Sari la conținut

Service duster international


Postări Recomandate

Buna seara,

In curand se va face un an de cand mi-am luat Dusterul, iar dupa 7000 km parcursi nu am intalnit nici o problema (singura chestiune ce ma pune pe ganduri e faptul ca inca nu am fost notificat ca trebuie sa completez cu adblue, dar din cate am inteles momentul notificarii variaza)

Eu locuiesc si lucrez in strainate, iar masina a fost achizitionata in Romania. 90% din km parcursi sunt facuti in strainate, deci sansele ca eu sa nu fiu in Romania cand va fi nevoie sa fac service-ul anual sunt foarte mari. Intrebarea mea ar fi, in cazul in care fac service-ul anual (ex: schimbul de ulei) la o reprezentata Dacia/Renault din afara Romaniei, se poate pierde vreo componenta a garantiei (cea la motor spre exemplu) ? Inteleg ca service-ul il voi face pe banii mei, dar sunt curios daca se poate si pierde garantia.

 

Va multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine citește Carnetul tău de garanție, secțiunea cu acoperirea geografică.

Poți face revizia și mai devreme sau poți notifica reprezentanța favorită că vei depăși un termen, zile sau km, dar e mai riscant, în cazul unor probleme ulterioare

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate vad in cartea de garantie, sectiunea cu acoperirea geografica prezinta toate tarile pe unde circul. Am observat ca zice "garantia se aplica tuturor autovehiculelor rutiere noi comercializate, in Romania, cu conditia ca acestea sa circule...." si listeaza tarile. Deci e clar ca garantia in sine se poate aplica doar pe teritoriul Romaniei. Insa cand precizeaza conditii de genul - reviziile trebuie facute la - vad ca se folosesc termenii "service autorizat DACIA" , si nu "service autorizat Dacia aflat pe teritoriul Romaniei", deci cel putin din cum sunt prezentate informatiile in carte de garantie, nu da de inteles ca trebuie obligatoriu in Romania sa fie service-ul. Intradevar, la sfarsitul carnetului este o lista cu toate service-urile autorizate din Romania, dar asta cred ca este doar informativ.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...