Sari la conținut

Postări Recomandate

Am fost sambata, Malini-Borca se poate face fara probleme cu orice masina normala de Romania :) La coborare inspre Borca probabil apar probleme la precipitatii.

Noi am urcat cu Dusterul inspre stanga pana sub varful Bivol, dar ala e de 4x4 clar. Pana in varf se mai face o jumatate de ora maxim, per pedes.

Crucea:

20171021_120529.jpg

Explicatii:

20171021_122050.jpg

Borna de pe varf:

20171021_132144.jpg

Vedere de pe varf:

20171021_132230.jpg

20171021_135609.jpg

20171021_135621.jpg

20171021_142055.jpg

 

 

 

Editat de byteworks
  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Acest traseu l-am facut anul trecut cu Sandero.

Cornu Luncii - Malini -Crucea Talienilor -Borca.

Crucea de piatra nu este Crucea Talienilor.

Crucea Talienilor a fost distrusa in urma bombardamentelor de la finalul celui de-al doilea razboi mandial.

Daca va fi senin si atmosfera clara, s-ar putea sa vezi de pe varf - Ceahlaul.

Succes.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Pe 1 Mai 2018 am haladuit in zona Ceahlau.

Drumul de la Telec spre Poiana Stanile este practicabil, pentru cei care declara ca vor sa urce mai sus pe munte fara masina se aplica un tarif de 6 lei.

Din zona pastravariei (acolo unde este bariera) am intrebat daca este practicabil DF Bistra-Durau.

Raspunsul a fost negativ.

Nici pentru drumul Telec - Tulghes nu am primit unda verde. 

Am fost nevoit sa fac Axialul pentru a ajunge la Durau; drumul este muuuult mai rau ca acum doi ani.

Urmeaza sa pun cateva poze.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Drumul din Telec catre Puncul de Informare este destul de bun.

Camionul plin cu busteni tocmai venea de pe DF Bistra-Durau, de la Centrul de Informare mi-a spus ca pot intalni bariere sau portiuni de drum distruse de utilajele ce lucreaza in padure. Foto 2.

Poiana Stanile, acolo este si un schit. Pana aici drumul a fost acceptabil.

Drumul duce mai departe catre Izvorul Stanile. Foto 3.

Am ajuns sus la izvor (foto 4), privelistea este deosebita. Ultima portiune de drum este ceva mai dificila si mai accidentata.

Pacat ca atmosfera nu este destul de clara. Dupa cum se poate vedea, nu eram singurul aventurier cu 4x2.

Am aflat ca mai sus au trecut cateva 4x4 cu cauciucuri of road.

 

 

DSC05762.JPG

DSC05763.JPG

DSC05775.JPG

DSC05791.JPG

DSC05801.JPG

DSC05790.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...