Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

Lufturile și geometria nu o să ți le mai scoată nimeni ca din fabrică. Și alea sunt cum sunt 😂. Mai ales că cel puțin un lonjeron este deja îndoit.

Din ce povestești și se vede și în poze, te-a lovit mai tare pe partea stângă, partea șoferului. Din cauză că stâlpul dintre portiere e îndoit, e normal că și ușa din spatele șoferului e deplasată - prinderea e pe stâlp. Acolo nu o să îți scoată niciodată lufturile pe toată lungimea ușii.

Un sfat ar fi că orice element de siguranță se înlocuiește, nu se repară decât în foarte puține cazuri. De exemplu, aripa spate se taie și se sudează alta. Nu se încarcă cu chit. Idem cu stâlpul îndoit.

Pe scurt, da, mașina poate fi reparată. Însă dpdv al siguranței, dacă e afectat lonjeronul stânga spate, stâlpul B (cel dintre portiere), aripa stânga spate și oala portbagajului, cam aia e.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

Mulțumesc @Makpentru îndrumări - sper să nu ajung să am nevoie - am început cu service-ul asta unde cunosc cat de cat oamenii si cum fac treaba, o sa raman cu ei pana se va repara - spun ca au o relatie foarte buna cu Euroins  (inteleg ca sunt multe dedesubturi aici, dar  să o iau de la capat cu alt service, nu cred ca ma ajuta prea mult). 

Mulțumesc @PufarinaUcigasa- mi-ai spus exact ce eram interesat sa aflu - voi tine cont

Acum să văd cum va ieși mașina. Dacă e cat de cat in regula o mai tin pana apare noul Duster (2024) care probabil va avea si motorizare hibrid. Dacă nu voi fi multumit de cum va iesi, o vand - problema e ca nu prea gasesti masini noi care sa indeplineasca conditiile pe care Duster 1.0 Gpl le indeplineste: 

-SUV cu pret accesibil, garda mare la sol, capabil sa ma scoata si de pe drumuri grele (nu off-road)

-consum redus (mediu echivalent benzina 3,8-4,3%) - merg mult prin Bucuresti, zilnic (60-80Km)

-cost intretinere destul de redus (benzina+GPL) inclusiv asigurare si impozit

-piese de schimb ieftine, astfel incat sa-mi permit sa nu fac CASCO iar în caz de ”pupaturi” în trafic sa-mi permit sa o repar cu mai putini bani decat m-ar costa CASCO pe un an (exemple: inlocuit o aripa, un far, o bara si chiar o usa). 

Din pacate motorizarea cu GPL nu mai este la Dacia, iar la Duster, doar varianta Essential are acelasi motor pe care as putea sa-mi pun ulterior GPL - in rest motoare cu injectie directa (variantele pe benzina) - insa iese din calcul (pierd garantia + ca masia e vatianta ”cheală”). 

Cand te-ai obisnuit cu o masina care consuma in jurul a 4% benzina in oras e greu sa sari la dublu sau chiar mai mult de dublu in conditiile in care chiar ”bați” zilnic orașul- masina nu produce ci doar o folosesc in interes personal. 

Deja am inceput sa studiez piata si ma uit la: Suzuki S-CROSS (M-hybrid), Toyota Yaris Cross (hybrid), Kona Hybrid, dar în sinea mea sper sa iasa cat de cat bine Dusterul si sa-l mai folosesc pana apare noua generatie (cred ca Bigster va avea un pret mult superior Dusterului - peste 30000E si nu prea imi vine sa dau atat pe o masina ca apoi sa stau cu inima indoita ca vine un șofer ”priceput” si mi-o ”aranjează” in trafic sau in parcari prin ”jungla” bucuresteana).

Sincer, cum spuneam, stau cu inima indoita, nu stiu cati bani as putea cere pe o masina care a fost lovita 17000km (ma gandeam la 11000-12000 E- sunt prea optimist oare?). La reparatie sper sa nu scot alți bani din buzunar, decat cel mult de-o cinste - nu de alta dar si asa e destul de mare paguba - Un Duster echipat ca al meu ar costa acum in jur de 19500 E - si asa mi se pare ca pana la 11-12000 aș scădea cam mult. Să cer mai mult? Să îl mai țin 2 ani? 

Am o gramada de intrebari care nu-mi dau pace - si deja ma simt ca si cum cineva mi-ar fi furat cateva mii de Euro :(

Multumesc încă o dată tuturor celor care mi-au dat sfaturi (chiar toate cele primite le consider utile). Dacă mai sunt și alte idei/pareri despre cum ar trebui sa procedez (poate ca asa cum gandesc eu nu e corect pt ca imi scapa/nu cunosc unele astecte)  vă multumesc anticipat.

