Sari la conținut

imbunatatire suspensie


Postări Recomandate

Pana la urma si-a pus cineva suspensie lasata pe Duster. Eu il am de o saptamana si am facut un drum dus-intors din Buc la Poiana Brasov. Masina mi se pare foarte instabila in curba, comparativ cu vechiul meu Peugeot 307. Nu prea ma intereseaza partea de offroad asa ca ma gandesc serios la un kit de suspensie Blistein (arcuri si amortizoare) (-30mm):

http://web1.carparts...DC018004&12=130

Problema este ca nu stiu pretul.

Am mai gasit doar arcurile. Montajul cica ar fi 200RON

http://www.customtun...-Duster-Eibach/

 

Ce parere aveti? Sa ma limitez doar la arcuri? Amortizoarele au vre un rol in ruliul masinii in curba?

Deasemenea, are rost sa imi pun distantiere? Cat se poate maxim fara a modifica aripile sau a uza prematur rulmentii?

Multumesc.

 

P.S. Consulul mediu al masinii a fost de 9,5 l /100km in modul ECO. Cam mult...dar nu am lasat-o toata autostrada sub 160km/h (era limitata de modul ECO).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 239
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In sfarsit, dupa o lunga asteptare, a sosit kit-ul complet de suspensii Ironman +4cm (Arcuri, Amortizoare + suruburi reglat unghi de cadere)   Ca si prima impresie:   1. Se observa cu ochiul liber

Oho! Te-au tinut ceva, mister... Hai sa iti zic o treaba... Eu am tot Kit IronMan (Arcuri si Amortizoare), si pot sa spun ca e cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o vreodata, si pe bani multi! Si p

Daca ar fi sa o iau de la capat, as merge pe amortizoare standard Billstein B6 cu arcurile de inaltare H&R. Parerea mea... Ce mai buna combinatie pentru strada 80% + off 20%. Mi se pare cea mai cu

Posted Images

Pana la urma si-a pus cineva suspensie lasata pe Duster. Eu il am de o saptamana si am facut un drum dus-intors din Buc la Poiana Brasov. Masina mi se pare foarte instabila in curba, comparativ cu vechiul meu Peugeot 307. Nu prea ma intereseaza partea de offroad asa ca ma gandesc serios la un kit de suspensie Blistein (arcuri si amortizoare) (-30mm):

http://web1.carparts...DC018004&12=130

Problema este ca nu stiu pretul.

Am mai gasit doar arcurile. Montajul cica ar fi 200RON

http://www.customtun...-Duster-Eibach/

 

Ce parere aveti? Sa ma limitez doar la arcuri? Amortizoarele au vre un rol in ruliul masinii in curba?

Deasemenea, are rost sa imi pun distantiere? Cat se poate maxim fara a modifica aripile sau a uza prematur rulmentii?

Multumesc.

 

P.S. Consulul mediu al masinii a fost de 9,5 l /100km in modul ECO. Cam mult...dar nu am lasat-o toata autostrada sub 160km/h (era limitata de modul ECO).

 

la partea de stabilitate compari .. cum zice si colegul prune cu pepeni. pentru un sav dusterul sta foarte bine pe curbe . e doar impresia ta ca ar fi instabil data de centrul de greutate amplasat mai sus.

 

cat despre consum , la o masina cu viteza maxima declarata vreo 165km/h (apropo in auto nu prea treci de 160...) mers "blana"cat ai vrea sa iti consume ?

 

ca imi aduc aminte de posesorii de GTI uri carora le consuma 5 in blana ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

am citit tot acest topic si pana la urma nu s-a ajuns la nicio concluzie finala referitoare la amortizoare si arcuri....

 

sau n-am fost eu atent?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa micsorezi garda la sol la Duster cred ca este o blasfemie ! Din dorinta de a scoate bani din piata exista producatori de renume care ofera arcuri care coboara garda la sol. Consider ca este o aberatie pentru orice suv. Pentru cine doreste asphalt si viteza in coasta exista alte solutii constructive care ofera mult mai multa satisfatie pentru aceasta aplicatie.

Folosesc pe Duster combinatia arcuri H&R +30mm / amortizoare Ironman. Fata de suspensia de serie , masina este mai rigida, sta mult mai bine in virajele rapide on/off road. Din punctul meu de vedere merita ! Anvelopele sunt BFG AT 235/16.

Trebuie refacuta geometria dupa aceste modificari.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la partea de stabilitate compari .. cum zice si colegul prune cu pepeni. pentru un sav dusterul sta foarte bine pe curbe . e doar impresia ta ca ar fi instabil data de centrul de greutate amplasat mai sus.

 

cat despre consum , la o masina cu viteza maxima declarata vreo 165km/h (apropo in auto nu prea treci de 160...) mers "blana"cat ai vrea sa iti consume ?

 

ca imi aduc aminte de posesorii de GTI uri carora le consuma 5 in blana ...

Chiar daca as compara mere cu pere, senzatia de instabilitate este aceeasi. Am condus si alte SUV-uri destul de multi km (Tuareg/Range Rover Vogue) si nu am patit asa ceva. Bineinteles ca nu sunt din aceeasi categorie de pret, nici pe departe.

Ideea este daca am ce sa ii fac sa ii corectez comportamentul in viraje la viteza pe sosea. Asta ma intereseaza pe mine. Scopul acestei masini, pentru mine, este sa incapa mai multe bagaje in ea dacat incapeau in Peugeot si sa le duc undeva 99% DN-uri si autostrazi. Altii au luat-o pentru comportamentul offroad. Eu nu, mie mi-a placut cum arata si oricum vroiam un 4x4.

Intrebarea initiala era daca coborarea gardei la sol cu 4 cm cu acele arcuri influenteaza ruliul masinii. :hmm:

Comentariul referitor la consum: Peugeotul 1,6 16V benzina imi lua 10.5l in afara la 180-190 max (constructiv 170 max) si 18l in oras. Dusterul ia echivalent daca tin cont de limitarea de viteza 160 si de faptul ca are motor disel

(randament mai bun).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...