Sari la conținut

Postări Recomandate

...cum se comporta masina pe zapada de 20-25 cm pe -5 grade. 4wd LOCK, ESP OFF si FUN ON :) Am mers vreo 3-4 km in niste urme de tractor, apoi am intors-o in camp pe zapada neatinsa... A raspuns excelent la comenzi, nu au patinat rotile, nu am observat nimic spectaculos din modul de mers 4x4, in afara indicatorului de pe bord.

ps - modul "4wd LOCK" s-a deconectat automat la 80km/h si nu la 60km/h cum scrie in carte dar am inteles ca si la altii este la fel

Incearca sa nu utilizezi prea mult 4wd LOCK. Mai ales pe timp de iarna. Utilizeaza-l doar atunci cand ai stricta nevoie (atunci cand te chinui mult pe AUTO). Exista un cuplaj electro-magnetic care se incalzeste. In situatii de frig poate da erori care (uneori) te pot lasa si fara 4x4 de tot.

Modul LOCK se decupleaza la 80 km/h si ESP-ul se cupleaza automat la 60 km/h. Cred ca asa scrie si in carte ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 466
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster diesel 4x4 - 15000 eur Sufa rezistenta - 20 eur Mirosul de cauciuc ars de dimineata dupa ce ai scos o masina din sant - de nepretuit!   S-a intamplat pe serpentina spre Predeal ieri dimine

Salutare,   Baieti, cred ca una dintre cele mai frumoase poze de grup.....ce mai o intalnire superba, camarazi adevarati, atmosfera placuta. De la stanga la dreapta, au evoluat titulari in echipa d

In sfarsit am reusit sa evadez cateva ore de pe asfalt sa-mi incerc noile upgrade-uri, pe teren. Diferenta de +6 cm la garda merita toti banii si toata osteneala cu modificarile. Masina trece fara emo

Posted Images

Ce inseamna sa utilizezi prea mult 4WD LOCK?

Din pacate modul AUTO mi se pare nesigur la rulajul pe drumuri de tara inghetate sau cu zapada batatorita deoarece in viraje imi fuge tare spatele si nu intra ESP-ul. In modul LOCK am observat ca masina este stabila chiar si in curbele alunecoase luate "barbateste".

Erorile pe care le poate da cuplajul pe timp de iarna si care ne lasa fara 4x4 nu se repara in garantie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna sa utilizezi prea mult 4WD LOCK?

Din pacate modul AUTO mi se pare nesigur la rulajul pe drumuri de tara inghetate sau cu zapada batatorita deoarece in viraje imi fuge tare spatele si nu intra ESP-ul. In modul LOCK am observat ca masina este stabila chiar si in curbele alunecoase luate "barbateste".

Erorile pe care le poate da cuplajul pe timp de iarna si care ne lasa fara 4x4 nu se repara in garantie?

Modul Auto are in sistem "inteligent" de transmitere a tractiunii catre spate. De la 10% cat e in mod normal, pe un drum drept, il transforma rapid in 50% daca masina (calculatorul) considera ca este nevoie.

Erorile date de cuplajul electomagnetic pot fi rezolvate in garantie. Uneori (de multe ori) se rezolva de la sine. Problema este sa nu te lase atunci cand ai nevoie de el mai tare! De obicei cand cade 4x4, nu mai ramai nici cu AUTO, ramai in 4x2.

Dar, pentru a afla mai multe despre modul de functionare al masinii, poate veniti la IND 6 ca-i aproape de voi... la Bran!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat masina in zapada la Toplita (HR) :)

Am fost la schi apoi inainte sa pornim spre casa am luat-o in sus spre munti pe un drum forestier sa vad cum se comporta masina pe zapada de 20-25 cm pe -5 grade. 4wd LOCK, ESP OFF si FUN ON :) Am mers vreo 3-4 km in niste urme de tractor, apoi am intors-o in camp pe zapada neatinsa... A raspuns excelent la comenzi, nu au patinat rotile, nu am observat nimic spectaculos din modul de mers 4x4, in afara indicatorului de pe bord. Cauciucurile Michelin Alpin si-au facut treaba excelent, cred din cauza lor nu era nevoie sa intervina tractiunea 4x4. Nici nu vroiam s-o fortez, eram si singur.... Stiu ca nu e mare performanta off-road ce am facut, dar macar am confirmarea ca intr-adevar masina este capabila de multe... Impresii pozitive peste impresii pozitive - ce sa mai spun... ma felicit pentru alegerea mea :)

 

ps - modul "4wd LOCK" s-a deconectat automat la 80km/h si nu la 60km/h cum scrie in carte dar am inteles ca si la altii este la fel

Frumoase poze si vreme.Poate faci cumva si mergem si la Bran
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Lansez de pe acum provocarea de a fi cati mai multi din zona noastra. Daca tot ne vedem saptamanal in oras, acum e momentul sa dovedim ca grupul nostru este unit. Am luat asera legatura cu Cristi, Bogdan si astazi cu Doli. O sa discut si cu Csabi, Szabi si restu....asteptam decizile voastre

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...