Sari la conținut

Prezoane rupte Duster PH2


Postări Recomandate

Salut,

 

Pana acum, la scurt timp, mi s-au rupt 4 prezoane, cate doua pentru fiecare roata din fata. Doua la service Dacia si altele doua la vulcanizare. Nu sunt stranse foarte tare si nici cu pistolul. Care sa fie problema? Se desfac foarte greu dupa un timp. Exista prezoane mai bune care sa nu oxideze? (in caz ca asta ar fi problema - rugina, etc)

 

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu te ajuta din pacate cu nimic dar daca arunci un ochi in postul meu din sectiunea de revizii o sa vezi niste poze cu 1 prezon rupt si mai multe subtiate destul de rau si ciudat...la Duster Ph1 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 years later...

Buna ziua,

Va rog sa ma lamuriti cu o problema:

Am un duster din 2019 cu jante din aliaj, diametrul 16 toli.

Janta de la roata de rezerva este din tabla. Prezoanele de pe jantele din aliaj sunt conice.

Am facut o pana si am fost nevoit sa pun provizoriu roata de rezerva. Am observat ca in janta din tabla nu intra tot prezonul, datorita zonei conice. Ramane afara cam 5-6 mm.

Intrebarea mea este daca pentru roata de rezerva trebuie alte prezoane fara conicitate?

Multumesc pentru raspunsuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu la masina mea din semnătura prezoanele originale de la jantele de aliaj nu se potrivesc la jantele de tabla de iarna..Așadar e posibil ca si la tine sa fie aceeași treaba.20 de prezoane.. și aia e.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prezoane (șurub captiv) avea doar Dacia 1310, la Duster ai șuruburi.

Mergând mai departe, șuruburile au o zonă conică cu unghi diferit la jantele de aliaj față de cele de tabla, dar la tine problema e de lungime

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...