Sari la conținut

Duster One


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare,  Astăzi am 1000 km cu noua jucărie ... după pățanie cu pachetul legislativ și covorașele (rezolvată pana la urma cu voucherele acordate de Dacia și scuzele de rigoare) pot face câteva c

Când nu se citește manualul... -HJD-ul(Duster ph3) vine cu medianav generație 3(EVO), identic cu cel generație 2(EVO) de pe X79 ph2(Duster ph2) -recunoașterea vocală/comenzile vocale merg do

Asta demonstreaza inca o data ca nu era stricata, ci pur si simplu asa face ea. Nu-i normal insa nu se rezolva nimic schimband-o cu o alta identica, doar daca intre timp se-apuca aia s-o reproiecteze.

Posted Images

DAP ..... și in meniul Medianavului scrie clar la telefoane compatibile .... IOS 6 sau superior ... așa ca .... renunț la comenzi vocale, la samsung nu renunț .....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sau cel cu capacelele de la bara fata. mai nou si pe un grup Facebook au reclamat ca bara nu este foarte robusta cand este abuzata prin teren greu.

 

Sper sa apara o bara de metal si pentru modelul nou.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

3000 km deja, cam jumătate in oraș mers ECO restul autostrada și drum național, 7.3 consum afișat pe bord ..... real nu am calculat, probabil mai mare; camerele nu au funcționat la -15 grade, dar după 10 min cu motorul pornit au funcționat perfect; blind spotul mi se tot aprindea pe un drum liber cu o ninsoare ca in povesti ... probabil ca de la fulgi sau de la mâzga aruncată de cauciucuri; troncaneala/bătaia/smicitura ce apare la schimbarea vitezelor a 2-a și a 3-a persista .... încă analizam ... in rest .... motorina și talpa ....

zi frumoasa!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

6 luni de când am mașina și 8000 km pana acum .... consumul pe CB arată 6.9, probabil real un pic mai mare.

prima problema a sirenajului a încercat a fi remediata de Dacia prin schimbarea cutiei de viteze la aproape 5000 km. Spun ca a au încercat pentru ca acum are 8000 și fluiera mai rău .... cei din service ridica din umeri, iar Vocea clientului nu pot sa îmi spuna ca problema e in analiza .... și e in analiza de vreo 2 luni .... 

Si acum părți bune:

- scaune destul de confortabile pentru mine (1.87 m și 120 kg);

- loc suficient atât in spate cât și in fata;

- direcția super confortabila inclusiv in Off road;

- camere sunt foarte utile, in special in Off road;

- designul atractiv;

- ergonomica butoanelor deși medianavul ar fi putut fi mutat un pic mai sus .... dar una peste alta e mult mai bine fata de modelul precedent;

- luminile automatate si DLR LED un mare plus;

- cardul de acces dacă la început mi se părea inutil acum mi se pare foarte util, mai ales când cobori cu bagaje sau afara ploua;

- spațiile de depozitare bine gândite, deși cel din stânga de lângă comanda oglinzilor ar fi putut in opinia mea sa fie făcut un pic mai mare astfel încât sa încapă un pachet de țigări .....

Părți ce ar putea fi îmbunătățite:

- blocul de semnalizare .... de multe ori când dau semnal se comuta automat pe faza lunga .... probabil ca am eu mâna mai grea sau comutatorul e prea ușor ...;

- blind spotul ... am impresia ca e pus doar ca sa fie la număr ca Opțional  .... pana acum nu i-am găsit utilitatea .... dar poate ca nu îl inteleg eu;

- o singura lampa pentru portbagaj .... personal cred ca ar fi trebuit și a doua;

- comanda vocala deocamdată accepta doar Siri ... noi cei cu Samsung suntem Dezavantajați;

- pentru fumători .... mersul când ploua cu geamul întredeschis este un calvar .... datorită înclinații geamurilor fata, apa se prelinge in interior și pică exact pe butoanele geamurilor .... asta se rezolva, cred, cu montarea deflectoarelor;

-butonul de comanda electrică a oglinzilor retrovizoare pare din alt film .... in comparație cu cele ale aerului condiționat;

- micile zgomote și zmucituri ciudate care apar la franare sau la schimbatul vitezelor;

- culoarea inestetica a tamburilor de frâna de pe spate;

- deschiderea rezervorului ar fi putut fi poziționată mult mai ergonomic iar materialul clapetei de deschidere, a mecanismului de la exterior a rezervorului și a capotei motor mai înțelept alese .... mie mi se par ieftine și nu foarte solide .... dar poate mi se pare mie ....;

- rezolvarea interferențelor ce apar când dai înapoi cu senzorii și camera activata si vorbești la telefon utilizând bluetooth-ul;

- antena radio ... mi_ar fi plăcut sa fie gen aripa de rechin.

