Sari la conținut

Filtru ulei duster 2019 bluedci 115


Postări Recomandate

La 05.12.2024 la 20:56, sstad a spus:

Salut, daca mai intereseaza pe cineva, elementul filtrant pentru filtrul de motorina demontabil se gaseste la Mann cu codul PU9011zKIT. Suruburile vor trebui stranse la 11Nm sa fie etansarea ca lumea. 

Recomand mai bine cel care era OEM si e produs de Mahle ( in continuare ) - MAHLE ORIGINAL KX 338/26D.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Duster II HJD 1.5 dCi ex cod motor K9K872 \874\876 filtrul combustibil are codul OE 164003643R atasat si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:

FC-CodOE.png

FC-CartusMahle.png

FC-DemontareMontare1.png

FC-DemontareMontare2.png

FC-DemontareMontare3.png

FC-DemontareMontare4.png

FC-DemontareMontare5.png

Iar pentru ca titlul topicului este “Filtru ulei duster 2019 bluedci 115” si cateva despre acesta:

FU-CodOE.png

FU-DemontareMontare1.png

FU-DemontareMontare2.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Da, Renault au luat aceasta decizie cu cel nituit, sa elimine la remontare  prb cu introducerea accidentala a, mizerie, particulelor. Asa, este mai simplu, demontezi, 2 racoarde oringul de la senzor, ai remontat. Dar muuult mai scump. 

La 16.08.2024 la 14:19, alfabit a spus:

Da, ştim şi cu filtrul motorină nituit, Renault a descoperit nitul ca metodă de asamblare.

Nituieşte tot, de la siguranţe la filtre.

La Sandero euro 6 / 2018 filtru motorină demontabil, la Duster euro 6 / 2023 filtru nituit

Cumpărat autopieseonline24.ro săptămâna trecută filtru demontabil Duster cod 9F0780

ridex.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Renault a luat aceasta decizie pentru ca marea majoritate a mecanicilor nu schimbau tot ce trebuie schimbat ( nu doar cartusul filtrant ) si era pericol de incendiu ( datorita si vechimii incalzitorului ).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Ar mai fi de adăugat, pentru cei ce nu văd "the big picture":

- 1 revizie implică o demontare și o remontare a carcasei filtrului.

- dacă faci 1 revizie la timp nu km, asta înseamnă 1 dezasamblare pe an, 9 dezasamblări pentru ăla cu mașina din 2016.

-dacă faci reviziile la km ( gen 30000/40000 km pe an) poți ajunge la un număr dublu de dezasamblări - cât să reziste și carcasa aia d.p.d.v. etanșare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...