Sari la conținut

Rabatare Banchete Si Tetiere Tip "l"


Postări Recomandate

Rabatare bancheta:

Trebuie sa remarc faptul ca in momentul in care vrei sa pui bancheta la loc, e destul de greu sa pastrezi prinderile centrurii deasupra sezutului banchetei. Si asta pt ca prinderile sunt ancorate cu curea textila (la Megane sunt cu bride de metal care se articulau - le poti culca jos la podea sau sa le ridici vertical inainte sa lasi sezutul, insa si acolo spatarul se deformeaza putin la apasare pe ele chiar daca sunt culcate).

 

Nu stiu daca si voi aveti dificultati in acest sens, m-am gandit sa intreb aici si eventual sa va zic cum am facut eu.

Practic, ca sa imi tina cumva prinderile alea sus, am cuplat centurile in prinderi, pe dupa tetiere inainte de a rabata la loc sezutul.

post-4304-0-15107600-1446457881_thumb.jpg https://drive.google.com/open?id=0B4NmXWvCx2p0WHRxLVduTjljMFE

post-4304-0-66438600-1446457918_thumb.jpg https://drive.google.com/open?id=0B4NmXWvCx2p0cVFmWmtodmNHRUU

 

Intrebare tetiere:

Cumva legat de rabatarea banchetei, am observat ca trebuie scoase tetierele dreapta-stanga pentru a face podeaua plata. Cea din mijloc insa a ramas la locul ei, intrucat se retrage de tot (alt design, ca si la Megane 2).

 

Am vazut un Sandero Stepway care avea toate 3 tetierele de acel tip in "L" (ca cea din mijloc de la Duster).

Am incercat insa sa repozitionez tetiera din mijloc pe o parte, sa vad daca s-ar merita sa le inlocuiesc pe celelalte 2.

Surpriza e ca nu intra :) avand tijele mai lungi la un moment dat se blocheaza.

 

O fi vorba doar de "spuma" din bancheta doar? sau si de ceva structura de rezistenta? e.g. vreo "teava" in care intra tijele alea de la tetiere?

Merita sa incerc sa mai adancesc culisele alea cu ceva burghiu mai lung? :)

A incercat cineva ceva similar? sa inlocuiasca toate tetierele?

 

Multumesc anticipat pentru eventuale sugestii.

 

PS. am cautat inainte daca exista discutii in sensul asta, mai ales pt tetiere si nu am gasit nimic relevant.

Daca totusi mi-a scapat un topic legat de asta, rog administratorii sa mute post-ul si sa inchida acest topic, cu scuze de rigoare.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mare domn!

Flex am, "oleaca di bataie" cunosc... ;)

 

Daca poti si nu ii deranj prea mare sa masori tija dupa "amputare", as ramane recunoscator

Desigur ca pot simplu sa tai cat la alea normale, numa ca mi-e cumva sa nu isi piarda din rolul de protectie (brat mai mic ar inseamna ca aceeasi forta va avea un posibil efect de indoire in caz de doamne-fereste... dar poate ca sunt paranoic).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Neah :) nu se indoaie asa usor, stai linistit.

Am sa iti masor cat au picioarele acum.

Pe centru in interiorul buretelui sunt tevi mai lungi. Si pe laterale sunt, dar nu asa de adanci.

Mai pe scurt o sa ramai cu picioarele la "virgule" cam cat au picioarele alea normale acum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E o idee buna, @ambvision, o varianta mai simpla decat comparatii cu celelalte, etc...

Vroiam mai degraba sa aflu detalii de la cei care le au deja, in ideea de "cum rezista la indoire?" daca le scurtezi si le ridici apoi cand ai pasageri in masina.

Din ce inteleg de la @mugur nu ar trebui sa fie probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...