Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 5 months later...

Varianta 4x4 e aproape 25mii euro, deci nu vad cum s-ar putea compara cu Duster, nu mai vb de costuri de intretinere, de spatiu interior si portbagaj semnificativ mai mic.

 

PS. Referitor la costurile de intretinere, am un coleg cu Nissan Qashquai si vroia sa isi cumpere pt anvelopele de iarna jante de tabla. A renuntat la idee, pt ca o janta de tabla costa 11 mil (iar una de aliaj 20 mil); ma refer la pretul unei jante noi, luate de la dealer. In conditiile in care anvelopa are exact acelasi dimensiuni ca la Duster, iar la Duster o janta de tabla noua costa 2 mil la dealer.... Asa ca puteti sa trageti si singuri concluzia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

after market oricum va ramane....eu lucrez in distributia de piese auto...si credema, muuulllt aftermarket ;)

 

cat despre juke...e simpatic, dar e ca o cutie de chibrituri :))) (parerea mea) si cam piperat

inainte sa-mi iau duster, ma interesa destul de mult un nissan qashqai ...si ma ducea undeva pe la 22 000 E ....si o revizie undeva la 1500 lei :)

 

asa ca am ales duster si sunt foarte multumit de el :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sincer jukebox-ul asta de la Nissan nu prea pare o masina "adulta". Nu stiu, eu asociez botul unei masini cu chipul unui om, si din fata masina asta parca e chipul unul copil talamb de 5 ani ;)

Nu-mi place deloc cum arata, desi interiorul e chiar ok.

 

Duster-ul l-am luat din 5 motive mari si late:

- arata excelent

- garda la sol buna

- pretul

- piese si revizii ieftine comparativ cu alte marci

- e o masina romaneasca :)

 

Pot spune cu mana pe inima ca Juke nu ar trece la niciuna din cerintele de mai sus.

Nu pot sa nu felicit insa posesorii de Juke, care la 22.000euro mai puteau adauga putin si-si luau o masina :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...