Sari la conținut

Postări Recomandate

Din lipsa de talent sau poate din alt emotive pozele nu sunt nici pe departe la fel de spectaculoase ca realitatea verde.

 

Drumul este spre Lapusna cu deviere la dreapta dupa pepiniera de brazi.post-2022-0-89081300-1367937700_thumb.jpgpost-2022-0-39925500-1367937934_thumb.jpgpost-2022-0-11921900-1367938020_thumb.jpgpost-2022-0-95868900-1367938106_thumb.jpgpost-2022-0-94439900-1367938206_thumb.jpgpost-2022-0-26958500-1367938463_thumb.jpgpost-2022-0-75274100-1367938824_thumb.jpgpost-2022-0-95764000-1367938911_thumb.jpgpost-2022-0-01771600-1367939014_thumb.jpgpost-2022-0-13152200-1367939101_thumb.jpgpost-2022-0-56824400-1367939202_thumb.jpgpost-2022-0-08433200-1367939287_thumb.jpgpost-2022-0-16127900-1367939372_thumb.jpgpost-2022-0-90303200-1367939458_thumb.jpgpost-2022-0-16490100-1367939546_thumb.jpgpost-2022-0-16838300-1367939632_thumb.jpgpost-2022-0-12189100-1367939719_thumb.jpgpost-2022-0-60952600-1367939806_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 466
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster diesel 4x4 - 15000 eur Sufa rezistenta - 20 eur Mirosul de cauciuc ars de dimineata dupa ce ai scos o masina din sant - de nepretuit!   S-a intamplat pe serpentina spre Predeal ieri dimine

Salutare,   Baieti, cred ca una dintre cele mai frumoase poze de grup.....ce mai o intalnire superba, camarazi adevarati, atmosfera placuta. De la stanga la dreapta, au evoluat titulari in echipa d

In sfarsit am reusit sa evadez cateva ore de pe asfalt sa-mi incerc noile upgrade-uri, pe teren. Diferenta de +6 cm la garda merita toti banii si toata osteneala cu modificarile. Masina trece fara emo

Posted Images

@dacian, tu vrei ca eu maine sa nu mai lucrez?!:)

Arata foarte frumos, locurile pe unde ai umblat.

,...si drumul mi se pare foarte acceptabil chiar si pentru 4x2. Trebuie neaparat sa mergem in gasca. Asa de desi erau copacii, ca parca mergeai printr-un tunel.

Masina arata bine. O mica imbunatatire si anume sa iti vopsesti si tu partea din fata, parca asa numai cu "scutul" acela, alb, ii lipseste ceva...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Drumul nu ridica nici un fel de probleme pentru 4x2. Pe alocuri e la fel de bun ca un drum national. Locurile sunt frumoase, putin cam salbatice sa te aventurezi singur printre copaci rasturnati de furtuna, colibe sinistre din neolitic (nu erau dar cam asa aratau) si morminte, pe un inceput de ploaie cu tunete, cand dupa un tufis vezi un animal deranjat de prafos si care putea fi vulpe sau lup (eram concentrat la drum) si intr-un loc cunoscut ca fiind suprapopulat cu ursi.

 

Si as vrea ca maine sa nu lucrezi si sa nu lucrez nici eu si sa ne caram la munte.

 

Bineinteles ca masina arata bine. Doar e un duster si stii cat de mult ne plac... Cu vopsitul fetei mai astept deocamdata. Sincer imi place foarte mult cum arata a voastra dar imi place la fel de mult cum arata si a mea. Sau altfel spus, chiar daca lui bunicu ii sta bine cu mustata inca nu m-am hotarat sa imi las si eu :)

 

Spor la treaba, drumuri bune si sa ne vedem cu bine duminica la locul stiut. Aviz tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va admir cu drag pt tot ce realizati, daca o sa am noroc, pana la sfarsitul anului voi deveni si eu fericitul posesor al unui Dustaret. Poate primiti in gasca voastra si un bucurestean, nascut si crescut in Ramnicu Valcea. Va salut cu mult respect. Ochelarica

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va admir cu drag pt tot ce realizati, daca o sa am noroc, pana la sfarsitul anului voi deveni si eu fericitul posesor al unui Dustaret. Poate primiti in gasca voastra si un bucurestean, nascut si crescut in Ramnicu Valcea. Va salut cu mult respect. Ochelarica

Te asteptam cu drag!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa pun si eu o intrebare stupida. Cum se schimba becul de pozitie la Duster ? Bun, am dat jos acel dop, am scos cablul, dar efectic becul nu reusesc sa o scot. Din cate am vazut sunt 3 cleme, care trebuie impinse fiecare ca sa iasa becul. Abia imi incape mana acolo, daca mai imping si cele 3 cleme, cu ce mai trag si de bec sa iasa ? Ori nu am inteles eu ceva, ori mai bine intreb, decat sa rup o clema din aia.... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...