Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare !

 

am facut o prostie: din neatentie am lovit / am intrat mai bine zis, cand intorceam masina, intr-un triunghi din acela de metal care blocheaza locurile de parcare platite..... Nu avem viteza, eram in treapta 1.....in masina nu s-a resimtit a fi fost un impact serios, insa cand am coborat si m-au uitat scutul acela din platic gri are o urma pe el destul de semnificativa....nu spart insa se vede ca a fost lovit.....

Ingrijorarea mea, este daca cumva in impact s-a ajuns pana la radioatoare sau ceva..... Am incercat sa vad daca e ceva miscat pe acolo insa fara succes...am dat chiar acel scut jos insa nu se vede nimic pentru ca este aplicat peste bara.....

Aveti idee cum sunt asezate radiatoarele ? A mai lovit cineva scutul ? Ce parere aveti, sa-mi fac griji ? Sa merg la un service ?

 

Aceea dintre voi care aveti aventuri in off-road ati lovit vreodata scutul acele din plastic din fata de ceva ? E fragil si poate permite afectarea radiatoarelor ?

 

multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu am facut inca poze; o sa fac si revin cu ele;

pana atunci insa, din imaginile de mai jos se poate vedea care este punctul unde am lovit scutul (si unde s-a format o mica adancitura....se vede ca a fost impins....si urma aceasta, "impinsatura" / deformarea se vede si pe plasticul de sub acest scut, pe cel negru); de asemenea am atasat si poza cu modelul de opritor de parcare in care am intrat.

pana o sa atasez pozele reale, va rog sa-mi spuneti daca va puteti forma o parere din informatiile de pana acum si sa-mi spuneti ce daune credeti ca am provocat pe acolo pe dedesubt....radiatoare etc.

 

multumesc

post-567-0-66214600-1339398723_thumb.jpg

post-567-0-73340100-1339398745_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ca o parere ( cel mai bine se paote spune la fata locului) - nu cred ca ai lovit nici un radiator- de ce zic asta- ace sctu este in partea de jos a spoilerului - pana sa lovesti radiator ar fi trebuit sa indoi sctul metalic din tabla de serie si berceau-ul ( cadrul metalic de sub motor pe care se sprijina si radiatorul . sub radiatoare este un profil metalic destul de reziste- pentru a ajunge la radiatori ori trebuie sa indoi tot ce am zis eu scut si cadru ori sa fie maisus de acel "scut" de plasti gri. din descrierea ta inteleg ca nu ar fi cea de-a douasituatie -deci nu te ingrijora- pentru a verifica poti sa arunci o privire prin grilajul inferior al spoilerului ( nu grilajul unde este si logo dacia) - pe acolo poti sa vezi stare intercoolerului si a radiatorului de aer conditionat =- partea inferioara.- daca nu exista deforamtii atinci totul este OK

 

ina zona indicata de tine - singuraul care ar fi putut suferi este intercoolerului ( radiatorul mici care folosete la racirea aerului din admisie) ca o intrebare suplimentara - a simtit ceva pierdere e putere- masina merge normal ? se aude ceva ca freaca sau ca zangane???

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ca o parere ( cel mai bine se paote spune la fata locului) - nu cred ca ai lovit nici un radiator- de ce zic asta- ace sctu este in partea de jos a spoilerului - pana sa lovesti radiator ar fi trebuit sa indoi sctul metalic din tabla de serie si berceau-ul ( cadrul metalic de sub motor pe care se sprijina si radiatorul . sub radiatoare este un profil metalic destul de reziste- pentru a ajunge la radiatori ori trebuie sa indoi tot ce am zis eu scut si cadru ori sa fie maisus de acel "scut" de plasti gri. din descrierea ta inteleg ca nu ar fi cea de-a douasituatie -deci nu te ingrijora- pentru a verifica poti sa arunci o privire prin grilajul inferior al spoilerului ( nu grilajul unde este si logo dacia) - pe acolo poti sa vezi stare intercoolerului si a radiatorului de aer conditionat =- partea inferioara.- daca nu exista deforamtii atinci totul este OK

 

ina zona indicata de tine - singuraul care ar fi putut suferi este intercoolerului ( radiatorul mici care folosete la racirea aerului din admisie) ca o intrebare suplimentara - a simtit ceva pierdere e putere- masina merge normal ? se aude ceva ca freaca sau ca zangane???

 

 

salut

 

deci tu zici ca intre radiatoare si "burta masinii" (bara de plastic) mai exista un cadru metalic ?

eu m-a uitat prin grila aceea inferioara si totul pare in ordine, nu se observa nimic in neregula acolo...insa m-am gandit ca poate fi ceva dedesubt.....

in mers nu as zice ca se simte ceva la motor....acum e foarte adevarat si faptul ca inca nu cunosc masina prea bine fiind inca in rodaj....insa, daca ar fi intercooler-ul spart cat de evidenta ar fi scaderea de putere ? as putea sa-mi dau seama chiar si asa in timpul rodajului ?

 

dupa ce am facut prostia si am lovit opritorul, am dat jos scutul acela gri de plastic sa vad daca se poate observa ceva....bineinteles ca nu am vazut nimic pentru ca scutul este aplicat peste bara.....insa am am constatat ca daca imping de platicul / bara in sus se deformeaza un pic si apoi se simte cum se opreste in ceva....se atinge de ceva si eu ma gandeam ca este radiatorul.....insa ma gandesc ca poate este acel cadru metalic de care zici...... tu ai vazut cumva cum arata fara bara din fata ? sau cum ti-ai dat seama ca exista acel cadru metalic ?

 

multumesc mult

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am desfactu de mai multe ori partea de jos a masini - scuturi, bara cadru metalic.

 

Daca intercoolerul ar fi spart ar fi doua metode sa iti dai seama - o data pierderea de putre a motorului - si ai simti sigur - adica este diferenta foartea mare intre cele doua regimuri de functionare- adica cu intercoolerul spart nu mai accelerezi o panta cat de mica ar fi mai multe de 2-a nu poti sa ii dai si fum negru - si a doua verificare ar fi - sa rogi pe cineva sa tureze motorul ( nu neaprata brusc) s de cateva ori si mai repede si mai incet iar tu sa stai in fata masini cu urechea cat mai aproape de zona cu lovitura sa vezi daca se aude vre-un suierat, ceva gen fsssssss, cum ar iesii aer cu presiune- daca nu exista nici una din aceste simtome - nu e problema.

 

verifica sctulu metalic de sub motori daca este indoit in partea din fata- acela ajunge un pic mai infata decat pozitia radiatoarelor - daca acela este afectat indoit etc poti sa il dai jos - iti trebuie o cheie de 10 si sunt 7 suruburi. este relativ usor scutul - cu masina ridicata pe cric poti sa il demontezi/ monteji relativ usor . apoi vei putea studia radiatoarele si din spate si si dedesupt - ca sa te asigur 100% ca nu sunt probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii.

Am studiat un pic masina pe dedesubt insa nu am demontat inca nimic. M-am uitat sa vad daca se vede vreo urma si pe scutul de metal....si nu este nimic....oricum nu cred ca avea cum sa fie afectat scutul acela de metal dat fiind ca am lovit opritorul cu parte din fata si m-am oprit repede neavand viteza.....

O sa incerc sa demontez scutul de la motor sa vad daca se observa ceva la radiatoare pe acolo....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...