Sari la conținut

Duster - Laureate - Negru


Postări Recomandate

Repet, nu am facut nici o afirmatie despre eficienta, doar despre corectitudinea unei afirmatii, astfel incat un user care citeste sa nu fie dezinformat. Si dupa parerea mea, brosurile sunt mai mult de marketing, manualul descrie mai concret

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 86
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Poze noi:

Poze cu Dusterul.

Prima zapada

Posted Images

Pai la o coborare abrupta mai ales pe teren cu praf, nisip, pietris, zapada, etc este strict necesara frana de motor. Cred ca e preferabila frana de motor sa actioneze pe toate rotile si nu numai pe doua roti chiar daca e vorba de cele din fata. Sa vezi ce frumos e cand cobori de exemplu pe zapada cu spatele si fara 4WD Lock. Si sa vezi diferenta in aceeasi situatie cu 4WD Lock activat.

 

Am inteles, o sa incerc

Ms

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mare grija unde o sa incerci. Vezi sa nu ai obstacole prin imediata apropiere (stalpi, santuri, gropi) ca nu te iarta daca gresesti. Si la incercari se fac multe greseli.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate cu o singura observatie. Stim foarte bine ca daca se reduce puterea motorului tocmai atunci cand iti trebuie mai mult nu ai rezolvat nimic. Deci stim ca functia de care vorbim nu este eficienta cu ASR-ESP pornit in offroad unde ai nevoie si de putere si de blocare diferential in acelasi timp. Deci chiar daca este activa efectul ei este 0 in off sau chiar si mai rau de atat. Sunt situatii in care daca tii masina in miscare ai sanse sa treci dar daca s-a oprit nu mai pleci din loc. Ce sa mai vorbim de trecere mai departe.

In concluzie: Se poate spune ca ai dreptate. Dar o functie care activa fiind nu este eficienta in situatii speciale este ca si inexistenta in acele situatii. Asta in cazul cand nu face rau in situatiile respective. Ne referim strict la Off aici si nu la drumuri normale.

In al doilea rand in mod 4X4 Lock ai si EDL (electronic diferential lock) cand este decuplat ESP. In mod AUTO nu ai aceasta facilitate.

 

Deci trecand peste limitarile esp on, conform manualului ai EDL cu 4x4 Auto si Esp Off...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la 4x4 pe auto iti patineaza putin fata pana cand cupleaza si spatele.

 

daca e teren mai dificil si stai pe 4x4lock poti controla masina mai bine, nu stai sa patineze si alunece astfel botul in lateral

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...

Nu am mai intrat de mult pe forum ...

Intre timp am trecut de 30.000 km.

 

Impresia generala: foarte foarte multumit de masina!

 

Nu am nicio problema tehnica, masina se comporta excelent indiferent de conditiile meteo, starea drumului, etc, consumul este ideal.

 

:)

 

post-3513-0-44073500-1460231281_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...