Sari la conținut

Duster 4x4 150 CP TCe GPF 2020


Postări Recomandate

@PufarinaUcigasa: Simptomele sunt următoarele: agață, câteodată se blochează și nu mai revine în punctul mort și atunci trebuie să fac cu schimbătorul stânga-dreapta pe liber de câteva ori să se deblocheze și abia apoi să bag în viteză, ceea ce face schimbatul vitezelor un chin (plus că pierzi tot demarajul). Am fost în reprezentanță, le-am zis de problemă, au zis că nu se schimbă pe povești ci doar când se blochează de tot (au avut cazuri), au gresat timoneria, într-adevăr a făcut mult mai rar, dar după câțiva zeci de km problema a reapărut. Nici nu mai îmi vine să scot mașina din garaj, decât să mă tot enervez. Am întrebat cât costă schimbatul pe banii mei, a zis că vreo 1500 de lei. Aș schimba-o dacă aș ști că nu o să mai am probleme, că așa nu pot să umblu și să aștept să se blocheze de tot pe cine știe ce coclauri, numai că dacă nimeresc tot una proastă, n-am rezolvat nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 187
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next c

Posted Images

Stiu simptomele, fix ce ai descris tu e semn de moarte clinica.

De ce nu suni la Vocea Clientului si le spui exact situatia, aceea ca masina prezinta aleator problema la transmisie ( timonerie ) si cei din service te plimba sau ignora ? Mai mult, nu mai poti merge cu masina de frica faptului ca nu poti sa te bazezi pe ea, de exemplu, intr-o depasire sau o situatie in care sa fii nevoit sa schimbi rapid vitezele ? Una este sa mergi tu cu o constatare, alta e sa fie facuta sesizare din partea lor, a Daciei, prin Vocea Clientului.

 Mai mult, sunt 99% sigur ca sufele prezinta semne de uzura, dar ei de smecheri, n-au chef sa le verifice sau poate stiu dar le ignora. Poti cere sa fii si tu prezent la constatare - se verifica atat de sus ( posibil sa trebuiasca scos compartimentul filtrului de aer ), cat si de jos ( trebuie dat jos cardanul, daca este dotata masina si mai apoi, data jos protectia de aluminiu ). Mi-e greu sa cred ca nu prezinta semne de uzura timoneria, care sa constituie obiectul garantiei. Daca la fel, umbla cu vrajeala, imediat, chiar cat esti prezent in service, suni la Vocea Clientului si le spui ca iarasi te ignora si ai dovezi ( poti face poze la semnele de uzura ).

Si sfat pentru toti - nu mai scoateti masinile din service, daca sunteti de parere ca nu s-a rezolvat problema sau nu s-a oferit o solutie de care sa fiti multumiti ( gen comanda piesa si inlocuirea ei cand va ajunge in service ). Fix asta semnati la final, pe OR-ul ala (Ordinul de Reparatie) - clientul a inteles si acceptat defectul/problema si nu mai are obiectii.

Ca ultima solutie, poti merge in alt service autorizat, inclusiv din alt judet, daca sunt incompetenti cei din Mures. Tot ajungi sa cheltuiesti mai putin decat costul timoneriei, daca alegi solutia asta.

Am schimbat eu 2 timonerii - prima pentru ca nu au montat-o corect ( conform procedurii ), iar a doua s-a montat cum trebuie. Sau oare de asta nu se mai schimba la tine, ca s-au montat la altii de 2 ori :)) ? Fac si eu haz de necaz

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@PufarinaUcigasa: Povestea s-a întâmplat la Odorheiu Secuiesc la reprezentanță, nu la Mureș. Mi-au fost recomandați de un coleg de birou, care și el mai bine bate drumul Mureș-Odorhei cu Sandero-ul lui pentru orice mărunțiș, decât să meargă la incompetenții ăștia locali.

Legat de timonerie, până în primăvară oricum nu o să mai ies cu mașina din oraș, că nu-mi place frigul și nu mai am zile de concediu, o să o frec doar pe aici local, și doar pe șosea (am întrebat la casco și tractarea inclusă, chiar dacă este defect de fabricație, este valabilă doar on-road, deci trebuie să am grijă să nu ies pe coclauri). Dacă se blochează de tot, cu atât mai bine, dacă nu, la primăvară o să mă apuc de mers prin service-uri să rezolv problema. Deocamdată strâng informații, de aceea v-am întrebat, să văd dacă după schimbare ați mai avut probleme. Pentru mine cel mai important lucru este să se repare problema și să știu că ține reparația, indiferent cât costă și unde o fac. În august anul viitor vroiam să mergem în Islanda și acolo nu e de joacă cu o problemă de genul timoneriei care te poate imobiliza complet, de aceea trebuie rezolvată problema ca lumea.

Ca o paranteză, mașina are acum exact 1 an și aprox. 7.000 km. Problemele au început la începutul lui septembrie pe la aprox. 5.000 km. Mașina nu a fost frecată prin oraș, nici abuzată în offroad.

PS: Scuze pentru poluarea topicului cu problemele mele, dacă considerați, se pot muta aceste discuții în altă parte.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Update.spre 27k.revizia anuala.

Vor schimba pe garantie si chederele(pe care le a gaurit coltul usii desi am incercat sa le protejez(folie pe colt usa).

Asta mi au pus:

IMG_20211213_182604.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si cu ocazia asta am avut cea mai grea offroad experienta de cand ma stiu.

Ploaie, centura blocata (o ora si 30 de minunte am facut pana la sevice si inca 1 ora a facut soferul pana acasa la ea, total 28 km in 3.5 ore, traiasca!).

Smecherul de mine dupa ce vede pe harta ca are 2 km in 27 de minute - o ia "prin spate"( zona aia de centura care da in iesirea spre Chiajna/Rosu) sa iasa la giratoriu (eram pe langa Carrefour in spate).

Bai baiete- efectiv LIPSESTE drumul. sunt niste placi de beton d'alea mari rupte si s-au facut niste cratere pline de apa. M-am luat dupa un TIR si m-am speriat cand am vazut ca o ia  " in jos" in loc de "inainte".

Nu stiu cum de este acceptabil sa nu fie inchis drumul ala - pe bune ca e pericol public.

Asta "e" Bucalele nostru cel de toate zilele. Cu edilii lui cu tot.

Editat de foxbat
typo iiiiiii
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Dupa vreo 4k suntem pe la 31k+.

azi fuse ziua de inlocuit chederele (usor gaurite in zona coltului usilor fata, buba clasica) pe garantie.

operatia dureaza cred 10 minute si inca 20 de completat acte!

 

din pacate ..sunt fix la fel ca cele "originale", presupun ca le mai schimb in cei 3 ani de garantie ramasi.

in rest numai de bine.

doar ca "suge" cand mergi cu ea uitand ca e cubulet. m-a rupt in grecia la  2 eur / litru

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...