Sari la conținut

Primul Meu 4X4


Postări Recomandate

Ieri am avut o mica neplacere cu masina.

 

Vineri am facut plinul si am facut cateva drumuri scurte (~50km), Duminica am plecat la drum si dupa aprox 100km am parcat undeva (locul era in panta). Cand am parcat rezorvorul imi arata doar o liniuta lipsa. La revenirea la masina indicatorul imi arata ca mai am doar o liniuta.Nu erau urme de carburant pe sub masina. Dupa o cautare pe internet am vazut ca asta e o problema relativ comuna la modelele 4x4, cel putin prin 2010. Problema nu s-a remediat singura, am lasat masina parcata orizontal si tot nimic. Am oprit la o benzinarie si am facut plinul (20L) si apoi indicatorul si-a revenit.

 

Exista o solutie la aceasta problema?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 114
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Planul meu a fost dat peste cap. De la Dusterul meu Laureate, alb cu motor 1.2tce am ajuns la un Duster Orange, vert altai cu motor 1.5dci. Astazi am platit avansul si acum incepe lunga asteptare

Astazi am primit poze cu masina. Din pacate mai am ceva de asteptat pana o sa o iau.

Si inca cateva poze

Posted Images

Cand parchezi in panta asa se intampla. Daca parchezi spre stanga, rezervorul "se goleste", daca parchezi spre dreapta, rezervorul "se umple" ca prin minune.

Solutie: Parcheaz-o cu polobocul! :))

Editat de huskyuk
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prima dezamagire din partea Dacia.

Cand am cumparat masina am adaugat si optiunea care pe site-ul dacia.ro si in facturi apare ca Harta Europei. Am constatat ca aceasta optiune nu include toate hartile pt Europa. Si anume lipsesc tari din vestul Europei (Spania, Portugalia, UK etc).

Urmatorul pas a fost sa ii contactez pe cei de la Dacia printr-un email la Vocea Clientului.

Raspunsul lor este cel putin mincinos. Mi-au zis ca dealerul trebuia sa imi aduca la cunostinta ca optiunea Harta Europei este defapt Harta Europei de Est.

"Stimate domnule Ionita ,

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca o data cu trecerea la sistemul Media Nav Evolution, harta Europei a fost impartita in doua ( Europa de Est si Europa de Vest ). Aceasta modificare se datoreaza faptului ca Harta Europa in acest moment, este prea mare si sistemului de navigatie nu o poate stoca. In momentul comenzii vehiculului, Agentul Agreat Dacia ar fi trebuit sa va informeze despre acest aspect. .

Va mai informam ca puteti achizitiona hartile care nu se regasesc in sistemul de navigatie ( exemplu Franta ), dar datorita spatiului limitat de stocare al sistemului de navigatie nu se pot instala toate tarile astfel incat sa se poata alcatui Full Europa."

Am decis sa cumpar optiunea cu hartile pt Europa de Vest sa pun macar cateva din hartile de care am nevoie pe navigatie.

Surpriza, surpriza. Am reusit sa instalez toate hartie, fara a scoate alte harti, si sa mai am liberi aproximativ 400MB.

Pam, Pam

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am prima programare in service - Rock Motors. Ma deranjeaza zgomotul care apare atunci cand schimb vitezele si inca o problema cu aerul conditionat. Dupa cateva ore de mers cu AC parca nu mai baga frig.

 

La prima impresie baietii de la service par ok dar o sa revin cu mai multe informatii (in caz ca intereseaza pe cineva)

 

http://www.rockmotors.gi/

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...