Sari la conținut

Problema pornire


Postări Recomandate

Salut vin si eu cu o rugăminte la voi daca ma puteti ajuta. 

Am un Duster dci 90cp și pornește f greu dimineata cand este rece afara(tin sa mentionez ca i am schimbat:bujiile-desi erau bune,releul de bujii bun si el,filtrul de motorină,injectoarele sunt ok le am verificat,i am pus 2 supape de sens-una dupa para de abordare pana in filtrul de motorină și i am schimbat și furtunile de la para la filtru. Si cea de-a doua dupa filtrul de motorină pana in pompa de injecție de asemeni  i am schimbat si furtunul de alimentare.

Cu toate astea cand temperatura ajunge de la - 6 grade nu porneste(dau la automat și de 10 ori,para este tare și tot degeaba nu vrea pana nu ii dau cu spray) asta se intampla  la prima pornire indiferent daca e dimineata sau seara

Daca am reusit sa o pornesc pe urma  porneste usor,merge f bn ,trage,nu da cu fum...

Am pus o și pe tester și nu îmi da nimic anormal 

Ce ar mai trebui facut?!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce istoric are mașina? După ceea ce spui este ceva (în ECU) ce nu autorizează injecția la pornire. Posibil senzori de poziție axă cu came sau de pe volant, desi asta trebuia să aibă probleme și pe urmă, dar încurcate sunt căile Domnului :d.

Deasemenea nu înțeleg de ce ai pus supape de sens după pară și între filtru și pompă, se descărca circuitul?

A fost lovită sau ceva de genul?

Editat de cristic1982
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost lovită,i am pus supape de sens pt ca asa mi au spus unii "specialiștii "i am schimbat si senzorul de la axa cu came.

Am fost la dacia i am pus testerul și nu are nici o  problemă, cel de acolo mi a spus sa i schimb conductele de alimentare sau sa i pun supapa de sens.

Si inca o chestie daca trec prin apa de 10 cm mi se aprinde bujia și trece din modul auto in 4x2,de la ce ar fi?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 years later...
  • 2 months later...

Buna am o problema la un Duster 2010 luna 10 1.5 deci 4,*4 cu pornirea la rece când temp este sub minus grade. am schimbat bujiile, baterie. când temperatura. este cu plus grade pornește 

Am pus-o pe test și nu da nici o eroare am făcut test și pe injectoare și sunt ok.

La 22.01.2019 la 10:48, Daniy a spus:

Salut vin si eu cu o rugăminte la voi daca ma puteti ajuta. 

Am un Duster dci 90cp și pornește f greu dimineata cand este rece afara(tin sa mentionez ca i am schimbat:bujiile-desi erau bune,releul de bujii bun si el,filtrul de motorină,injectoarele sunt ok le am verificat,i am pus 2 supape de sens-una dupa para de abordare pana in filtrul de motorină și i am schimbat și furtunile de la para la filtru. Si cea de-a doua dupa filtrul de motorină pana in pompa de injecție de asemeni  i am schimbat si furtunul de alimentare.

Cu toate astea cand temperatura ajunge de la - 6 grade nu porneste(dau la automat și de 10 ori,para este tare și tot degeaba nu vrea pana nu ii dau cu spray) asta se intampla  la prima pornire indiferent daca e dimineata sau seara

Daca am reusit sa o pornesc pe urma  porneste usor,merge f bn ,trage,nu da cu fum...

Am pus o și pe tester și nu îmi da nimic anormal 

Ce ar mai trebui facut?!!!

Am aceiași problema cum ai rezolvato

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...