Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 38
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Acum 2 ore pe Transbucegi, prima poza.   Si pentru ca tot e cod galben de ninsori pe munte...   Obarsia Ialomitei, aproape de Vf. Omu din Bucegi si o vedere spre muntii Baiului.

Vedere spre Piatra Craiului. Sau un Dusterici pregatit de somn. In acesta configuratie se poate dormi la 5 grade Celsius , 2 persoane, extrem de confortabil, fara a porni motorul pentru incalzire adit

Pentru colegii mei cu dedicatie.   Cateva imagini de ieri de pe Varful Ciucas si de la Cabana Ciucas. Dusterul de la cabana nu este al meu, oare cine o fi ? Eu am lasat masina la fantana ca anvelope

Posted Images

Pentru colegii mei cu dedicatie.

 

Cateva imagini de ieri de pe Varful Ciucas si de la Cabana Ciucas. Dusterul de la cabana nu este al meu, oare cine o fi ? Eu am lasat masina la fantana ca anvelopele pe spate sunt destul de uzate. Ca idee l-am ajutat pe un domn cu un Porshe Cayene, 4x4 cu indicatii despre drumul forestier, eram cam pe la jumatatea drumului de la fantana la cabana. A urcat pana la ultima rampa, unde este curba. Acolo s-a intors ca nu a mai reusit sa inainteze. Avea anvelope de vara dar destul de bune....

 

In alta ordine de idei azi am urcat cu dusterul la Cabana Diham. Drumul destul de rau, noroi mult noroc ca sub el e piatra, dar si portiuni cu ghiata unde e cam la limita daca incepi sa aluneci lateral, in dreapta este prapastie si drumul este doar cu 20-30 cm mai lat decat dusterul. Anvelopele CrossClimate s-au comportat mai mult decat decent, in noroi mare insa alunecau, nu mult dar se simtea.

 

Inca o data Dusterul capata note maxime. O masina excelenta.

post-4942-0-21505400-1478446743_thumb.jpg

post-4942-0-26206200-1478446751_thumb.jpg

post-4942-0-25833700-1478446761_thumb.jpg

post-4942-0-16683100-1478446770_thumb.jpg

post-4942-0-88000000-1478446777_thumb.jpg

post-4942-0-26570100-1478446785_thumb.jpg

post-4942-0-75277900-1478446908_thumb.jpg

post-4942-0-63580600-1478446917_thumb.jpg

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Cabana Diham e fain, era un grup cu chitara, soare, batea vantul cam tare insa. De fapt azi l-am luat pe fiul meu (16 ani) care venea cu un grup de la Malaiesti.

 

Traseul nu pot sa zic ca e frumos, sunt o gramada de gauri, pietre mai mari sau mai mici, sunt ceva zone unde esti pe marginea prapastiei,daca aluneci o sa ai un duster bun de fier vechi, un traseu de off-road un pic mai mult decat light. Dar sunt zone scurte si cu grija le depasesti. Traseul nu este lung.

 

Partea frumoasa insa este de la Cabana Diham in sus. Pe jos. Anul trecut am fost pe traseul Pichetul Rosu - Tache Ionescu - Malaiesti - Glajarie si Diham. Traseu de 1 zi, bineinteles pe jos.

 

Daca vrei senzatii tari si ai anvelope bune urca la Cabana Ciucas. Colegul Daniel Cojocar are 2 clip-uri faine pe youtube.

 

PS: Din poza ta de avatar ai o masina buna de off-road medium in sus.

 

Pentru tine un Varful Cazacu cred ca ar fi frumos....

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gura Diham-Diham pe la Pichetul rosu traseu facut pe jos bineinteles, urcarea la Cabana Ciucas facuta tot pe jos, filmuletele le stiu le-am tot analizat.Masina mea nu este cine stie ce chiar daca pare, o clasica tractiune 4x4 cu 50x50 sau 50x50 plus greu nu face o masina imbatabila, motorizarea este de 95 cai in tinerete deci pot sa spun ca m-as teme de acea urcare unde pierzi aderenta.Legat de Porche....eu am incercat sa-i explic unuia cu turismul ca nu poate sa urce, la jumatatea rampei a murit motorul, el a frnat sa nu vina la vale iar masina era sa se rastoarne pentru ca se punea dea latul, noroc ca domnul a lasat frana.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Porche-ul care l-am vazut m-a impresionat in mod placut. S-a oprit fix in mijlocul uneia din rampele cele mai abrupte cu dale de beton. Dupa care domnul de la volan a incercat sa dea cu spatele, aluneca totusi pe dale cu frana blocata. Atunci l-am oprit si indrumat spre singurul loc unde poate sa intoarca fara probleme.

La plecarea de pe loc a turat usor de tot motorul, nu stiu, poate avea cutie automata, si a urcat mai departe. Cred insa ca avea o herghelie de cai sub capota ca totul a mers natural., aveai senzatia ca a plecat de pe loc pe drum orizontal. O singura roata a alunecat cam 1/4 rotatie. Nici vorba sa moara motorul.

Daca avea anvelope macar de iarna urca fara nici cea mai mica problema.

 

Ma gandeam totusi ca si masinile noastre sunt excelente ca bani de Cayene putem doar sa visam. Oricum ca idee pentru abordat rampe de acest nivel este recomandat un diesel. Ma uitam la clipurile colegului Daniel si am vazut cat de usor a urcat. Si cu benzinarul se poate urca dar trebuie sa stii foarte bine cum. Altfel ai probleme serioase.

 

Eu unul prefer pe jos, face bine la sanatate. Si abia iti faci incalzirea pentru traseele care incept de la Cabana Ciucas.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma descurc si cu benzinarul pe urcari chiar daca este 4x2 problema este ca odata scapat sub ture la revedere trebuie inferioara.Cea mai dificila urcare a fost spre satul Pestera 4 persoane in masina este o curba urata acolo am urcat cu a doua turat la peste 4000 rot.Cu cea din poze blana cat tine turometrul :) doar ca nu urci controlat, incet si risti sa faci vreo boacana.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...