Sari la conținut

Probleme turbina ??


Postări Recomandate

Eu sunt curios dacă specialistul ar avea curajul să tureze câteva minute un Diesel către 6.000 rpm ca pe un benzinar (dacă poate), sub garanția schimbului cu un altul nou și cheltuielile aferente acoperite de uzina a cărui specialist este.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 26
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este ok. Trebuie mers cu motorul turat ( sa nu se mearga subturat) si ar fi recomandat ca dupa drumurile mai lungi cand se merge cu viteze mai mari , inainte de oprire motorul sa fie lasat sa mearga c

Orice motor are un limitator (electronic) de turatie. Deci, cel putin teoretic, nu ai cum sa-l strici mergand cu el turat.

Acum, un motor diesel este un motor care functioneaza in regim detonant. Eficienta lui este cu atat mai mare cu cat presiunea in cilindri e mai mare.

Deci, pentru aceasta, un motor diesel ar trebui condus energic, "on boost", ca si turbina sa functioneze corect si sa genereze presiune cat mai mare, deci implicit temperaturi mai mari in cilindrii si arderi mai complete.

Deci avem de ales, un motor longeviv pe seama unui consum mai mare sau un consum mai mic si eventual o reducere a duratei de viata a unor componente pe care se depun produsele arderii (incomplete).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Off Topic:

Daca tot s-a stricat topicul omului cu turbina, sa va zic si eu cum schimb la 4x4 110cp dCi:

La mers "normal", de vacanta - undeva intre 3000 si 4000, in functie de trafic;

La servici, unde ma grabesc la interventii - 3800-4200.

Consum mediu intra+inter-urban: cam 8.2-8.3l/100Km. Alimentez numai cu TopEuro de la Petrom ca acolo are firma contract.

De cate ori l-am luat pe reprezentantul Dacia sau pe cel de la service la "o tura" pentru ai-i arata cate ceva maruntis de remediat la masina, m-au laudat ca o sa ma tina si turbina si catalizatorul mult si bine, ca la stilul meu de mers se curata foarte bine.

Om vedea daca si cat o sa reziste...

"Specialistul" de care vorbesti nu este specializat pe motoare.Este un tehnician(nu inginer) generalist cu ceva experienta de viata auto si exploatare masini,care face ture prin zona sa depisteze eventuale probleme la tipuri de masini inca sub observatia stricta a uzinei ( un fel de OLV prelungit-pt cine cunoaste prescurtarea) sau alte "incidente" noi pe modele deja lansate de ceva tp.Sunt mai multe echipe si sunt impartiti pe zone geografice.Vinerea revin la baza(uzina) cu eventuale noi informatii. De ex pe Moldova sunt altii fata de Ardeal/Muntenia/Bucuresti ca-i mai mare si este separat etc.Cand sunt probleme mai "grele" se face deplasarea si cu specialisti stric calificati ex:motor sau cutie sau electronica etc. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Este ok. Trebuie mers cu motorul turat ( sa nu se mearga subturat) si ar fi recomandat ca dupa drumurile mai lungi cand se merge cu viteze mai mari , inainte de oprire motorul sa fie lasat sa mearga cam 1-2 minute la relanti pentru a permite racirea turbinei. Eu asa procedez.

Eu am aproape 50.000 km si pina acum totul este ok dpdv a motorului, altele sunt problemele la mine. ( caseta directie , sirenaj ( fluierat la decelerare de la 100km/h la 80km/h) :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...