Sari la conținut

Navigatie + multimedia 2DIN (NAVD-A157)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 115
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

gata, mi-am pus si camera marsarier!

Din pacate in fisa de prezentare scrie ca este compatibil comanda volan dar nu are locas pentru mufa si inca nu am avut timp sa merg la un specialist sa va cum il pot lega. Pentru mine nu este un impe

si cateva poze:

Posted Images

Este loc daca il lasi la pozitia a treia in jos altfel poate sta si lipit de fante, depinde de tine si de cum bate soarele in el.

Normal ca daca bate aerul rece in el este posibil sa se faca condens si sa se scurga apa in el dar nu cred ca e un capat de tara sa il lasi sa bata in sus.

Posturile sau melodiile se pot schimba in modul nav din butoanele de pe unitate sau telecomanda dar numai in ordinea lor din folder sau din radio.

Detalii despre functii le gasesti in manual.

Antena este externa si vine la pachet, se mufeaza ca orice antena gps. Eu am tras firul pe langa stalpul din dreapta pana la oglinda retrovizoare.

Ei spun ca tine loc si de antena tv. Sincer nu am avut timp sa caut posturile tv sa vad cum se vede.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este loc daca il lasi la pozitia a treia in jos altfel poate sta si lipit de fante, depinde de tine si de cum bate soarele in el.

Normal ca daca bate aerul rece in el este posibil sa se faca condens si sa se scurga apa in el dar nu cred ca e un capat de tara sa il lasi sa bata in sus.

Posturile sau melodiile se pot schimba in modul nav din butoanele de pe unitate sau telecomanda dar numai in ordinea lor din folder sau din radio.

Detalii despre functii le gasesti in manual.

Antena este externa si vine la pachet, se mufeaza ca orice antena gps. Eu am tras firul pe langa stalpul din dreapta pana la oglinda retrovizoare.

Ei spun ca tine loc si de antena tv. Sincer nu am avut timp sa caut posturile tv sa vad cum se vede.

 

Multumesc pt raspuns.

 

Sa inteleg ca nu exista mod shuffle/amestecare melodii deloc ?

 

Va trebui sa ma duc la service sa montez radioul asta daca-l cumpar :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exista dar nefiind in meniul radio, dvd, usb nu poti sa dai decat inainte sau inapoi, setarile le pastreaza din meniul aferent player-ului.

Iti recomand la Service, poate rezolvi si cu comenzile de la volan.

Alt model nu ai gasit? Vrei musai cu Navigatie? Stiu ca mai sunt si alte variante mai ieftine cu ecran retractabil. Vezi aici

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa ce am vazut postarea ta cu 1 DIN pe Duster, mi s-a pus pata pe un sistem cu navigatie, altfel nu prea isi are rostul :)

O ultima intrebare :) (sper), volumul la navigatie se poate seta independent de cel de la radio/usb ? sau au acelas nivel ambele ?

 

THX!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
    • Schimbarea uleiului întotdeauna face bine, atâta timp cât este respectată norma folosită de producător. Cu atât mai mult în cazul în care avem angrenaje și plăci de fricțiune în același ulei ca în cazul acestui diferențial. Dacă norma este respectată și componenta cedează, uzura era prea mare din alte motive. Depinde și dacă vrem să vindem subansamble OE, sau să asigurăm mentenanță și viață lungă componentei de pe mașină. Bineînțeles că toate reperele din schemă au coduri OE... au si echivalențe în aftermarket. Nu cred că are rost să dezbatem moduri de interpretare ale fiecăruia, sau semantica... Diagrama de piese este foarte clară pentru oricine are opt clase și a lucrat câteva zile într-un service auto. Informația pentru care am făcut rugămintea este disponibilă în Dialogys, am găsit-o, cupluri, metode de verificare etc. Cu un ceas comparator, lere, dinamometrice, spray revelator și multă răbdare...se face Nu este nici pe departe atât de complicat, cum nu a fost nici pentru montajul ambreiajului. Sunt alți producători auto cu sisteme mult mai complexe, și mai greu de reglat. Totuși Dacia este un brand low cost, cel mai bun pe segmentul lui de altfel, de câțiva ani. Sistemul tip Haldex este folosit de vreo 30 de ani deja, iar reglajele toleranțelor sunt în procedura de asamblare, de aceea am întrebat de această procedură încă de la început. Dacă vorbeam de recondiționarea unui diferențial de pe un sistem 4Matic, sau de diferențialul cu torque vectoring de pe Golf R, atunci puteam considera că este ceva complicat. Diferențialul de pe Duster este destul de simplu, pentru a rezista la cuplul și nevoile pe care le vede micul nostru off-roader național. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...