Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

Am achiziționat săptămâna trecută duster 1.3 tce 130cp.Am uitat sa intreb la cati km.se face prima revizie si ce fel de ulei se foloseste la motorizarea asta.In manualul mașinii nu se menționează nici tipul de ulei si nici cel de antigel.

Dacă mă poate cineva ajuta....Multumesc anticipat😄

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

In mod normal, atasat caietului de intretinere, trebuia sa primesti de la dealer o fisa de intretinere - 2-3 pagini A4 printate separat unde apare detaliat ce anume se schimba is cand. La mine in acea fisa scrie ca uleiul si filtrele se schimba la 2 ani sau 20000km (de preferat la 1 an maxim sau in functie de numarul de km. parcursi chiar mai repede). Ca ulei eu as recomanda Elf Evolution RN-Tech 5w40 (se gaseste in reprezentante si mai greu la magazinele de piese auto).

Pentru schimb-ul de antigel se recomanda antigel Dacia Glaceol RX Tip D.

Sper ca ti-am fost cat de cat de ajutor :)

Editat de andrei_s

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la dealer si am ridicat fisa de intretinere.Acolo este menționat ele 5w30.

Ce părere aveți?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Respecti norma!Ai doar 5w30 in fisa?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Nu e grav, resoftare si gata.
    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...