Sari la conținut

Duster 1.3 TCE 130


Postări Recomandate

Salutare,

Revin dupa 6 ani pe forum cu noul "Dusty" achizitionat online de pe site-ul Dacia.

Pentru nevoile mele actuale am ales varianta 4x2 deoarece se putea livra imediat (2 saptamani), varianta Prestige cu scaune incalzite.

Sper sa mai pot face cateva iesiri in natura asa cum le faceam impreuna pe vremuri.20221110_133250.thumb.jpg.54540ec4b511b57502e15d514b490690.jpg20221110_133234.thumb.jpg.b6e41aae351e313eca86cb11bef73d25.jpg20221110_133310.thumb.jpg.f5e576affe951da5dc05b44791c81786.jpg20221110_133302.thumb.jpg.b328d4831ccfe9fcddcc7c38684a6531.jpg

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut Masiu,

bine ai revenit, sa o stapanesti sanatos. Intr-adevar, niste iesiri ca pe vremuri ar fi minunate. Daca iti mai aduci aminte, eu la vremea aceea cu 4x2, impreuna cu echipa de dusteristi, am reusit sa parcurg traseele fara probleme. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Dupa 3100 km sunt multumit de noua achizitie.

Consum 8.3 in Bucuresti in conditii de trafic la ore de varf, la Tucson 2.0 crdi 185CP aveam si 13 in oras :-)

Prima problema, chederele :-). Parca nu as merge sa le schimb dar e pacat ca dupa atata timp nu au rezolvat aceasta problema. Uite de ce Dacia are un renume prost... 

Poate la a treia generatie o sa rezolve si aceasta problema.

 

 

WhatsApp Image 2023-01-20 at 16.55.08.jpeg

WhatsApp Image 2023-01-20 at 16.55.07.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si sa o stăpânești sănătos! Si eu detin acelasi model 4x2 130cp de 7 luni si am 6000km. Am si eu aceeasi problemă la chederul șoferului dar mai putin pronunțată deocamdată...

Avand in vedere ca ai 130cp te-ai gândit la un soft update la 150cp avand in vedere ca este exact același motor ca cele cu 150cp ? Ma gândesc serios sa fac acest pas.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

Astazi am facut si prima revizie, schimbat ulei, filtru ulei, aer si habitaclu, cost total cu manopera 962 RON.

Piesele au fost 750. Cautand dupa codurile din factura, diferenta ar fi de 285 RON mai mult decat daca as fi achizitionat de pe epiesa.

Dupa 1 an si 19.000km am consumat 1.557 litri de combustibil, aproximativ 8.2% consum, majoritatea in Bucuresti (80%)

In afara de un parbriz inlocuit (1000 RON, Saint Gobain) nu am avut alte cheltuieli.

Atasez si codurile de pe factura, poate ajuta pe cineva...

 

 

revizia 1.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...