Cele bune tuturor

 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ideea ar fi ca asiguratorul sa.ti plateasca devizul facut de service. Am citit atatea despre Eurolins..Daca vor fi corecti cu tine eu sunt dator cu 2.3 beri fața de tine.Legat de intretinere. Piesele nu s ieftine cam la nicio masina..Legat de masinile enumerate..MH e o pacaleala..la consum..in oras eu am 8..ca merg la ore rezonabile..Am Scross AT.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@MakE clar că m-ai atenționat privind cel mai important lucru dpdv financiar și apreciez mult ajutorul tău și al celorlalți colegi de forum care mi-au răspuns..

Chiar dacă orice păgubit nici nu vrea să audă de așa ceva, ceea ce spui tu este trista realitate pe care și eu, sincer, încă nu pot să o accept 100% (speranța moare ultima).

O să văd ce fac - voi ține morțiș să-mi înlocuiască toate elementele de siguranta afectate (multumesc @PufarinaUcigasa) cat si ce este vizibil indoit (fara chit!!) - ma uitam ca o aripa spate este cam 750 lei - nu este exagerat de mult și cred ca nici celelalte.

Da, si eu stiu de problemele cu Euroins, însă e vorba in principal de reparatiile facute in reprezentante, unde ”scorul” este ceva mai mare la piese de origine dar mai ales la manoperă. Nu stiu care este explicatia, dar am vazut pret de piesa de origine montata in reprezentanta cu pret aproape dublu fata de ce poti gasi identic pe internet (la Dacia ma refer, in rest nu am habar) - in situatii din astea intervine ”râca” între asigurator si service-ul mărcii (pt pagubit este mai avantajos in reprezentantă pt ca s-ar interveni, teoretic, ceva mai corect la masina, dar in cazul meu, sigur, nici în reprezentanta nu o repara ”ca nouă” ... ba cred ca oamenii astia la care am dus masina, care fac tuning la masini scumpe si la motoare, s-ar putea sa lucreze chiar mai atent).

Despre M-Hybrid, multumesc de info, știam ceva cat de cat iar tu mi-ai confirmat. Problema mea e ca nu prea am la ce masini sa ma uit care sa fie accesibile si sa indeplineasca cat mai multe din ce ”stie” Dusterul 1.0. 

Mă uitam că pe net pt un Duster 1.0 GPL cu un an mai vechi decat al meu, cu 19000 Km (al meu 17000), cutie cu 5 trepte (al meu 6 trepte), display de 7 (al meu de 8) dar fara accident, se cere 17000E. Eu cat sa cer pe al meu după reparatie? Am si un set de roti cu jante originale echipate cu Bridgestone de iarna (cam 900E am dat anul trecut) - de vara am Continental cu jantele din fabrica. 

Gata, hai ca am ”monopolizat” discutia pe forum, și sigur @Mak ai si altceva mai bun de facut decat sa-mi tot raspunzi, dar oricine citeste si poate sa-mi dea o idee, e binevenita. Multumesc 

 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Sper să fi rezolvat reparatia,mi-a părut rău că ai pățit asta în jungla aia urbană de Bucuresti a voastră,deci e frustrant când sti că tu mergi în trafic cu atenție si civilizat si vine o amețită sau amețit ,în general cu masină de firmă sau de serviciu si-ți sifoneaza masina dar oricum lor nu prea le pasă,ei sunt focusați să facă "target-ul",îi doare la bascheți că tu ți la masina aia si ai făcut un efort să o achiziționezi sau faci în continuaoare să-i plătesti ratele!Vorba cântecului ..."fraților vă spun cinstit orasul m-a înnebunit!

Baftă multă ,sănătate si spor în toate ptr. că meriți !Vesti bune s-auzim!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Salutare!

La două luni după ce am fost lovit in spate (fara sa franeze de o madamă care statea cu ochii în telefon) in timp ce eram oprit la trecere de pietoni: 

- mașina am reparat-o la un service multimarcă

- am primit masina la schimb pe toată perioada reparatiei (un Logan cu care mi-am facut treaba fara probleme)

- asiguratorul cu care s-a lucrat Euroins - nu am avut nici o problemă - au plătit tot ce a fost nevoie - aici intervine o relatie de lungă durată între service si asigurator - de dosar s-au ocupat cei de la service - masina am dus-o pe platforma (service-ul a achitat platforma), mi-au dat masina la schimb si am plecat - a doua zi am fost sunat de asigurator,  am trimis niste poze si mi s-a explicat  cum se va proceda. Asta a fost tot ce a trebuit sa fac eu. 

