Sari la conținut

foxbat

Members
  • Număr conținut

    750
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    72

foxbat a câștigat ziua ultima dată pe 3 Aprilie

foxbat a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

375 Excelent

Despre foxbat

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 20.08.1972

Informații profil

  • Nume:
    Foxbat
  • Interese:
    CUVANTUL, Honda, Duster, Android,
  • Oraș:
    fostul Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

2.704 citiri profil
  1. pai nici nu s-a pus problema vreodata sa se ocupe altcineva :). ba chiar am tot uns pe acolo ( balamaua, etc) in timp ca deh, ii dacie. asta fuse..multam ce parte a fost mai "tricky"? am incercat sa fac o programare dar n au vreme.. pesemne ca voi comanda piesa si trec pe un service care sa aiba vreme de mine cand am drum in oras. ca la 2 ore /sens n-are rost.multam si da..la dacie, renault - sunt componente de "unica folosinta" ( ex lampile de la numar) care vor necesita inlocuire la primul bec ars..oricat de mult atentie ai avea nu poti sa garantezi ca nu se vor rupe urechil
  2. Mltumesc frumos! salut! Multumesc pentru sfat. Speram s-o pot schimba singur - nu mai sunt in zona urbana si ma ajuta sa nu pierd o zi. insa daca zici ca nu e usor si ca e nevoie de chestii speciale voi merge pe mana service-ului. multumesc!
  3. da da! fix asa estet. ma gandeam eu ca se scoate totusi cumva prin porcbagaj:) initial am incercat pe sub aripa spate-sa vezi circ cum aratam in peco pe sub masina.. Mutumesc- voi incerca savad cum sa obtin piesa.daca ai vreo sugestie..te rog. mutluemsc
  4. Multumesc frumos! Vad ca au gandit-o bine..e ceva de munca daca e nevoie de scos cablul etc. in poza (reperul 6) - nu apare si al 2-lea tamburus care este localizat sub cel din poza si se ocupa de "saritul" usitei. Cel care apare este functional insa usa nu mai sare asa ca trebuie sa o traga cineva in timp ce tin de manetica din masina. ca idee, piesa cu totul - (nr 8 estimez ca este - (cea de care am eu nevoie asa cum am zis este un pic diferita in cap, cu doua "limbi") ce cod ar avea si/sau ce variante as avea te rog? multam
  5. si iata ca fix in ziua in care am implinit 50.000km era sa raman indrum usita de la bezina nu se dechidea. dupa"descantece"- am reusit insa acum nu mai "sare"( tamburusul inferior s-a rupt). functioneaza in continure retragerea inchizatorului actionand maneta din interior insa e nevoie sa "trag" de usita - simultan ce variante de inlocuire/reparare exista va rog? Multumesc
  6. hai mai colega ca este ok aici. Sunt cativa uameni foarte faini care ajuta si raspund. Ba unii chiar "din interior". E adevarat ca moda forumurilor s-a cam dus insa cel putin aici este ce trebuie.Si sper(am) sa ramana (cel putin) asa. Zi faina!
  7. din cate stiu - nu mai exista in formatul clasic ci este o baza de date online, pt reprezentante COlegii au tot ajutat ( si le multumesc inca o data @gil, @torq) cand am avut nevoie de info cu ceva caputri de ecran. Daca gasesti - sunt dispus sa impart costurile (ma ocup si de printarea celui online complet). Am acceasi masinuta - 2020, 1.3 150 sa traiti!
  8. ma bag si eu in seama. daca merge in Romania inseamna ca toti mergem prin coclauri, groaope si hartoape. ca asta e tara, toate e o groapa, un sant si un off road. am venit acum 2 saptamani spre sibiu pe autostrada de la Cj. si aia e praf!! scuze de off :). Mai bine o lasa asa "inaltata" ca e de bine. respect!
  9. Cu scuze daca s-a discutat - nu inteleg de ce este nevoie de activare/dezactivare? Ce anume nu face masina sau care este problema? Am mers cu Dusterul meu (150 CP, 1.3.gpf , 4x4) si n-am intalnit nicio problema cu el "stoc". Multumesc.
  10. ca veni vorba. la EV (de ex la Zoe) cum sta treaba? ca nu pare ca au mari probleme chiar daca nu au niciun buton de "dezactivare". ?
  11. da, incarcarea pilotata e destul de greu de "intuit" poti sa faci un test f simplu. verifica tensiunea cu pozitia aprinsa (nu doar pe "Auto", cu dl-urile ) o sa vezi ca se duce la peste 15.x pana bateria e incarcata si apoi ramane in zona 14.x asta masurat empiric cu "Coceanul" in bricheta. daca o lasi fara sa aprinzi luminile o sa vezi ca sta mult mai jos insa in frana de motor se duce in 15.x instant, mult mai putin intuitiv.
  12. super! si ce sa zic, bafta sa "tina". am trecut si eu prin d'astea dar pe alta marca (Tot diesel motorizarea si tot cu DFP , arza-l-ar focuL :) si referitor la programari la service-urile oficiale - (in Bucuresti ) - este dezastru.
  13. una peste alta - toti aveti dreptate, la ITP scrie mare si clar - ca nu e treaba lor daca masina "cedeaza" cand o testeaza. deci.. in alt ordine de idei - au trecut 5 ani si granatia pa. acum caut un om (nu schimbator de piese) cu care sa colaborez cata vreme am Dusterila in batatura. Cu reprezentantele (cei 3 care au speriat vestul, pardon, Bucurestiul), fara suparare - m-am lamurit. Acum 5 ani mai era cum mai era dar intre timp s-a cam ales praful. Asta o spune unul care nu e batut (de tot) in cap (eu adica) si care a mers pe principiul - sa asculte inainte sa vorbeasca. Du
  14. nu am fost atent, sincer sa fiu. catel in spate etc. dar e de urmarit pentru ca am revizia obligatorie in curand.
  15. UAU!! cam multa munca pentru astea! Multumesc - o sa verific si eu cand ma apropii de revizie.stima!
×
×
  • Creează nouă...