Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 113
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am cautat pe forum pareri, sfaturi sa montez o alarma pe Duster, nu stiu de ce topicul de montaj alarme este blocat, nu am gasit destule informatii. Am inceput sa caut in oras electricieni auto dar

Toranaga, eu stiu treaba asta. Eu am scris pentru cei carora le era frica de faptul ca masina poate fi pornita cu orice cheie care se potriveste. Uite ca nu!

E8 nu se mai fabrică din 2012, teoretic mai poți găsi vreo clonă bună tomahawk TW9010 .

La 17.06.2021 la 11:52, shogunu65 a spus:

salut!

alarma produsa de falcon (cod dacia 8201701595) are sau nu senzor de vibratie/soc? cu alte cuvinte porneste sau nu daca masina este lovita in parcare? daca nu are... se poate monta suplimentar? poate imi puteti spune un cod. merci frumos!

Salut,

Din apacate aceasta alarma nu are si nici nu accepta un senzor de soc. 

Alarma protejeaza masina la deschiderea usilor (protectie perimetrala) si la miscare in interiorul masinii cu ajutorul senzorului ultrasonic.

Toate bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 04.12.2016 la 16:00, Petru a spus:

Ca informatie, daca mai vrea cineva sa monteze, alarma pe care am montat-o (Eaglemaster E8) are urmatoarele functii: incuiat/descuiat masina cu sunet sirenă/sau fara, senzor soc in doua trepte la o lovitura usoara sirena suna cu bipuri (cred ca 5 bipuri) la o lovitura puternica sirena suna continuu cu cele 6 tonuri cam 30 secunde, porneste motorul de la distanta din pager, (antena alarmei este prinsa sus la parbriz langa oglinda sa fie mai buna raza de actiune), se poate seta ca motorul sa porneasca la o anumita ora, sau se poate seta sa porneasca la o anumita temperatura, cand este frig sau cald (alarma are inclus un senzor de temperatura care este montat in interior sub bord), cand motorul porneste el functioneaza cat este setat 10, 20,30 minute, se poate seta cat sa stea pornit, sau se poate opri prin butonul pagerului mai devreme daca se doreste oprirea lui, (pentru pornire de la distanta masina trebuie sa stea parcata fara sa fie bagata in viteza si cu frana de mana trasa, daca nu e trasa frana de mana nu porneste, alarma are legat un fir de la firul franei de mana si daca nu e trasa frana alarma nu activeaza functia de pornire), eu acuma cand s-a mai racorit afara las butonul de la ventilator pornit, caldura oricum o las la maxim iarna, butoanele la scaune le las pe incalzire și inainte sa plec pornesc masina cam cu 10 minute inainte si e chiar bine, iar la vara ca sa faca racoare va trebui sa las butonul de AC pornit si ventilatorul, a mai e ceva, am observat ca daca masina a fost lovita si sa declansat senzorul de soc, nu pot sa-i dau pornire, trebuie mai intai sa dezactivez pictograma care apare pe pager (este un ciocanel care apare cand e lovita), apas oricare buton se dezactiveaza si apoi se poate porni motorul de la distanta. Pentru pornire la distanta mi-a montat un by-pass (cred ca asa se scrie) la contact. La alarma se mai poate monta suplimentar si senzor de perimetru, eu nu am pus ca suna oricand se apropie cineva de masina si suna si pagerul ca se transmite.

Alarma mai are 3 canale de iesire libere care se pot folosi la: 1. inchidere/deschidere geamuri electrice din telecomanda, la mine nu l-am prins, 2. inchidere/deschidere portbagaj, la mine nu l-am prins ca nu avea cum sa-mi deschida usa la portbagaj, si 3. un canal de iesire care se poate seta cat sa tina curentul, 30, 60 sau 90 secunde, care se poate prinde de de ex. de lumini sa le tina aprinse, la mine nu l-am prins nici pe asta.

Cam asta e alarma, eu am montat-o la recomandarea celor de la service, ei o aveau montata de 5 ani pe un logan si nu au avut probleme cu ea, eu initial alesesem tot de la ei alte doua alarme, dintre care una viper, dar cand am vazut-o pe asta montata cum functiona si la ce pret, m-am rasgandit si am montat-o si la mine. Eu sunt multumit de ce face si la ce bani am dat, la viper nu mi-au recomandat-o pt. ca era mult mai scumpa si in cazul in care pierd sau se strica/sparge din greseala o telecomanda sau pagerul, sunt foarte scumpe, iar ca si functii face acelasi lucru.

Eu cred ca e bine sa fie montata o alarma pe masina, mai ieftina, mai scumpa, cu mai multe functii, dupa cum vrea si isi permite fiecare, acuma stiti cum e masina sa mearga bine in rest ... Doamne ajuta !

Desi am vazut ca nu a mai intrat de mult timp, poate sunt si altii care au incercat E8-ul. 
 

Ceva pareri pe termn lung? Fiabilitate?

 

La cei de la Viper nu se mai fabrica 5901, iar echivalentul modern este 5704V care se vinde la peste 2000 lei. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 18 ore, PufarinaUcigasa a spus:

Mai bine Pandora, în detrimentul lui Viper. La Viper plătești marca, că e mai cunoscută.

M-am uitat si la ei, preturile sunt cat de cat similare cu Viper. Sau nu am stiut la ce sa ma uit. Aveau Lite, Smart, Professional (dar clar nu e de mine aia). 

Acum 7 ore, t0rquemada a spus:

E8 nu se mai fabrică din 2012, teoretic mai poți găsi vreo clonă bună tomahawk TW9010 .


Nu ma intereseaza atat de mult firma, dar nici sa nu fie cea mai cazuta. 
Vreau sa aiba optiuni de avertizare, deci pager, mi-a placut (cand citeam topicul) variantele cu avertizari de spargere sau oprirea motorului in caz de furt. 
 

Am un PH1, 2011, nu stiu daca am canbusul necesar pentru cele moderne. Nu vreau functie de ridicat geamurile. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la 3 centre, unul distribuitor, dar nu monteaza nimeni. Nici ei nu mai monteaza, mi-au transmis ca mai au 2 pe stoc, pribabil lichidare. 
 

Vreo recomandare?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...