- ce s-a facut: absolut tot ce era strâmbat sau spart (plastic) s-a schimbat cu piese de origine 

- vopsitoria s-a facut destul de profi - masina arată ca nouă la exterior - lufturile au iesit uniforme si practic, chiar daca stiu ca a fost lovita si incerc sa caut defect cu lupa, nu observ mare lucru, spre deloc - sigur, cineva care lucreaza in domeniu, poate si-ar da seama dintr-o privire ca s-a lucrat la masina, dar eu nu as fi capabil sa fac diferenta fata de cum era masina inainte de bușitură

- au facut si o greseala, dar am trecut-o cu vederea - bara spate avea un ornament argintiu (nu neagra toată) iar cand au comandat nu au tinut cont de asta - solutia a fost ca au vopsit ei acel element in argintiu (le-am spus ca daca se cojeste in timp vin sa-mi puna bara noua dar m-au asigurat ca au vopsit-o ca la carte astfel incat sa nu am aceasta problema - în fine, am lasat-o asa) 

- masina nu avea roata de rezerva si cric de cand am luat-o dar după reparatie ... are - cand s-a facut constatarea roata era desumflata si asiguratorul a trecut ca trebuie inlocuita (janta+cauciuc) - cricul mi l-au dat ei de la service (nou) pt ca ”poate o să aveți nevoie”. 

- nu este chiar un service pentru cei extrem, extrem de pretentioși - au remediat tot ce le-am spus pe parcurs dar chiar in ultima zi am observat un muc de vopsea langa stop (vezi foto) insa nu am avut rabdare s-o mai las. 

- singurul element care a fost stramb si s-a indreptat fara inlocuire - podeaua portbagajului - pe colțul unde am incasat izbitura- au intreptat-o rezonabil de bine dar daca te uiti pe sub masina, se vede ca acolo s-a lucrat. 

- costuri în bani: ZERO lei 

- alte costuri: într-o zi m-am dus la ei cu cateva pizza, ceva saleuri + Pepsi + un platou de cafele (doar asa am reusit sa-i conving sa ia ceva de la mine) - chiar am vrut sa le dau ”ceva” în plus dar am fost refuzat de mai multe ori de seful service-ului, care, de cate ori am fost sa vad masina, l-am gasit robotind împreună cu angajații. 

Nu stiu cum se va comporta reparatia in viitor, nu stiu daca ma voi trezi cu apa in masina sau alte neajunsuri dupa reparatie - la prima vedere pare ok, însă, rămâne de văzut în timp cat de bine au lucrat. 

A durat ceva timp reparatia (aproape 2 luni) pt ca piesele de la Renault vin extrem de greu comparativ cu alte marci, si a trebuit sa astepte de doua ori piese, pt ca s-a facut si o reevaluare, insa nu am simtit prea mult discomfortul, pt ca am avut masina la schimb. Se putea termina poate un pic mai repede dar le-am spus ca atata vreme cat am masina la schimb, nu este mevoie sa se grabeasca. 

Din tot ghinionul, cred ca am avut măcar parte de niste oameni care au incercat sa-si faca treaba cat mai bine. 

Fotografie comparativă imediat după accident - ultima

Asta este, am avut masina noua, acum am o masina reparata - vorba aia - sunt două categorii de mașini - cele lovite și cele care urmează să fie lovite. 

Cele bune tuturor :) 

 

 

 

 

IMG_20220807_173307.jpg

IMG_20220807_173503.jpg

IMG_20220807_173733.jpg

IMG_20220807_174535.jpg

IMG_20220607_095633.jpg.62d979d4acac87df636a0bd54300bcea.jpg

Editat de Sa1fire
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
    • @foxbat: într-adevăr, varianta printată se găsește doar pt. modelele mai vechi. De acesta vorbeam (dar nu știu dacă se potrivește și dacă e bun de ceva): https://haynes.com/en-gb/dacia/duster/2018-13-petrol-453281   @alfabit: parcă n-aș vrea să stau stresat să mă uit tot timpul la ceas că-mi expiră ora sau ziua  mi-ar trebui ceva fără limită de timp.
    • Aici : https://newdialogys.renault.com/ oficial Renault, plăteşti cât foloseşti
    • din cate stiu - nu mai exista in formatul clasic ci este o baza de date online, pt reprezentante COlegii au tot ajutat ( si le multumesc inca o data  @gil, @torq) cand am avut nevoie de info cu ceva caputri de ecran. Daca gasesti - sunt dispus sa impart costurile (ma ocup si de printarea celui online complet). Am acceasi masinuta - 2020, 1.3 150   sa traiti!
×
×
  • Creează nouă...