De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
Am urcat un traseu montan de aprox. 2 km. cu un Duster 1.6 benzina model 2015 și a ieșit fum de sub capotă. Miros de ulei încins asemănător cu cel de la cutia de viteze. Inițial am urcat pe modul 2WD și în altă zi pe modul AUTO și același rezultat. Dacă parcurg mai mult prin oraș miroase a încins atât în habitaclu cât și afară. De la service nu am primit explicații pertinente. Dacă mă ajutați voi cu sfaturi/ păreri. Mulțumesc anticipat.!
Păi e simplu, trebuie doar să ajungi la continental, în echipa ce a făcut softul pentru TdB-ul de Duster ph3 și apoi să-ți adaugi funcția de carburant total folosit în softul TdB-ului.
Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare.
Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
@Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit:
- Clock displayed from CAN / RTC OFF
- Clock displayed / Not Set / RTC ON
- Clock displayed and Set / RTC ON
Multumesc!
Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.