Sari la conținut

A doua cheie duster 4wd sh


Postări Recomandate

Salut tuturor,

Am achizitionat un duster 4wd 1.6 de curand dar am o nelamurire. Vanzatorul mi-a dat doar o cheie spunanadu-mi ca cealalta este cumva integrata in motor... nu am mai intalnit asa ceva de aceea va intreb daca chiar este asa sau nu ? Mersi anticipat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca minte. La Duster exista doua chei. Intr-adevar a doua cheie nu are telecomanda pe ea (nu o poti folosi pentru inchiderea centralizata) si o poti utiliza doar ca sa deschizi usile manual si sa pornesti masina. Dar exista doua chei, fara indoiala.

 

Cere-i a doua cheie sau, daca vezi ca o da cotita, fuga la un dealer sa-ti reinitializeze cheia pe care o ai. Daca nu se poate reinitializa cumpara alta cheie. E destul de scumpa (din cate am auzit, vreo 800 ron) dar, decat sa ramai fara masina, mai bine dai 800 ron.

 

Acum vreo 7-8 ani mi-am vandut masina (o Octavia) si cumparatorul mi-a spus ca inainte cu 2 luni mai cumparase una si vanzatorul i-a spus ca a uitat a doua cheie acasa si i-o aduce in ziua urmatoare. A venit mai devreme (in noaptea urmatoare) cu cheia si a luat si masina. Cumparatorul meu era copt ca nici n-apucase sa-i faca asigurare.

 

Deci, ia masuri urgent.

 

Later Edit:

Pana rezolvi problema, tine masina safe (intr-o curte sau intr-o benzinarie unde cunosti pe cineva) ca ce ti-a turnat vanzatorul e gogomanie mare si nu e exclus sa vrea sa faca "afaceri" pe spatele tau.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce ar fi "integrata" in motor, daca nu ai alarma cu pornire motor ?

In cazul asta, imobilizatorul respectiv cipul de pe alte chei, nu mai are nici o valoare ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar are alarma cu optiune de pornire a motorului. Asa ce procedeaza ?

@cosminium: si eu m-am gandit cum ai spus tu dar de ce mi-ar fi dat si 4 cauciucuri de iarna(Goodyear) plus absolut toate actele masinii si copii dupa CI

Apoi, tipul era proprietar nu dealer.

Acum spuneti si voi ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep bine la alarme, dar stiu ca la unele modele trebuia pus in bord in zona cheii un transponder de cheie ca sa poata porni masina. Ca sa fii sigur, du-te la un instalator de alarme si poate sa-ti confirme daca asa e cazul, si daca a fost folosita cheia intreaga sau doar transponderul (caz in care cheiq fara transponder a ramas totusi la vechiul proprietar, si ar putea porni masina cu ea avand in vedere faptul ca transponderul e in bord). Probabil n-o sa coste mult la cineva care se ocupa cu montat de alarme, si in felul asta stii sigur care e situatia cheii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil vei gasi cheia undeva sub volan, altfel nu poate fi folosita functia de pornire la distanta a motorului. Eventual poti ,,clona” doar cipul pe care sa il lasi undeva ascuns in apropierea contactului ( nu cred ca e nevoie de toata cheia, dar e pentru multi electricieni mai comod asa...).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru orice Duster exista 2 chei!

Una cu telecomanda, pentru inchiderea centralizata

Una fara telecomanda, pentru deschidere mecanica.

Ambele chei au un cip integrat in carcasa de plastic. Cip-ul este utilizat la identificarea cheii si permite pornirea motorului.

Este posibil ca, de la cheia de rezerva sa fi scos cip-ul si sa-l fi lipit pe inelul de pe blocul contactului pentru a avea efect moduluil pornire motor de la alarma. Problema este ca ar fi trebuit sa-ti furnizeze cea de-a doua cheie... macar partea metalica!

Totodata exista si acea posibilitate in care montatorii alarmei sa fie atat de ageamii incat sa fi lipit cheia cu totul pe inelul de identificare.

Pune mana pe o surubelnita, desfa cochilia volanului si priveste in jurul contactului si vezi ce gasesti acolo. Este posibil sa fie doar o pastila mica neagra de aprox 5 mm diametru sau... cheia cu totul...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...