Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,de ceva timp ma tot uit si configurez dacia duster 2...caut varianta laureate cu tot ce se poate pune pe ea,intrebarea mea este: care este diferenta intre laureate si sl explorer, am vazut ca la explorer vine cu pachet standard,dar nu reusesc sa imi dau seama ce este diferit fata de laureate mai ales ca este o diferenta de pret... laureate 4x4 1.5 a iesit undeva la 18,700 si sl explorer 16,650€... Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SL Explorer este Laureate cu niste accesorii in plus (navi, cruise control, pack look, pack adventure, probabil camera si senzori de parcare) si cu niste elemente particulare de design, totul la un pret mai mic, ca pentru final de serie PH2.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Eu am luat Explorer dar cu banii jos.
Am preferat un credit de nevoi personale in locul unui leasin si asta pentru ca pe leasing ai RCA/CASCO la un pret mai mare.
La credit de nevoi personale am prins o dobanda foarte buna si nu a mai fost nevoie de avans. Au trimis masina din Pitesti in Bucuresti cand le-am dat dovada platii pe email (stiu, am riscat putin sa fac plata integral inainte sa am masina in curte la dealer...dar am avut noroc ca a ajuns intreaga:D ).

Vezi daca merge varianta cu credit de nevoi personale, merita mai mult decat un leasing (din punctul meu de vedere).

Succes!

P.S.: Sa pui poze dupa ce iti iei masina!:D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a adus vorba de finantare (desi colegul nu a mentionat asta express), as vrea sa amintesc ca mai exista si optiunea de credit auto, cu o dobanda mai buna ca la cel de nevoi personale (pentru ca e credit garantat cu bunul cumparat - se depune CI in original la banca, se inscrie masina in ceva carte a gajurilor, se cesioneaza polita CASCO in favoarea bancii) - se poate rambursa anticipat fara comision (eu cand strangeam 500 sau 1000 E mai rambursam sa scap mai repede de credit). Dar proprietarul fiind cel ce contracteaza creditul, taxele aferente masinii sunt calculate ca pt persoana fizica (impozit, RCA).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...