe la toate standurile. Am inceput sa ii intreb despre masinile lor, oameni foarte amabili, mi-au raspuns la absolut toate intrebarile adresate. Am incheiat, cu intrebarea evidenta, "ce parere au despre Duster?"

Raspunsul a fost unanim, din care cauza am ramas si eu putin surprins, "O masina foarte buna!"

Nu le-am spus ca am Duster.

Eu, din pacate, am intalnit oameni, care in viata lor nu s-au suit intr-un Logan, daramite intr-un Duster, care au spus ca Dacia este o marca proasta.

Un sofer care a participat la "Extreme", de undeva de prin Bucuresti, spunea ca ar vedea-o ideala pentru anumite activitati care ar implica partea de hobby din agricultura, probabil omul avea pasiunile lui.......apicultura, aprovizionarea stanelor de pe varf de munte, mersul aiurea.

Repet, ce m-a surprins, e ca m-am asteptat de la oameni cu experienta in domeniu, sa critice umpicut tinicheaua noastra, dar nu au facut acest lucru.

In incheiere le multumesc pe aceasta cale, echipajului de pe Duster, care a dat dovada de o mare amabilitate, raspunzand intrebarilor noastre, pentru unele nici nu mai asteptam raspunsuri, adresand alta. Este vorba despre pilotul Carol si copiloata deosebit de simpatica, Andreea, camarazilor mei in aceasta excursie, userii @magyari, @ cristid si Florin Nicolau.

Va doresc tot binele din lume!Cu bune si cu bine!

Umblati, umblati si iar umblati!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Duminica, ne-am urcat cu Dusterele, pe unul dintre cele mai inalte puncte din jurul orasului Tg Mures, in apropierea Aeroportului "Transilvania". Privelistea a fost super "ok". Am fost trei: eu, @CristiD si @dacian.

Toate cele bune:

post-484-0-20785900-1369125280_thumb.jpg

post-484-0-00509200-1369125321_thumb.jpg

post-484-0-26711100-1369125359_thumb.jpg

post-484-0-11466200-1369125409_thumb.jpg

post-484-0-30284500-1369125438_thumb.jpg

post-484-0-57076300-1369125466_thumb.jpg

post-484-0-99702300-1369125494_thumb.jpg

post-484-0-42562300-1369125525_thumb.jpg

post-484-0-84457700-1369127782_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...