Și acum despre relația mea cu Dacia de pana acum:

- deși am achiziționat Duster One, oferă exclusiv online cu preț ferm 18900 euro .... factura am primit_o cu 18992 euro, diferența de 92 euro justificata de dealer prin introducerea pachetului legislativ  și a covoraselor. Am sunat dealerul și i-am atras atenția ca in oferă online nu scrie așa ceva, ca in fisa tehnica nu au specificat nimic de costuri suplimentare rugand-îl sa rezolve problema. Răspunsul primit ....  n u se poate ... factura e emisă iar in brosura duster 2018 (Broșura generală) apar aceste prețuri. I am atras atenția ca in Broșura Duster One nu apare nici un cost suplimentar ... așa ca am sunat la vocea clientului. Nu ua avut nici o soluție pe moment. In momentul in care am adus in discuție prevederile OUG 34/2014 (contracte la distanță) și introducerea ANPC-ului in cauza .... surpriza lucrurile s-au rezolvat imediat cu scuzele de rigoare - problema rezolvată deși m-am simțit dezamăgit de cum au decurs lucrurile ... in fine .... poate mi s_a părut mie ...

- după vreo 2-3 luni, la un drum in afara încep sa sesizez un fluierat din ce in ce mi-a puternic la viteze de peste 90 km/h in mers de croaziera .... ce sa fie ce sa fie .... caut pe forumuri și văd păreri ....1. antena ..... o dar jos și fac proba .... face la fel ....2. Cauciucurile .... iau 4 cauciucuri decla un prieten tot cu deștept one .... la fel ....3. Toba ... ridic pe rampa .... nu e de acolo ..... 5. Turbina ..... nici de acolo. O cunoștința (membru al unui forum) încearcă sa ma ajute .... da și el o tura cu mașina sesizează fluieratul din ce in ce mi-a deranjant ... deci e de service .... bunnn ... sun la un service autorizat Dacia care avea cele mai bune reviewuri, recomandat de mai mulți (nu al dealerului de unde am luat mașina pentru ca am considerat ca dacă au încercat sa ma păcălească odată cu covorașele si cu trusa de prim ajutor nu trebuie sa le mai dau încât o ocazie) și dupa după mai multe discuții refuza la ma programeze la constatare garanție in momentul in care ua aflat ca nu ma comparat mașina de le ei, motivând ca ei nu pot face test cu mașina pentru ca nu au acces la autostrada sugerând sa caut un service mai aproape de autostrada .... Buunnn, usb la alt service si ma programez la o săptămâna ... atunci aveau timp liber.Ma prezint la data și ora programată ..... și surpriza .... băiatul care îmi făcuse programarea era liber in Ziua aceea. Discut cu un domn inginer de la Garanții Dacia, ii explic problema cu fluieratul și programarea prealabila ... ma roagă sa aștept o jumătate de ora, se eliberează și facem o tura pe autostrada. Inițial a încercat sa îmi spună ca el nu aude nimic (deși fluieratul acoperă radioul setat pe  nivel 10) că-mi se pare mie, văzând ca insist, după ce a văzut și un film cu fluieratul .... mi-a replica sec “așa face toate” încercând sa ma expedieze acasă. ... eee dacă așa face toate atunci l-am rugat sa facem proba cu alta  mașina noua....nu se poate zice el ..... după 20 de km, când zgomotul devine evident si pentru un  surd îmi spune ca e zgomot normal ..... ok zic eu .... vreau o hârtie ca ma fost in service, ca ai analizat zgomotul si ca e normal ... da, afira domnul inginer, ue v adus in scris ca e zgomot normal. Ajungem in service ii spun ca după ce primesc hârtia ca e zgomot normal o sa merg și in alta parte sa cer o a doua opinie se răzgândește, nu îmi da nici o hârtie și brusc îmi deschide fisa de reclamații către Dacia in care trece problema cu lipsa afișării consumului total pe medianav și ma pune pe mine sa scriu de mâna problema cu sirenajul de transmisie .... de ce oare  nu a scris-o el direct pe calculator? Mister! OK ... poate sunt eu prea ciudat ..... bine și așa ..... convenim sa ne vedem împreuna cu cei de la Dacia Pitești in cursul săptămânii următoare sa constate si ei fluieratul (sirenaj transmisie). Îmi iau o zi de concediu (nu pot pleca de capul meu de la munca) dra cu o zi înainte primesc un telefon sec .... nu mai veniți mâine, cei de la Dacia nu au timp IRA ei cât service nu au nici aparatura si nici personal specializat sa constate aceste deficiente ..... stupoare ..... service si dealer Dacia respectat nu ua personal si aparatura sa constate probleme apărute la mașina ..... ok, îmi zic ..... asta e din cauza ca nu am luat mașina de la ei .... sun la vocea clientului, le aduc la cunoștința toate nonconformitatile constatate - consum total medianav, sirenaj transmisie și încă o nonocnformitate majora ... trimit mailuri peste mailuri .. nu ma bagă nimeni in seama vreo doua săptămâni  ..... vorbesc cu un amic avocat si stabilim sa mergem in instanța. Înainte de asta zic sa le mai dau o șansa celor de la Dacia .... poate sunt ue prea exigent ... sun iar, le aduc aminte de toate încercările Mele sa îmi fie remediate nonconformitatile sesizate, primesc răspunsurile arhicunoscute PR-Istice .....  aduc iar vorba de reclamație in scris și instanța .... și subit sunt programat in service, la dealerul de unde am comandat mașina .... hait ... zic eu .... ma fost prea dur cu ie și judecat greșit ... oamenii chiar vor sa rezolv eproblemele dar se mișca mai greu .... ca orice corporatiști ..... ajung in service, ma întâlnesc cu cei de la Dacia, au la ei inclusiv un aparat de ascultat zgomote, facem test cu mașina, sesizează și ei zgomotul anormal (sirenaj-ul transmisiei) pun senzori peste tot, mai fac ei o proba .... is concluzionează .... noi propunem schimbarea cutiei de viteze .... știți nonconformitatea e de acolo ..... zic asta e .... mașina e in garanție .... bine măcar ca se rezolva .... ma programează peste o săptămâna .... schimba cutia de viteze .... la predarea  mașinii întreb ..... s-a rezolvat? Stupoare ..... primesc următorul răspuns ..... ua luta cutia veche pentru analiza, dar cutia noua pusă fluiera și asta dar nu fluiera ca cea veche ...... cum așa? ...... pai știți ..... fluieratul nu a dispărut de tot, dar nu se mi-a aude ca înainte, ca a trimis prin mail celor de la Dacia faptul ca sirenajul nu a încetatsi ca oricum voi face eu drum lung si sa sesizez și eu dacă se mia ok zic eu vedem .... A treia zi plec in Grecia .... drum lung si stupoare sesizez și eu ca sirenajul exista in continuare, nu la aceeași intensitate și nivel. Sun din Grecia (28.05.2018) vocea clientului si reclam problema, mi se spune ca voi fi contactat la întoarcere ... La întoarcere sirenajul se amplifica, si apare  is blocajul computerului de bord) .... sun iar, service, vocea clientului .... și mi se spune sa aștept, problemele sunt in analiza .... si aștept si iar aștept si sun si la service si la vocea clientului si trimit mail si sun iar .... si uite așa a trecut o luna cu doua nonconformitati neremediate .... 3000 km cu nou avuție care fluiera din ce in ce mai rău si cu butoanele computerului de bord care se blochează când e cald afara .... bine măcar ca vara nu durează mult .....

Acum cred ca mi-au rămas doar doua variante .... prima ... accept ca am luat o teapa de 18992 euro si încerc sa  nu depășesc viteza de 80 km/h peste care sirenajul de transmisie devine deranjant si sa nu las mașina afara vara ..... aici trebuie sa îmi pun aer condiționat in garaj .... sau a doua sa merg in instanța .... .... indiferent de varianta aleasa Odiseea continua ....

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...