Sari la conținut

mpaun

1.3 TCE zgomot accelerare

Postări Recomandate

Salut. Tocmai am achizitionat un 1.3 TCE 150 4x2 si am facut in jur de 400km cu el. Din punctul meu de vedere, un motor deosebit. Cam ce fac cu Passatul (2.0 TDI) fac si cu asta, doar ca  mult mai silentios. 

Am sesizat insa un zgomot ciudat la accelerarea pe loc si in mers. Cu geamul deschis se aude cand accelerezi cam in toate treptele. Se poate auzi si in habitaclu daca esti foarte atent. Zgomotul se aude atat la rece cat si la cald. 

Pare a fi o vibratie ... ceva slab. Sper sa nu fie ceva grav. 

Cunoaste cineva aceasta problema? Am sunat deja la service-ul lor si m-am programat. Oamenii erau destul de mirati pentru ca nu au mai auzit de problema asta la 1.3 TCE.

Am atasat un link cu un video facut de mine. Sper ca puteti sesiza zgomotul (zornaiala scurta) la accelerare.

Zgomot accelerare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te vor trimite la plimbare.."Asa fac toate"

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca e un zgomot normal? Sincer nu pot realiza daca a facut de la inceput. Voi merge la un test drive din nou cu alta masina identica (ca motor) sa testez asta. 

Daca ma intrebi pe mine ... nu pare ca asa ar trebui sa se auda. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul provine de la sistemul de injectie.Un amic are 1,3 130 Cp luat in Italia si spunea ca a sesizat zgomotul in ziua cand a ridicat masina .

Nu stiu daca e o problema si pentru 1,3 150 Cp!

Sincer ,nu cred ca trebuie sa-ti faci griji degeaba .Nu lasa un zgomotel mititel sa te lipseasca de placerea de a conduce un Duster ,mai ales ca are motorul produs de Mercedes.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca asta e zgomotul ei "natural", eu pot sa traiesc cu asta. Ma gandeam sa nu fie ceva care afecteaza daca nu e remediat. Voi merge la un control doar sa fiu sigur ca le-am sesizat de la inceput problema.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1.33 de pe Duster nu e produs de Mercedes.

Sunt diferențe între varianta de pe Duster (Valladolid) si cea de pe Mercedes (Kolleda). Daimler foloseste doar blocul motor de la Renault.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: motorul acesta este conceput în cooperare Mercedes, Renault și Mitsubishi. 

@mpaun

Parcă și mașina mea tot așa face, nu prea am tras cu urechea atunci când accelerez însă și eu aud tot timpul motorul un pic mai zgomotos atunci când îi dau "blană". Eu personal găsesc acest sunet ca fiind normal, însă mai bine rămânem noi cu urechile ciulite. 

PS: eu conduc încă tot timpul ECO activat fiind mașina nouă și vreau să scutesc motorul la început cât mai mulți km. iar în acest mod știți și voi orice "talpă" e mult mai leneșă. 

PS 2: să fie totuși o problemă de motor avem garanție. B-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa este , 5 ani avem tot timpul sa verificam calitatea motorului,mai ales ca nu platesc nimic nici la revizii...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Duster 2014-110CP, fara modificari, de ceva timp are un simptom ciudat, cand accelerez...pe la 2000 ture puterea creste prea brusc fata de cum ar fi normal, cand intra turbina. Am efectuat un test CLIP , si am constatat  o valoare anormala la clapeta/volet admisie aer. Ma poate ajuta cineva cu"interpretarea" ei? : "Pozitie relativa Volet admisie aer : -1518.25 %"  (marcat rosu), iar chestia ciudata este ca valorile clapetei nu se modificau cand acceleram (marcat albastru). Daca are cineva cunostinte despre  aceasta problema, multumesc!
    • Oricum exista si un simptom ciudat cand accelerez..pe la 2000 ture puterea creste prea brusc, fata de cum ar fi normal, cand intra turbina.  Duster 2014-110CP, fara modificari .  
    • Chestia cu reparatul este cu dus-intors. Daca va ceda piesa reparata platesti piesa in sine, manopera inca o data si foarte posibil, alte piese pe care tocmai le-ai montat, din diverse motive. Principiul asta, de lasa sefu` ca merge, am patit cu distributia, culmea, in reprezentanta. Masina facuse 5 ani, garantia fiind expirata dupa 3 ani, si avea abia 50.000 km, dar conform fisei de intretinere, trebuia schimbata distributia. Bineinteles, eu am ales tot, curea, accesorii, pompa de apa etc. Mers in service, bineinteles, luat la misto, ca mai mergea distributia, dar daca tot schimbam, nu are sens si pompa de apa, ca aia e de fabrica, ca aia tine 100.000 km, povesti, basme, "experienta profesionala" din partea lor. Cureaua de distributie din exterior, la o inspectie pe masina, nu prezenta nici o urma de uzura. Dupa demontare, se vedea ca imbatranise, incepea sa prezinte mici fisuri. Si bineinteles, mesterul tot insista sa lasam pompa de apa pe masina, dar am zis pas, ca nu platesc de 2 ori manopera ( ~ 600-800 lei ) pentru o piesa de 100-150 lei, care se poate face acum. Nici nu a terminat de montat tot, ca observ jucandu-ma cu pompa de apa, faptul ca era defecta ( scapa apa ). Reprezentantele, oricat ar fi de scumpe, in mare parte evita un caz ca cel explicat de mine. De ce sa te legi la cap cu posibilele probleme ulterioare ? Stii ca nu ai oamenii pregatiti pentru o diagnosticare corecta, ci doar schimbatori de piese, fa ce stii ca fiind mai "sigur". Asta se aplica in marea majoritate a cazurilor, desi o sfeclesc rau si in reprezentante. Pe cand service-urile de cartier, pe langa pregatirea precara spre inexistenta, fac experimente pe masinile clientilor. Ca si exemplu scurt aici, un service de cartier vroia sa puna intr-un 1.5 dCI, alea fara AdBlue, peste 5L de ulei, ca auzise el ceva. Informatia pe care o auzise era partial corecta - la motoarele 1.5 dCI cu AdBlue se pun peste 5L, la cele fara AdBlue NU se pune mai mult de 4.5L. Concluzia o tragi tu de aici. Revenind la subiect, cat timp nu stii de ce s-a intamplat ce s-a intamplat la masina, de ce ai repara-o ? Cine iti garanteaza ca nu va mai face asta inca o data ? Avantajul reprezentantei este ca ei totusi ar trebui sa puna diagnosticul mai corect ( lucrand doar cu modelul respectiv ) si pot fi trasi la raspundere. La service-ul de cartier, posibil sa-ti propuna sa faceti masina fara factura, ca deh, iese mai ieftin si in caz de ceva, o rezolvam noi sefu`. Pot fi si cei de la cel de cartier trasi la raspundere, insa sigur te vor duce cu zaharelul.
    • Chiar si asa, schimbul vitezelor este foarte rapid la Duster. Incearca sa schimbi vitezele imediat cum simti ca a prins masina putin "zvac", avant, cum vrei tu sa ii spui ( sa fie in sarcina ), pana la treapta 3 sau chiar 4. Dupa asta, ar trebui sa fie mai usor, fara socuri
    • Nu prea e vreme de climatornic 
×
×
  • Creează nouă...