Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

Asta e rezultatul când faci economie la economie. Foarte rar se întâmplă la mașină ca făcând economie la un lucru, să ai aceeași calitate.

Motoarele și subansamblele sunt mai sensibile față de vechile generații. Noroc că la Duster generațiile la unele componente sunt aceleași din 2010, dar prețurile sunt de 2021 🤣 (din cauza politicilor Renault).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

Referitor la alimentarea cu GPL

După recent neplăcuta experiență cu GPL-ul de slabă calitate, la următoarea alimentare am să folosesc gaz de la Rompetrol, unde, se spune că gazul ar fi cel mai OK dpdv calitativ .

Știu care este consumul/100km în această perioadă la funcționarea pe GPL de la TSV (între 11 și  11,5% doar urban, în Bucuresti, fără Eco, cu Stop-Start folosit la unele cozi de la semafor - cam 1/2 din timpul petrecut pe trasee) si o să compar cu consumul cu GPL de la Rompetrol.

De asemenea, am să urmăresc și comportamentul mașinii pentru a face comparația.

Am citit unele postări în care unii posesori de mașini alimentate și cu GPL, spuneau de o diferență de consum și comportament al mașinii, în favoarea GPL-ului, mai scump dar mai bun calitativ, de la Rompetrol. Din ce am citit se pare că, de cele mai multe ori, ”mai ieftin” este de fapt ... ”mai scump”.

Am să postez ulterior rezultatul testului. 

Cele bune tuturor :) 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Salutare!

Am ajuns la 12500 km (iunie 2021)

Probleme: ZERO din cauza mașinii.

A existat o problemă, de scurtă durată, cauzata de combustibil (GPL), despre care am făcut vorbire în postări anterioare, care, a dispărut odată ce am eliminat de pe ”listă”  stația de la care am alimentat combustibil de slaba calitate - in prezent alimentez, pe cât posibil, doar de la Rompetrol. 

Consum mediu pe timpul iernii, doar în București, cu trafic destul de aglomerat, cu Stop - Start folosit cam 1/3 din timp și fără Eco activ: 9,7 litri GPL/100km (2 persoane in mașina). Asta s-ar ”traduce”, la prețurile de azi,  într-un consum de 5,4% benzină sau motorină. Sunt mai mult decât mulțumit. 

Am citit, pe forumurile dedicate, despre noile Logan si Sandero - mă interesa în mod deosebit dacă sunt probleme cu motorizarea de 1.0 TCe GPL pe care o am si eu - NICI O PROBLEMĂ majoră sau des întâlnită, care, să fie semnalată până în prezent (mai puțin un ghinionist care a avut o problemă cu volanta după doar câțiva kilometri si ceva legat de zgomote ale tijei de la westgate). 

Masina e usoară, iar 1.0 TCe GPL (100 CP) face față pentru ceea ce am eu nevoie (mers preponderent in oraș).

Sunt sigur că și variantele diesel sunt la fel de bune, sau mai bune, în funcție de punctul de vedere al fiecărui posesor de Duster (acum na, fiecare știe la ce are nevoie să folosească mașina și alege ce motorizare consideră că e mai bună pentru el). 

Momentan, pentru mine, Duster este ”best deal”!

Drumuri bune tuturor!

 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Salutare

Azi am observat prima  ”problema” cu ... vopseaua :) - a sarit vopseaua de la sigla. Masina fiind în garantie aș putea să merg să le spun să inlocuiască sigla, insă am o reținere - cred ca la fel se va intampla si cu alta nouă (vara, masina sta destul de mult in soare) și pierdere de timp la service. Cred că daca vreau sa o colorez la loc o pot face fara prea mari batai de cap. Stiu că e ”mai nimic” ceea ce s-a intamplat, dar am zis să spun si altora, eventual sa aflu si alte păreri. 

 

IMG_20220318_155938.jpg

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salutare

Cu 2 zile înainte de a împlini un an de când am ridicat mașina, am pățit-o: la iesirea din Bucuresti, pe soseaua Alexandriei, înainte ca aceasta să devină E70, la limita cu orasul Bragadiru, în timp ce oprisem la trecere de pietoni, o șoferiță cu mașină închiriată a intrat in spatele masinii mele, fără nici un semn că ar fi încercat macar să frâneze. În timp ce stationam (pe banda 2)  am observat că pietonii care începusera traversarea s-au oprit si priveau în directia mea ...  în urmatoarele fractiuni de secundă am simtit izbitura. Partea buna e ca nu au fost victime - masina mea a fost impinsa catre inainte iar cealaltă s-a oprit fix în locul unde eram staționat. Eu am avut doar o mica durere in zona gatului a doua zi - șoferita avea un ochi inrosit, in rest nimic - pietonii nici o problemă. Din punctul asta de vedere totul e ok. 

Fotografiile atașate sunt relevante în ce priveste violența impactului (eu eram oprit !! si priviti ce deformate sunt masinile.) - in foto făcută din fata masinilor se observa si indicatoarele de trecere de pietoni unde s-a întâmplat tărășenia. După accident am observat că minunata șoferiță avea in masina nu mai putin de 3 telefoane - probabil asta a fost motivul pt care a făcut ce a făcut.     

