Sari la conținut

Inchiderea centralizata nu ramane inchisa


Postări Recomandate

Salutare

Comanda de inchidere centralizata de pe cheie blocheaza toate usile apoi usile se deschid toate singure imediat.

Butonul de inchidere centralizata de la bord are acelasi efect. Lock-unlock singura.

Daca folosesc "Actuation test" din scannerul meu Launch-X431 usile se inchid si raman inchise. Nu exista erori stocate.

Este un defect clasic? Este vreun contact/microcontact defect? Ce recomandati?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La aceasta masina au fost facute modificari soft, electrice, montat alarma, etc…? Apoi vezi si documentatia, schemele electrice, procedurile, …  pe care ai scris ca le ai si desigur ca poti face toate verificarile necesare fizic pe masina.

Referitor la deschiderile mobile Duster H79 atasez doar cateva capturi, poate sunt de folos altor colegi de forum (am subliniat asta):

Captura1.png

Captura2.png

Captura3.png

Captura4.png

Captura5.png

Captura6.png

Captura7.png

Captura8.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 24.05.2024 la 6:45, Gil26 a spus:

La aceasta masina au fost facute modificari soft, electrice, montat alarma, etc…?

Nu. Totul este stoc.

Din documentatia selectata inteleg ca banuiesti;

  • fie unul sau mai multe contacte inchidere usi este defect
  • fie un microcontact din zavor usi este defect
  • fie cablajul asociat este defect
  • o combinatie a celor de mai sus

Totusi ma surprinde ca nu am gasit nici o eroare de la modulul UCH...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De unde și până unde o deschidere mobilă trebuie să dea cod de eroare ?!

Dacă ai martor uși deschise pe TdB nici mai era cazul de întrebat, se folosea scula aia minune, dar trebuia să și știi să o utilizezi 100%.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemadaSa stii ca tonul arogant si sarcastic nu este o dovada de inteligenta si nici de ajutor pentru membrii forumului. Cand o sa crezi ca le stii pe toate si esti superior celor de pe forum inseamna ca mai ai multe de invatat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai în meniul scule cu pricina, ceva cu care vezi date în timp real, în cazul de față starea senzorilor de uși, astfel încât, dacă știi ce faci în 5 minute (incluzând descuierea mașinii, conectarea dongle, pornirea sculei + health reportul) afli tot, înainte de a demonta jumatate de mașină să măsori 3 fire.

P.S. Iar pentru că le știu pe toate, te pun să verifici broasca de la hayon - s-ar putea să ai surprize.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

De ce nu vrei sa renunti la tonul specific romanesc, iritat, invidios si superior de pe forumuri? "Daca stii..." + recomandari ABC de conectare a scannerului. Pe bune? De ce crezi ca toti sunt niste idioti? Chiar crezi ca nu mai exista si alte marci de masini unde cele mai mici defecte de inchidere ale usilor sunt stocate ca erori? Eu doar am constatat ca la acest model de Duster firmware-ul din UCH nu raporteaza nimic fata de exemplu masinile din grupul VAG mai noi.

Invata mai mult respect si modestie. S-ar putea sa ai mai multi prieteni.

Editat de dohnjoe
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Și mergând mai departe, direct din manual:

Blocare uşi
Apăsaţi pe butonul de blocare 1.
Blocarea este vizualizată prin două clipiri ale luminilor de avarie şi ale lămpilor de semnalizare laterale.

Dacă o deschidere mobilă (uşă, hayon) este deschisă sau închisă necorespunzător, are loc o blocare apoi o deblocare rapidă a deschiderilor mobile, fără clipire a luminilor de avarie şi a lămpilor de semnalizare laterale.

 

 doar din răsfoirea manualului se afla că e o problemă, dar astea sunt detalii neimportante, ca și martorul de uși deschise... de logica de funcționare a circuitului nu mă mai leg (prostia cu fire rupte).

Noi vorbim de Dacia nu alte mărci, că de aia e forum Duster

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...