Sari la conținut

Cort tip tunel Pinguin Storm 2 Duralu


Postări Recomandate

Cortul este in stare impecabila, a fost folosit doar la 3 iesiri cu motorul si nu il mai folosesc de mai bine de 1 an, nu se intrevede vreo sansa de folosire asa ca am decis sa il vand. 
 

Cateva caracteristici:

Pinguin Storm 2:
- cort tip tunel
- tenta impermeabilă și folia de sol impermeabile (10000mm si 3000mm)
- două intrări
- montaj simplu și rapid
- vestibul mare (180x155cm)
- pentru 2 persoane
- cusături lipite
- 3 orificii de aerisire cu protecție împotriva scurgerilor
- se poate monta separat fără dormitor
greutate fără dormitor: 2,6 kg sau 3.7 kg in intregime
- trei bețe
- 17x țăruși

 

Locatie: Bucuresti

Pret: 450 lei

Contact: aici sau mesaj privat

 

IMG_4085.thumb.jpeg.00c504a771b99049cc860e5e060aa333.jpeg

 

IMG_4084.thumb.jpeg.95c6e2cfaea46a19a7c1d4af8bc9bf06.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am introdus in Dialogys 4.90 'licentiat' (kit instalare + 7 DVD) pe care il am VIN-ul masinii mele si nu mi-a oferit nimic util pentru problema mea specifica. Posibil sa nu fie tocmai la zi pt toate tipurile de motorizari Duster. O sa folosesc de acum inainte tipul de motor H79 sugerat pentru ca se pare ca ofera mai multe informatii. Oricum, fata de alte marci de masini, Dialogys este un soft neprietenos, iar schemele de wiring sunt un exemplu de pierdere de vreme ca sa le citesti. Asta e...
    • Mda, se pare ca tu ai stiut precis de ce ai cumparat Renault, acest Duster pe care il ai acum (plus alte doua modele pe care le-ai avut pana acum daca tin bine minte), sa nu te plictisesti “forever.!”  @dohnjoe  , da, ai dreptate,  in manualele de service sunt destule omisiuni, contin si unele inadvertente, au si unele greseli, unele operatii se pot face sau nu (uneori nu este nevoie sa se desfaca “un sfert de masina”), etc. … dar chiar si asa cum sunt acestea totusi pot sa fie utile, iar cu ajutorul lor multi colegi de forum si-au reparat si intretinut singuri masinile, doar ca exemplu (subliniez asta) atasat si procedura de demontare \montare a bobinelor pentru un Duster H79 motor 1.2 TCe, poate este de folos si altor colegi de forum (plus ceea ce bine si corect s-a scris anterior), ex si cuplurile de strangere, etc. si desigur ca pana la urma fiecare procedeaza asa cum stie si doreste (si nu voi intra in vreo polemica despre toate acestea), dar scopul principal acestui forum este tocmai acela de a invata unii de la altii, de a schimba informatii si experiente ce pot sa fie de ajutor si altora, etc. … Toate cele bune!
    • @alfabitMotivul pentru care sunt pe acest forum este ca sa compensez ostilitatea Renault si Dacia contra celor care au dorinta, sculele, si spatiul necesare pentru a-si intretine si repara singuri masinile. Prefer sa nu ma plictisesc pe acest forum folosind informatii de la colegi cu experienta decat sa ma apropii la mai putin de 100m de vreun service.
    • Renault niciodată nu a încurajat posesorii să repare singuri, totul a fost/este contra lor, Doar reparaţii aşa zis ``conforme`` la service-urile  autorizate pe bani adevăraţi. Nu vă faceţi iluzii, sau nu ştiaţi ce aţi cumpărat ? Alţii ştiu precis de ce au cumpărat Renault, să nu se plictisească forever.!
    • Astazi am rezolvat conform indicatiilor de mai sus. Am folosit doua surubelnite mai lungi pentru a departa doua cleme elastice otelite. Apoi se trage furtunul. La montaj este suficient sa se apese furtunul peste teava si se siguranteaza singur. Am desfacut furtunul dinspre turbina pentru ca ofera mai multa libertate de miscare la cilindrul 4. Revenind la mesajul initial al topicului, trebuie sa spun ca sunt dezamagit de cantitatea mica de informatii din manualul de service sau din Dialogys. Desi sunt multiple modele de motoare pe benzina si Diesel care echipeaza Dusterul, nu exista nici o descriere specifica a reparatiilor in functie de tipul de motor. Totul pare facut special ca sa te descurajeze sa incerci sa faci reparatii singur.
×
×
  • Creează nouă...