Am anuntat politia, am spus ca eu nu am probleme si madama la fel si au spus ca in cazul asta nu se deplaseaza la locul accidentului. A recunoscut ca e vinovată si am incheiat o ”amiabilă” desi femeia chiar merita sa o car pana la ”accidente usoare” macar să-i fie învățătură pt. viitor (nu sunt genul care să vrea să facă rău cuiva, dar asemenea persoane sunt un pericol în trafic pt. toți ceilalți) - chiar aș fi mers, dar nu aveam cu ce, iar in zonă, pe langă masinile avariate, incepusera sa roiasca persoane dubioase.

Mentionez că este cel mai rău accident în care am fost implicat în 25 de ani de soferie (am mai avut doar 2 ”pupături” minore) si nu am experientă în ce priveste derularea evenimentelor intr-o asemenea situatie.

Masina mea pornea dar din impact am facut pană si cauciucul atingea de aripa deformată - am incercat sa eliberez dar m-am lasat repede pagubas.

Asa ca am luat o ”platformă” si am mers la un service unde, de mai multi ani, imi rezolv ce am de rezolvat la masină (nu la reprezentanță ci service multimarcă). Îi cunosc pe cei de acolo si chiar fac treaba bună, inclusiv tuning auto și moto - sunt oameni săritori la necaz si ajută cum pot ei mai bine: s-au ocupat de dosar, mi-au dat masina la schimb, iar ”platforma” au plătit-o ei pe factură, urmând să o deconteze. Chiar a doua zi dimineată am fost sunat de asigurator să le trimit cateva foto - dosarul ajunsese deja la asigurator, iar cineva deja se ocupa de asta, așa de repede s-au mișcat. Chiar la service-ul lor se fac si „constatari daune”, exact de catre firma unde avea madama asigurarea (Euroins).  

Cum arată mașina, la o primă vedere, după accident:

- nu au ”sărit” airbagurile 

- partea din fata pana la stalpul dintre usi este ok - doar șina de la scaunul soferului s-a ridicat in sus (sunt inalt și am 100 kg iar la impact s-a intamplat asta) 

- plafonul in dreprtul stalpului dintre usi, pe partea soferului, are o indoitura catre in jos cu diametru pana in 10 cm. 

- usa spate pe partea soferului nu mai are luft intre ea si caroserie (un pic incalecată - 1-2 mm) - nu am putot-o deschide (nici nu am insistat prea mult)

- la usa spate pe partea pasagerului, luftul dintre usă și caroserie sa marit cam cu 2-3 mm

- aripa spate pe partea șoferului indoita destul de zdravăn (pană in ușa spate) - doar geamul e ok - cealalta aripă spate nu are urme de îndoire 

- Haionul îndoit/zgâriat irecuperabil (lunetă si echipamentul haionului ok)

- Bara spate facută praf

- am observat o indoitura, mica, in dreptul amortizorului la oala roții - pe peretele spre rezervor

- ochiometric pare că, roata spate pe partea soferului este deplasata catre dreapta sub masina iar cealalta roata pare ca este un pic iesita in exteriot. Este posibil ca acest lucru să se fi intamplat datorita indoirii  aripilor. 

- coltul podelei din portbagaj pe partea lovita pare ca e indoit

 Ce o mai fi ... se va vedea cand o s-o desfacă. 

Cum spuneam, nu am mai trecut prin asa ceva, nu am avut macar de-a face cu reparatii tinichigerie auto, chiar si de mai mica anvergura, iar in acest moment sunt un pic speriat din necunoastere, suparat pt ca nu am apucat sa ma bucur linistit de masina mai multa vreme fara probleme (fiind luata de noua).

M-ar ajuta orice sfat/părere de la cei care au trecut prin asa ceva, sau au experienta profesionala in domeniu, tinand cont de cele mai sus mentionate, și daca credeti ca masina odata reparata va mai fi cat de cat asa cum era inainte de accident (estetic, functional ... mai ales dpdv al geometriei). Sincer ma simt descurajat, dezarmat și neputincios deși am primit asigurări de la oamenii de la service ca totul se repara fara probleme. Eu tot insistam cu puntea ca e deplasata si mi-au spus ca nu vor fi probleme (nu mi-au spus ce ar putea sa faca pt ca au zis inatâi sa o desfaca). Dupa ce am spus mai sus si din foto, credeți că mai iese o masina decenta după intamplarea asta? In privinta asiguratorului ce ar trebui sa fac, la ce ar trebui sa fiu atent(?) orice sfat e binevenit si vă multumesc anticipat. 

Stiu ca ar fi trebuit sa incerc sa o duc la reprezentanta, dar din mai multe motive (am dat telefon si m-am saturat de cate rahaturi mi-au spus legat de o eventuala interventie la ei) nu am putut face asta si nici nu o voi face.

Va urez toate cele bune, si daca aveti un sfat, sa stiti ca astept cu nerabdare. IMG_20220607_095633.thumb.jpg.b88c52cb145a48129e7c4ce1b35e8b69.jpgIMG_20220607_095643.thumb.jpg.05b1afaf53382b9657894e0ced8fb8b5.jpg

 

 

 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tu cu Euroins nu.ti scoti banii pe reparatii.Daca ai casco apeleaza cu regres si mergi la reprezentanta.Stiu ca nu ti place.Daca n.ai Casco apeleaza la o firma ce te poate ajuta in recuperarea sumelor de bani.Desi e posibil sa ti.o declare DTE firma de asigurari..

Ai un prinscreen..Nu e firma mea...

Screenshot_20220613-052705_Facebook.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...