Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut vin si eu cu o rugăminte la voi daca ma puteti ajuta. 

Am un Duster dci 90cp și pornește f greu dimineata cand este rece afara(tin sa mentionez ca i am schimbat:bujiile-desi erau bune,releul de bujii bun si el,filtrul de motorină,injectoarele sunt ok le am verificat,i am pus 2 supape de sens-una dupa para de abordare pana in filtrul de motorină și i am schimbat și furtunile de la para la filtru. Si cea de-a doua dupa filtrul de motorină pana in pompa de injecție de asemeni  i am schimbat si furtunul de alimentare.

Cu toate astea cand temperatura ajunge de la - 6 grade nu porneste(dau la automat și de 10 ori,para este tare și tot degeaba nu vrea pana nu ii dau cu spray) asta se intampla  la prima pornire indiferent daca e dimineata sau seara

Daca am reusit sa o pornesc pe urma  porneste usor,merge f bn ,trage,nu da cu fum...

Am pus o și pe tester și nu îmi da nimic anormal 

Ce ar mai trebui facut?!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce istoric are mașina? După ceea ce spui este ceva (în ECU) ce nu autorizează injecția la pornire. Posibil senzori de poziție axă cu came sau de pe volant, desi asta trebuia să aibă probleme și pe urmă, dar încurcate sunt căile Domnului :d.

Deasemenea nu înțeleg de ce ai pus supape de sens după pară și între filtru și pompă, se descărca circuitul?

A fost lovită sau ceva de genul?

Editat de cristic1982

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost lovită,i am pus supape de sens pt ca asa mi au spus unii "specialiștii "i am schimbat si senzorul de la axa cu came.

Am fost la dacia i am pus testerul și nu are nici o  problemă, cel de acolo mi a spus sa i schimb conductele de alimentare sau sa i pun supapa de sens.

Si inca o chestie daca trec prin apa de 10 cm mi se aprinde bujia și trece din modul auto in 4x2,de la ce ar fi?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In primul rând trebuie văzut ce defect ridică (rămâne memorat în memoria calculatorului de 4x4), dar probabil ceva pe ETC legat de contact electric.

Trebuie făcută o analiză a mașinii, inclusiv pe cablaj.

De când ai problemele astea cu ea?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează-te

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×