Sari la conținut

GPL pe Duster 1.2 TCE 2017


Postări Recomandate

Buna seara,

Dupa cum spune si titlul am moștenit recent un duster 1.2 tce din 2017 de la bunicul meu care a zis ca renunta la condus. Am adus masina din Belgia ca el e acolo in august 2024. Masina avea atunci 29000km. Masina e practic noua. De atunci si pana acum am facut 11000 km si singurul neajuns e ca consumul pare cam mare, mai ales pe autostrada 130-140 (8-10 l/100km). Acestea fiind spuse as vrea sa stiu daca cineva a pus gpl pe motorul asta, daca a meritat, eventual costuri, probleme, etc. Se merita? Eu fac destul de multe drumuri lungi si intern si extern si la ce preturi sunt mai nou la benzina parca gpl suna tentant. Multumesc. 

IMG_9262.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu is in bani dar voiam sa aflu daca merita. Stiam ca e piperat pretul, eu auzisem de vreo 8000-9000 dar macar sa stiu ca merita. Din ce citesc in ce a trimis t0rquemada e cam riscanta treaba. Am sa mai astept sa vad ce mai zice lumea, daca nu, o las asa si poate peste vreun an sau doi o dau si trec la duster 3 ori pe gpl ori pe hibrid. 

Mersi fain t0rquemada. Deocamdata al meu nu mananca gram de ulei. Am verificat constant cam la fiecare 1000km si chiar ieri iar si era inca la cat a fost cand a facut schimbul.

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prețul ți l.am dat de pe un site ce montează GPL.Nu e din burta!Și încă ceva.Vei avea consum și de benzina și GPLBine..ceva de genul 90 % gaz și 10% benzina

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atunci chiar prefer sa raman la benzina simplu la asa cost. De consumul mixt stiam ca am citit ca e datorita sistemului de injectie directa. Ehh aia e. Atunci am sa urmaresc forumul sa vad ce o sa zica lumea de noul duster. 
Mersi fain de ajutor.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...