Sari la conținut

Pin-out UCH Dacia Duster?


Postări Recomandate

Salutari,

 

Oare are cineva un pin-out pentru un UCH 2015 de Dacia Duster 1.5dCi 4x4 2015.

Intampin o situatie ciudata, si as vrea sa incerc sa il alimentez pe masa si sa ii fac niste teste.

Problemal este la stergatorul spate. Stergatorul original mergea OK, a primit o lovitura care doar i-a rupt suportii de prindere. Am pus unul aftermarket, cand il actionez - merge de 2-3 ori si se blocheaza intr-o pozitie aleatorie. Iau contactul si repornesc motorul, iar merge de 2-3 ori si se blocheaza. Cel original face la fel acum... Firele de la UCH pana la motoras au continuitate, banuiesc ceva cu UCH-ul si as vrea sa ii fac niste probe alimentandu-l direct.

Incerc sa inteleg si de ce are motorasul 3 fire...al 3-lea pare sa fie un releu din motoras, dar inca nu prea inteleg ce rol are - protectie temperatura, suprasarcina sau ceva de identificare pozitie. Urmeaza sa il masor in mers cand va fi vreme mai buna.

 

Multumesc anticipat,
Paul

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Firul al 3lea e poziția de parcare: dacă nu e în parcare are x secunde să facă cursa și să ajungă în parcare. Dacă e peste x sec atunci intră în protecție.

Dacă ai verificat firele și au continuitate înseamnă că deja ai schema, deci nu ai nevoie de pinout, mai ales că poți ajunge la imposibilitate pornire mașină dacă greșești ceva pe uch.

În ordine:

- căutare piesă OE (nouă sau dezmembrări) nu aftermarket

- diagnoză pentru urmărirea semnalelor

- verificare cablaj motor stergător spate - uch, cu hayon deschis și închis

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atasat si cateva capturi referitoare la stergatorul spate pentru un Duster H79 ph2, poate sunt de folos si altor colegi de forum:

Captura1.png

Captura2.png

Captura3.png

Captura4.png

Captura5.png

Captura6.png

Editat de Gil26
Corectat H79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va mulțumesc frumos Domnilor. Întradevăr, am ceva date basic din HaynesPro. Dar acolo este doar cablajul de ștergător, stropitoare și maneta stergatoare. (Atașat)

Codul de eroare nu îmi spune multe:

95A064 Rear Screen Wiper Circuit

@t0rquemada Întrebam de un pinout pentru că bănuiesc UCH-ul că are o problemă cu alimentarea, sau cu vreun controller de alimentare din placă, din următoarele motive:

- Generează cod de eroare și cu motorașul original

- Intră în protecție după ce activează ștergătorul, uneori și de mai multe ori

- Pare sa meargă OK fără brat ștergător montat, deși codul de eroare persistă 

Ciudat este că testul de actuator din tester îl face foarte OK.

Mă pun pe treabă!

Screenshot_20241116_122819_Chrome.jpg

Editat de Paul36pvu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suplimentar de ce am scris aici

Acum 57 minute, t0rquemada a spus:

Firul al 3lea e poziția de parcare: dacă nu e în parcare are x secunde să facă cursa și să ajungă în parcare. Dacă e peste x sec atunci intră în protecție.

Dacă ai verificat firele și au continuitate înseamnă că deja ai schema, deci nu ai nevoie de pinout, mai ales că poți ajunge la imposibilitate pornire mașină dacă greșești ceva pe uch.

În ordine:

- căutare piesă OE (nouă sau dezmembrări) nu aftermarket

- diagnoză pentru urmărirea semnalelor

- verificare cablaj motor stergător spate - uch, cu hayon deschis și închis

 

 

eu aș testa cu alt uch.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, vă mulțumesc pentru ajutor. Daca tot i-am dat de cap, m-am gândit să împart feedbackul cu comunitatea.

Eroarea era generată din cauza semnalului din Pinul 2 - pozitie de parcare ștergător:

- La motorașul OE - când ajunge la poziția de parcare, măsurăm 12V pe pinul 2

- La motorașul aftermarket - tine masa permanentă pe pinul 2, și când ajunge in pozitia de parcare întrerupe masa

 

Toate cele bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...