Sari la conținut

Gtc Trophy 2015 – Ziua Cea Mai Lunga!


Postări Recomandate

25-27 Septembrie, Sarata Monteoru, Buzau

GTC Motorsport si Red Bull te invita la un concurs unic, in care poti sa-ti testezi abilitatile off-road, capacitatea de efort dar si sa-ti faci propria strategie. De vineri pana sambata, trasee de zi si noapte, pe roadbook si pe track, plus probe speciale.

 

Altfel spus, 24 de ore si o singura decizie, a ta! Tu decizi cand mergi si cand stai, daca dormi sau nu, daca alimentezi sau nu, cat stai in pauzele de masa, cat de repede mergi pe traseu, daca repari masina in traseu sau te duci in service… Iar la final, trebuie sa participi la Trialul de sambata dupa-amiaza ca sa te poti bucura de Premiere si de petrecerea care va tine toata noaptea.

 

Hitachi Powertools Romania va asigura premiile concursului dar te provoaca si la Triatlonul Hitachi, dotat cu un premiu atragator: un concurs de îndemânare tehnică, cu 3 probe: înlocuirea unei roți cu pistolul pneumatic cu acumulator, înșurubarea cât mai multor holtzșuruburi într-un panou OSB, într-un minut și chiar o probă de tăiat lemne cu drujba.

 

Efortul tau va fi rasplatit cu trasee frumoase, la care adaugam cu generozitate: concursuri surpriza, un foc de tabara si un ceaun fermecat la renumita Ferma Dacilor, un mic dejun la Cabana Izvoranu, o petrecere sambata seara la Casino Monteoru cu trupa Folk Frate, iar noroiul va fi spalat cu bere Ursus si vin de Jidvei.

 

La intrecerea motoarelor cu tauri putere, membrii GTC Motorsport, in calitate de arbitrii-toreadori, vor selecta cei mai furiosi tauri in Arena Buzau.

 

Si cum pe forestier nu-i ca pe asfalt, dar nici pe asfalt ca pe forestier, pasionatii de off-road care se vor inscrie in concurs pentru a lua volanul de coarne au de ales intre trei clase: standard, open sau hobby. Castigatorii vor pleca acasa si cu ravnitele trofee unicat GTC Trophy 2015!

 

Competitia se va desfasura in aceeasi locatie, Sarata-Monteoru, judetul Buzau, cu secretariatul si parcul tehnic la Hotel Cazino; cazarea va fi asigurata la hotelurile si pensiunile din statiune, clasificate cu 3 stele.

 

Pentru clasa Hobby conditiile de participare specifice se gasesc in Regulamentul Particular

 

Taxele aferente competitiei:

Taxa all- inclusive Hobby: 400 Lei / concurent – include taxa sportiva, cazare 2 zile, masa si bautura, pachet promo, acces petrecere

 

 

Clasa Hobby:

 

Nu veti parcurge traseele contra-cronometru, ci veti avea un stil de parcurgere relaxat, bazat pe deprinderea cunostintelor de off-road necesare intr-o competitie si nu numai:

 

-veti invata sa navigati pe road-book si pe track (este necesar sa aveti la voi un smartphone, tableta sau gps Garmin)

-veti ajunge in punctele fierbinti de la Open unde veti vedea off-road spectaculos

-veti ajunge in pauzele de masa comune

-veti participa la cursuri de tehnica off-road: troliere, asigurare, etc.

-veti parcurge o proba de Trial cu grad de dificultate redus

-veti culege CP-uri de atestare a parcurgerii traseului respectiv

-veti avea timp de facut poze si socializare

Toate acestea vor contribui la a avea un weekend frumos dar si la stabilirea echipajelor cele mai dedicate, care vor fi recompensate cu ravnitele trofee GTC Trophy.

Informatii utile gasesti si in pagina de Facebook a evenimentului: www.facebook.com/GTCtrophy

Sau.. pe pagina oficiala GTC Trophy

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Răzvan Cirap managerul GTC Motor Sport a fost invitat astăzi la emisiunea Cu Cărțile pe Față la TvBuzău moderată de colega mea Ilona Duță. Cine dorește sa afle mai multe detalii despre eveniment accesați link-ul! Din ceea ce am vorbit cu Răzvan se anunță un eveniment plin de surprize, dar și premii pe măsură!!!

 

http://tvbuzau.ro/media-gallery/715-gtc-trophy-la-monteoru.html?category_id=8

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am sa vin si eu pe acolo dar de inscris nu ma inscriu ca nu am pregatita masina. Zicea Razvan ca tu nu participi, dar sambata am vazut lista cu cei inscrisi si erai trecut tu si Nicolau. Oricum zicea ca o sa fie super mai ales noaptea :), traseul e mai usor, doar sa nu ploua!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...