Sari la conținut

nu a mai pornit masina!


Postări Recomandate

Zilele trecute am avut o mare problema, in varf de munte, cu masina: nu a mai pornit! masina a stationat 2 zile in ger. bateria invartea demarorul insa motorul nu a pornit dupa multe "chei" date.

 

la benzinarul meu, dupa ce pun contactul, pret de cateva secunde raman aprinse beculetele pe bord si apoi se sting toate si eu apoi actionez demarorul.

de aceasta data beculetul acela cu "STOP" scris pe el nu se mai stingea si implicit motorul nu pornea...

 

am sunat la Dacia Asistenta (masina are 21 mii km si e in garantie) si nu era nici o problema sa vina sa o ridice si sa o duca la Service Dacia in Brasov (eu eram cu masina la Moeciu) insa fiind duminica nu se va ocupa de ea nimeni pana luni.

In plus, am fost atentionat ca daca e o problema de la combustibil sau altceva ce nu tine de piesele si componentele Dacia, voi achita eu cei 400 lei platforma (incarcat, carat, descarcat si cu tarif de duminica). daca problema e de la masina atunci eu nu voi plati nimic.

 

am avut o "strangere de inima" ca poate e ceva gheata sau mizerie pe la vreun injector sau ceva similar si voi fi bun de plata asa ca am preferat sa ajung prin alte mijloace mai "economice" (o alta platforma de la un amic al unui amic) pana la Bv la service.

 

luni dimineata baietii de la service au pus testerul si au constatat ca bujiile 2 si 4 nu primeau curent. au miscat/ scos si bagat la loc releele din cutia de sigurante din compartimentul motor si..... minune! masina a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!

 

am zis merci si am plecat bucuros ca nu a fost vreo piesa dupa care sa mai stea masina vreo 2-3 zile in Bv si eu sa revin sa o iau de acolo (eu sunt din Buc.).

 

asa ca daca poate mai pateste cineva ceva similar, inainte de a intreprinde altceva, eu il sfatuiesc sa deschida cutia de sigurante din compartimentul motor si sa miste/impinga bine in lacasurile lor acele relee si sigurante ca poate acolo e vreun contact imperfect...

 

daca nici asa nu porneste atunci trebuiesc contactati cei de la Dacia sau facut alceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

Cel mai bine folositi din cand in cand mai ales iarna spray de contacte sau o metoda mai "taraneasca" - MIERE de albine. Nu radeti e cea mai buna solutie. E verificata personal de mine de-a lungul timpului ( din 1985 ) la o gramada de masini.

Puneti cate o picatura pe fiecare contact si totul este OK.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...