Sari la conținut

The black&white 1.5 dci


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 37
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca iarna nu se dă dusă mai profitam de zăpadă.  La un schi de tură prin Padiș.

Căutările au luat sfârșit. M-am oprit până la urmă la Duster. In tipicul achizie Duster oscilamintre Duster,  Forester si Grand Vitara.   Este un Duster 1.5 dci 4x4 din 2017 cu toate dotările mai

Cameră trebuie. Acum un an am câștigat proces cu Poliția în baza dovezilor filmate pe care le-am adus, altfel rămânea cuvântul agentului (depășire pe pod imaginară ..). Stație nu mai folosesc de vreo

Posted Images

De Joi pana Duminica am străbătut putin țara.  Oradea- Complexul 7 Crai ( langa Plaiu Foii-Zarnesti)cu o scurta oprire la Castelul de lut.  20210408_140453.thumb.jpg.0fcbb8b57df3e986c92f7acf7ef41be8.jpg20210409_171609.thumb.jpg.a442ac5baa9e10ed82bd00a39f4596f1.jpgVineri vizitat Dino park iar apoi plimbări pe la poalele Pietrii Craiului. 20210409_103156.thumb.jpg.58218f3f37a8bea709d1a23789d7d004.jpg

Sâmbătă am pornit spre Cascada Casoca si Vulcanii noroiosi. 20210410_104336.thumb.jpg.4fe55954699e6ab0c05a1d8519d0bf43.jpg20210410_173526.thumb.jpg.4bf75afe3ce0fe69791acd2f5143f84e.jpg

Duminică inapoi spre casă.  Cand am ajuns pe lângă Brasov nu-mi puteam lua ochii de la munți.  Se vedea Poiana Brașov,  Bucegii- Crucea de la Caraiman, Colții Mortului, vf. Omu., Piatra Craiului, Fagarasul.20210411_111622.thumb.jpg.27ab0285cc6bc28ac4f39cbd541ad64a.jpg

Masina s-a comportat fara probleme. 1300 de km . Consum pe bord 5.2. Consum la pompa 5.7. Mers cu 130 pe puținele autostrăzi, prin localități cam 70 iar afara maxim 100.

Nu stiu ce ecoscor obțin alții, dar eu simt ca imi bat joc de motor daca schimb la 2000 cum arată pe bord. Undeva la 2300-2500 schimb. 20210412_102150.thumb.jpg.6cb99bf2b515c3b8854445e0029b613d.jpg

Parca nu ar strica mai mulți calutisi un cuplu mai mare. La Astra am 136  de cai si e perfect pentru stilul meu de condus. Daca voi gasi in Oradea cineva priceput pentru un tunning cred ca o voi face.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

De la ultima postare am mai adus niste căluți în herghelie 125 cp și binențeles a urcat și cuplul.

Pe un drum Oradea- Jasna și retur a avut un consum la pompă de 5.1 l/100 (cel afișat era de 4.8). Am mers doar pe naționale având o viteza medie de 56 km/h.  N-am mers mult peste limita legală (10-15 km/h). Mulțumit de mașină și de comportamentul acesteia. Singurul punct slab e ca nu imi găsesc o poziție la piciorul stâng fără să ma jeneze la genunchi ieșitura aceea din portieră din zona butoanelor de la geamuri. 

Am pus si cotiera https://utb-shop.ro/Cotiera-Dacia-Duster-877003175R-BK87002/PD/3834 care bineînțeles ca nu a potrivit. A trebuit bricolat puțin și chiar si asa am reusit sa o prind în 2 șuruburi din 4. Încă odată se adeverește principiul : cât dai atâta face!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

După o vacanta prin Herculane și împrejurimi, la 2 zile după ce am ajuns acasă am rămas fără pedala de ambreiaj. Mai exact tija care tine pedala de ambreiaj în tensiune s-a rupt (este un plastic care vine prins de o nuca situată pe pedala) . Plasticul separat nu se vinde deci a trebuit luata cu pompiță. Piesa 265 lei plus manopera 150. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...
  • 4 months later...

La câți km sau câți ani se recomanda schimbarea uleiului în cutia de viteze, respectiv în diferential la un Duster 1.5 dci din 2017.

Editat de marco79ro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...