Sari la conținut

Intalnirea Nationala a Dusteristilor din Romania editia a VI-a, Bran, 14-16 februarie 2014


Intalnirea Nationala a Dusteristilor editia a 6-a  

31 membri au votat

  1. 1. Vrei sa participi la Intalnirea Nationala a Dusteristilor, editia a 6-a?



Postări Recomandate

  • Răspunsuri 206
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu pornirea putin mai grea... ajung si eu, astazi, sa spun cateva cuvinte despre IND6. Nu multe si nu completate (inca) de poze.   Multumesc pe aceasta cale tuturor participantilor ca au avu

Salut, Vin si eu cu cateva poze, pentru a completa cele scrise mai sus si nu numai:   Panta de la "Standard", undeva deasupra Zarnesti-ului, inconjurat de Bucegi, Piatra Craiului si Magura Codlea

Un filmulet facut de mine cu IND 6 Va rog sa ma-ntelegeti daca nu-l considerati calitativ. Este primul meu film montat si realizat.

Posted Images

A fost un weekend foarte reusit, felicitari inca o data organizatorilor! Atmosfera a fost superba, ne-am distrat, am socializat, am ras cu lacrimi si am tremurat de adrenalina. Vad ca si ceilalti first-timeri au fost impresionati, ceea ce e imbucurator, poate data viitoare vor veni si mai multi. Si daca tot veni vorba de adrenalina, asa s-a vazut traseul Standard de la volan :) ->

timekruzer_ms_calif_320x240.avi

timekruzer_ms_finala_320x240.avi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna intrebarea. Dorinta de a castiga trebuia sa fie invers proportionala cu mila pentru masina.

In alta ordine de idei, si eu m-am minunat de cate poate indura masinuta asta fara sa scrasneasca. E foarte, foarte solida.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, si eu m-am minunat de cate poate indura masinuta asta fara sa scrasneasca. E foarte, foarte solida.

 

Perfect de acord. A fost ceea mai placuta surpriza, si poate cel mai important lucru pe care l-am invatat despre masina in acest weekend. In calificari, dopat cu adrenalina nu prea stiam unde e limita combativitatii prudente.... Am cam trantit masina de cateva ori - la sosire m-am bagat imediat sub masina cu inima stransa, dar spre marea mea surpriza am gasit doar un pic de pamant strans intre scutul de otel si cel de plastic, absolut nimic altceva. Banuiesc ca alta era situatia pe teren stancos, cu pietre... dar cred ca si organizatorii s-au gandit la incepatori cand au ales traseul... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...