Sari la conținut

dust3radmin

Ghid postare topicuri si posturi pe forumduster.ro

Postări Recomandate

Dragi membrii,

 

Cu scopul de a pastra o nota coerenta in exprimarea noastra pe forum am rugamintea sa va conformati urmatoarelor sugestii:

 

-incercati sa nu deschideti un subiect (topic) care este deja dezbatut, folositi acel topic (existent) pt a va posta ideile

 

-deschideti topicuri ale caror subiecte au legatura cu forumul sau subforumul respectiv: de ex. daca doriti sa initiati o intalnire postati in subforumul "Intalniri si evenimente", daca vreti sa vorbiti in general de Dusterul vostru deschideti in subforumul "Dusterul meu", daca vreti sa discutati despre intretinerea Dusterului, revizii, etc.. in zona "Dacia Duster - intretinere" si asa mai departe. Ideea este sa grupam "mesajele" noastre in functie de subiectul pe care il dezbatem, inteleg ca poate nu aveti chef sau timp sa cautati pe site insa asta este si in ajutorul vostru si a celor care participa la dezbateri pe forum . Este inspre binele tuturor, de ex. daca eu deschid un topic despre navigatie si apoi vorbesc despre anvelope, tu ca cititor o sa fii foarte dezamagit de ceea ce vei gasi in acel topic, pt ca pe tine te intereseaza sistemul de navigatie si nu anvelopele sau mai stiu eu ce subiect offtopic.

 

-nu doresc sa scriem literatura sau mai stiu eu ce curent literar cu o gramatica perfecta, insa am rugamintea, daca gresiti sa va corectati, poate nu observati pe moment si mie mi se intampla, insa corectati. Din graba de a scrie fiecare mai "rontaie" cate o litera insa as dori sa incercam sa scriem cat de cat corect.

 

Nu vreau sa aveti retineri in a deschide topicuri sau a dezbate subiectele existente, doar atat am rugamintea sa fim un pic mai organizati, avem de castigat cu totii.

 

Va multumesc ca sunteti membrii forumduster.ro si apreciez tot ceea ce postati si

dezbateti, fiecare dintre noi poate aduce un plus acestui forum si fiecare poate beneficia de aceste informatii.

 

Calitatea informatiilor de pe acest forum noi o dam, membrii si tot noi beneficiem de ea.

 

Va multumesc anticipat pt intelegere.

dust3radmin

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,in cazul in care cineva intreaba sau face o referire despre sistemul de franare, cum a fost un post mai devreme, completat de o constatare referitoare la consum, cum poti sa raspunzi ? Strict la subiect, si ma fac ca "ploua" referitor la constatare deoarece este un topic pentru franare ? Ii bag un "offtopic" in fata frazei care nu face referinta strict la topicul in care a fost facut postul respectiv ? Il atentionez ca nu e topic pentru consumuri? Cum propuneti sa facem mai departe ? Initiatorul topicul poate sa ii schimbe eventul denumirea si sa il mute in alta parte in cazul in care discutia a deviat ? Multe din topicuri urmeaza in general o anumita linie, chiar daca e "serpuita" si atinge mult mai multe informatii fata de titlul initial, ca in final pot sa se abata complet de la subiect. Si totusi din cate am observat o parte din utilizatorii forumului sunt multumiti de acest sistem in care informatiile sunt concentrate. Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi recomandat sa se atraga atentia asupra offtopicului iar daca doresti sa discuti altceva poti deschide un alt subiect nu este nici o problema.

 

"O parte din utilizatori" sunt multumiti pt ca au postat chiar ei offtopicurile sau sunt antrenati in acestea, o sa iti schimbi parerea cand o sa ai nevoie de o informatie si vei gasi discutii care nu au legatura cu topicul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de utilizatorii noi care au primit informatile de care aveau nevoie nu de aia care "bat apa in piua" si incerca sa ii faca sa inteleaga ca dusterul e o masina buna. Daca imi explici de ce as fi multumit ca am postat offtopic sau ca as fi antrenat in acesta eu ma inclin in fata ta. Nu lucrez la dacia si nu am nici un avantaj sau dezavantaj ca postez on sau off pe acest .

Singura "placere" indiferent ca e on sau off e ca respectivul a primit un raspuns care sa il ajute., sau sa il lamureasca la o intrebare care a pus-o. Sau eventual ii mai indes in "morcov" care il obliga la o cautare mai aprofundata pe ref. la chestii mai putin publice.

Sunt de acord ca topicurile specializate sa nu fie poluate, dar in acest caz schimbarea numelui unui topic sau mutarea postului nu cred ca e foarte dificil. Multumesc pentru intelegere.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna pt tine topic specializat ? ca ma depaseste aceasta notiune....pt mine un topic dezbate un subiect, nu unul special si nici unul mai putin special...

 

Ma refer la sentimentul de multumire de a raspunde la o intrebare offtopic, inteleg ca iti place sa ajuti si apreciez, insa o poti face sugerand un nou topic, altfel ideea unui forum structurat nu isi are rostul, unesc toate topicurile intr-unul singur si am terminat povestea.

 

Nu inteleg fraza cu Dacia, daca esti sau nu de la Dacia nu iti creeaza nici avantaje si nici dezavantaje pe acest forum , toti membrii se supun regulilor acestuia indiferent de varsta, situatie materiala, pozitie sociala, culoare, job etc.

