costelandrei20
Members-
Număr conținut
290 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
13
costelandrei20 a câștigat ziua ultima dată pe 14 Iunie 2020
costelandrei20 a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
62 ExcelentDespre costelandrei20
-
Rang
Senior
- Dată Naștere 09.01.1964
Informații profil
-
Nume:
Andrei Constantin
-
Interese:
Munca, familia, pescuit, sport
-
Oraș:
Braila
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.6 4x4 105cp
-
An fabricație:
2010
Metode de contact
-
Yahoo
costelandrei20@yahoo.com
-
Cu respect. Va raspund in ordine. 1. Da, am scris in februarie 2024. Pornire dificila la cald, apoi tot mai greu pana n-a mai pornit deloc. Rezolvare : la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului. 2. Da, am cumparat un tester PDF si am descarcat o aplicatie numita CarScanner pe telefon. Si este exact cum am scris : incerc o pornire, doar una, nu porneste, apoi citesc erorile, nu gasesc nimic. Totusi fac Clear si apoi
-
Va salut pe toti , cu stima Duster 1,6 16V 4x4 , motor K4M 690 , unic proprietar din 2010 , cu gpl BRC instalat in 2013. Km 165.000 A functionat aproape perfect pana de curand. Prin primavara au aparut unele probleme cu pornirea, in sensul ca pornea mai greu. Pe 28 mai am fost lovit in dreapta fata, reparata dupa aprox. 6 saptamani la APAN Braila. Luata de la APAN, a doua zi nu a mai pornit. Dusa inapoi cu platforma, dupa cateva ore am luat-o cu bujiile schimbate. Desi bujiile le schimbasem de nici 2.000 km. Bineinteles, dupa cateva zile nu mai porneste. In urma documentarilor de pe goog
-
@ taviro - La momentul cand scriu, pentru Duster din oct. 2010 acela e singurul catalizator aflat pe stoc. Mai sunt pe anumite siteuri intre 1600 si 2400 lei, dar sunt pentru modelul produs din 2011 aprilie. Nu, nu am incercat cu benzina mai buna. Dar odata pornita masina merge impecabil. Masina are GPL din 2013. Oricum, intre timp masina a fost pornita. Au resetat calculatorul, mi - au spus ca din cauza evacuarii deficitare calculatorul a fost inhibat ( ?! ). Urmeaza luni sa dea jos catalizatorul. Vom vedea atunci cum arata. Fac si niste fotografii. Am gasit o firma care se ocupa cu curatare
-
Simptom : Duster 1,6 16 V 4x4 din 2010 cu GPL ulterior in 2013. Cam 145 000 km. Tobele cam gaurite, martor check engine aprins in bord. De 6 luni pornea usor la prima pornire, apoi foarte greu dupa oprire. Dusa la APAN si pusa pe tester totul perfect, mai putin sonda lambda (check engine...) De sambata nu a mai pornit deloc. Ca si cum as fi pus apa in loc de benzina. Dusa la service mecanicul imi spune ca a pornit-o dar...Prin catalizator nu trec gaze si trebuie schimbat. E ieftin, doar 9970 lei !!! Intrebare : 1. Poate fi real asa ceva ? Nu porneste din cauza catalizatorului ?
-
Salut. Deocamdata ce pot spune : am vorbit cu un mecanic , era sigur ca sunt de vina cele doua cabluri care leaga timoneria de cutie. Trebuie schimbata timoneria. Vreo 6, 7 sute cu manopera inclusa. Nu cred ca are dreptate. Problema cred ca e chiar la maneta de viteze. Pana se incalzeste, cutia intra in 1 -2 sau 3 - 4, depinde cum a prins-o inghetul. In schimb NU se misca transversal ! Incalzita chiar la maneta cu un foen se deblocheaza in 5 secunde. Voi incerca sa desfac timoneria sa vad care e problema acolo. Dar cand se va incalzi afara. Si voi scrie pe forum. O zi buna.
-
Partea inferioara a radiatorului expusa la impact
topic a răspuns la costelandrei20 ilfovat în Sectiunea tehnica
@NicPai ce ai aratat este masca pentru iarna. Nu protectie contra pietrelor. Paravantul s-ar putea dovedi util pentru incalzirea mai rapida a motorului. Si vara il dai jos ? Sau cum ? Eu am rezolvat problema pietrelor ieftin si cu putina munca ( dat jos bara si remontat ). -
Partea inferioara a radiatorului expusa la impact
topic a răspuns la costelandrei20 ilfovat în Sectiunea tehnica
Posibil sa gasesti. Dar e mai sanatos sa pui plasa metalica pe interiorul barei. -
O sugestie pentru noii posesori ( si nu numai ) : montati in bara din fata plasa cu ochiul de 1 cm. Nu stiu cum e la Ph2, la Ph1 e prost proiectata bara. Nu afecteaza racirea, dar protejeaza radiatorul de aer conditionat. Eu am luat o piatra si . m-a costat vreo 600 inlocuirea, freonul, manopera.
-
Multumesc, la prima dezghetare o pun pe groapa si verific burdufurile. Eventual le usuc cu un incalzitor si mai vedem.
-
Drumuri lungi si bune sa ai !
-
@ cristilva In aceasta iarna mi s-a intamplat acelasi lucru. Maneta blocata, se dezgheata dupa cateva minute de mers. Cum ai rezolvat-o ?
-
Da, e din 2010 masina cu acest motor.
