Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

@ LucianM - "Nu cred ca dupa rodaj mai scade."

 

Mai scade, ai putina rabdare. Uite un consum de 5.2%, calculat (de CB) pe 713km, viteza medie 29.3km/h. As spune consum mixt cu 80% urban (Bucuresti).

Motorul meu e de 110cp, ar trebui sa consume ceva mai mult ca al tau. Cel putin asa spune Dacia.

De asemenea am avut o viteza medie mai mica, aspect care ar genera in principiu un consum mai mare.

Nu folosesc butonul ECO si nu merg neaparat "la consum". Dar e adevarat ca ma distreaza sa anticipez traficul si folosesc frecvent frana de motor. Treapta I e atat de scurta ca masina se pune in bot si la 15km/h..

post-2824-0-46252900-1397908022_thumb.jpg

post-2824-0-83048900-1397908029_thumb.jpg

post-2824-0-47190800-1397908036_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sonnar verifica presiunea din pneuri, e posibil sa fie mai mare de 2 atmosfere. Eu am scos cu dusterelu meu 4 si ceva pe 1000km parcursi cand era in rodaj. Aveam 3,1 3,2 presiune in pneuri, asa mi-a fost livrata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Flavius "Sonnar verifica presiunea din pneuri, e posibil sa fie mai mare de 2 atmosfere".

 

Multumesc pentru sugestie.

Am verificat presiunea acum doua saptamani la o vulcanizare, pentru ca n-am incredere in acuratetea manometrului de pe compresorul meu. Mi se parea ca unul dintre pneurile de pe fata e cam lasat. Simpla iluzie optica, nu era nimic in neregula dar presiunea in toate pneurile era de 2.2. Le-am lasat asa fiindca ca pe Logan am avut din 2005 si am si acum aceleasi 2.2 atm. Baietii de la diverse vulcanizari m-au tot avertizat.. :yes: Si totusi n-am uzat cauciucurile prematur (le schimb oricum la 60-70.000km), nici alte probleme (majore) cu trenul de rulare n-am avut in 210.000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca tine de stilul de condus, felicitari pentru consum.

 

La dusteru din dotare, media o am la 6,5 litri aproximativ 3500km parcursi extra urban si urban. Multumit de consum dar imi consuma mai mult decat mcv-ul care imi ia cam 5 litri/100km si are 380.000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine ce spuneti mai sus par povesti SF. Al meu Duster 4x4 110 CP consuma intre 8.5 si 11l la 100 de km. Este adevarat ca nu ma rog de el, uneori am facut 1500km in 24 de ore prin Romania, dar totusi... Se pare ca este o problema undeva. Ce sa caut?

 

Sent from my GT-I9505

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Pentru mine ce spuneti mai sus par povesti SF. Al meu Duster 4x4 110 CP consuma intre 8.5 si 11l la 100 de km. Este adevarat ca nu ma rog de el, uneori am facut 1500km in 24 de ore prin Romania, dar totusi... Se pare ca este o problema undeva. Ce sa caut?

 

Sent from my GT-I9505

 

Sent from my GT-I9505

Editat de dust3radmin
Poze a fost stearsa - motiv reclama
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...