 

In momentul in care ai aderat la acest forum in calitate de membru ai acceptat implicit conditiile de utilizare ale acestuia: http://forumduster.ro/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

 

 

Ideea este urmatoarea, sa dezbatem ontopic. Fiecare topic este special.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cazul sa mai lungim aceasta discutie, oricum e inutil, fiecare o tine pe a lui, avand in vedere ca tu esti proprietarul eu trebuie sa ma conformez. Apreciam faptul ca este un mai apropiat de utilizatori. Faci cum doresti. Daca vrei sa ai 2 posturi pe saptamana e ok din partea mea ( via concurenta care este stricta din punctul asta de vedere si rezultatul se vede de departe). Daca vrei sa ai utilizatori care sa isi imparta impresiile iar e ok. Faptul ca esti la Dacia sunt sigur ca denota anumite avantaje, macar o sponsorizare si tot e ok. Nu fac referire la acest site care vad ca e sponsorizat din reclame. In rest e forumul TAU, faci cum doresti si cum crezi ca e mai bine.

Imi pare rau sa te contrazic dar sa deschid nu stiu cate topicuri ca sa ii raspund unui utilizator nou nu stiu daca e cea mai buna solutie.

Ce sa scriu in subiectul topicului? Raspuns pentru intrebarea offtopic a userului xxx referitor la consumul imens datorita faptului ca e traficul infernal si are talpa la pantofi prea grea ? Sau ca aia de la dacia au uitat ca suntem in secolul 21?? Sau "agariciul" de mester care a lipit plasicele de pe masina e depasit de situatie? Scuze dar prefer sa ma abtin sa deschid asemenea topicuri.

Iar aia cu topicul specializat......si multumirea de a raspunde ofline.... prefer iar sa ma abtin. Esti gazda si ca atare inteleg sa repect deciziile si posturile tale chiar daca nu sunt de acord cu ele, suna un pic cam ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

Tovarasi si "pretini",

cred ca ne scapa esenta: suntem cu totii pe acest forum pentru ca ne place. Si ne place si Dusterelul nostru.

Si ca sa nu devin si eu offtopic,

indulcesc nota prin a recunoaste ca si eu insumi am gresit deschiderea unui topic si am inteles asta. Nu trebuie sa fim radicali in intelesul offtopicurilor, doar ca Admin are un pic dreptate si sunt convins ca exagerezi un piculet; no offense, dar nu s-a legat de tratarea unor subiecte a caror raspunsuri au mai deviat pe alocuri, ci a pus accentul pe faptul de a avea (noi, cei care postam) o mai mare grija asupra gruparii subiectelor cheie in subdomenii, astfel incat dorinta oricarui cititor de a ajunge la un raspuns cautat sa fie una mai sigura si mai eficienta.

 

hai sa ne relaxam, caci asa ne sade noua :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • NU CITA ultimul mesaj postat! Salutare La lodgy al meu am observat ca in momentul cand apare eroarea asta , telefonul care este la încărcat pornește încărcarea in exact acelasi moment cand se aprinde eroarea... 2015 - 1.5 dci -79kw- 128k km.
    • A si eu aceeasi problema. Inca nerezolvata. Problema apare la mine cand rulezi cu turatie constanta in viteza 5-6 (70-90 km/h). Mai demult am gasit o explicatie logica (pentru mine) pe un forum din UK. Nu sunt mecanic, deci nu ma exprim in calitate de "expert". Omul zicea ca a schimbat o gramada de piese pe masina (Duster ph 2 diesel 4x4 2015..cred), inclusiv pompa de injectie, insa problema a persistat. La o cautare amanuntita a gasit ca un inel de la senzorul abs era rupt (si ruginit). Acesta este un inel cu niste dinti pe el si se invarte odata cu roata, iar dupa documentatia mea am inteles ca functioneaza in felul urmator. In proximitatea inelului dintat este montat senzorul abs, care este defapt o bobina magnetica. La trecerea fiecarui dinte, se schimba intensitatea magnetica care ulterior se transforma cumva (nu am inteles exact cum) intr-un impul electric. Calculatorul masinii "numara" si interpreteaza aceste impulsuri, si in acest mod reiese numarul de rotatii al fiecarei roti. Acuma, ruland cu o viteza constanta, ar trebuii sa dea aceleasi impulsuri pe fiecare roata. insa, in locul ruperii inelului, distanta intre 2 dinti sa marit, iar acest impuls "fals" regulat, da peste cap calculatorul careia nu ii mai iese exact viteza de rotatie pe roata respectiva. De aici eroarea cu 2 doi martori. Teoretic se remedieaza prin schimbarea inelelor de senzor abs. Am inteles ca la reprezentatnta acesta vine impreuna cu planetara, insa pe piata se gasesc inele separate. Toate acestea sunt doar o teorie la care eu am concluzionat. Nu stiu exact unde anume in planetara sa caut acel inel, sa vad daca intr-adevar este rupt sau nu. 
    • Salutare!   Si eu am aceeasi problema.... Totusi apar destul de rar cei doi martori, dar apar uneori (dupa cum se vede si in poza).  Pe langa asta, uneori dimineata cand pornesc la rece scade turatia de ralanti, iar cand ajunge undeva cam pe la aprox 600-700 rpm se aprinde martorul "dinti de fierastrau" galben, creste turatia la motor si se stinge martorul, dupa care iar scade turatia si tot asa de cateva ori, pana o accelerez eu putin. De la reprezentanta chiar astazi mi-a spus ca e de la pompa de inalte.. Totusi as dori sa incerc si alta solutie pana sa ajung sa inlocuiesc pompa de injectie.  Daca mai aveti ceva update-uri pe subiectul asta va rog sa-mi spuneti.   Multumesc.
    • Exfolierea da, coroziunea nu.
×
×
  • Creează nouă...