Sari la conținut

Noroi sub rezervorul de lichid parbriz


Postări Recomandate

Salutare,

Initiez acest subiect deoarece observasem de la un timp ca nu se mai scurgea apa de pe partea dreapta

din jurul recipentului pt lichid de parbriz , pozele sunt dupa cum urmeaza :

1Desfacut " surubul" de plastic de la grila , se invarte la 90 de grade pana se ridica nitel dupa care cu surubelnita il ridici putin in sus pana il poti trage cu mana

2.Am scos recipientul de lichid cu o tubulara de 10 se scoate mufa pompei prin ridicare usoara a clemei din interior

3.Descoperit un mare dop de noroi din cauza piesei de cauciuc ce are o limba care nu se deschide la maxim

si ajuta la formarea dopului , eu am rupt acea limba si am pus piesa la loc

4.Se spala locul de noroi cu o pensula folositi una dreapta si subtire , este mai accesibila

5.Daca nu am fost destul de clar si poate am omis unele lucruri exista un tutorial video pe tutoriale logan

nu fac reclama dar este util (rog admin sa modifice daca este reclama ) se gaseste pe youtube

post-110-0-94265300-1381939452_thumb.jpg

post-110-0-54021700-1381939671_thumb.jpg

post-110-0-33396300-1381939833_thumb.jpg

post-110-0-30411900-1381939916_thumb.jpg

post-110-0-77888400-1381940057_thumb.jpg

post-110-0-14041400-1381940220_thumb.jpg

post-110-0-64924900-1381940265_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este reclama si nici nu este nici o problema in ceea ce-ai scris.

Singurul lucru este ca... ai omis ceva. Completez eu...:

Spalati des (cu apa din abundenta zona respectiva, pentru a nu ajunge in situatia in care tot praful ce se stange acolo sa se transforme in noroi.

Ca si sfat... daca tot ai dat grilajul respectiv jos... incearca sa-i lipesti la partea de jos o plasa (cu ochiuri mici). Asta pentru a inpiedica (in viitor) intrarea frunzelor si a intregii cantitati de praf (daca ai o plasa nu mai intra chiar tot praful).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca si sfat... daca tot ai dat grilajul respectiv jos... incearca sa-i lipesti la partea de jos o plasa (cu ochiuri mici). Asta pentru a inpiedica (in viitor) intrarea frunzelor si a intregii cantitati de praf (daca ai o plasa nu mai intra chiar tot praful).

Exista si un filtru care se monteaza sub grila , dar eu nu am gasit frunze sau alte resturi vegetale acolo, doar praf fin cumulat sub forma de noroi....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vb despre rezervorul lichid parbriz, poate nu mai este nevoie sa deschid topic nou: de cand am pus lichid parbriz pt iarna (lichid care miroase a alcool de te matolesti din trei curse de stergatoare) remarc, "remarc" adica imi desfunda instant nareta de fiecare data, ca vine neplacuta aroma fara sa fie pornita nici incalzirea, nici stergatoarele. Adica ajunge sa trec prin gropane, gen drum de tzara cu sleauri, sau in fine, cand se misca masina in toate directiile, gen soft offroad, oricum nimic spectaculos. M-am uitat pe la furtunase, aparent nu am pierderi necalculate, totul este placut uscat si deasemenea dopul de la rezervor sta ferm inchis. Aveti vreo idee, a mai patit cineva ? nu pot sa zic ca este de necondus, dar parca totusi nu prea as vrea sa am carciuma in masina :lol: .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vb despre rezervorul lichid parbriz, poate nu mai este nevoie sa deschid topic nou: de cand am pus lichid parbriz pt iarna (lichid care miroase a alcool de te matolesti din trei curse de stergatoare) remarc, "remarc" adica imi desfunda instant nareta de fiecare data, ca vine neplacuta aroma fara sa fie pornita nici incalzirea, nici stergatoarele. Adica ajunge sa trec prin gropane, gen drum de tzara cu sleauri, sau in fine, cand se misca masina in toate directiile, gen soft offroad, oricum nimic spectaculos. M-am uitat pe la furtunase, aparent nu am pierderi necalculate, totul este placut uscat si deasemenea dopul de la rezervor sta ferm inchis. Aveti vreo idee, a mai patit cineva ? nu pot sa zic ca este de necondus, dar parca totusi nu prea as vrea sa am carciuma in masina :lol: .

 

posibila explicatie:

am desfacut rezervorul respectiv si am curatat locasurile (nu a fost foarte multa mizerie)...

cand am demontat furtunasele de la pompa de lichid, am inclinat rezervorul si a inceput sa picure lichid pe la capac....

firește, capacul acelui rezervor nu este etans....

cred ca la tine se prelinge pe la capacul rezervorului cand se `mișca` mașina...

eu pe anumite drumuri nașpa, sau cand treceam prin gropane, cu loganul, auzeam cum se ”bâldâcâie” lichidul din acel rezervor...

si poate folosesti si un lichid mai `puternic` alcoolizat, zic......

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...