Sari la conținut

diferential blocabil spate


Postări Recomandate

Deoarece masina e inca in perioada de rodaj, nu m-am aventurat cu ea pe trasee mai grele, insa la o urcare de pe teren arat proaspat pe drum pietruit, masina a inceput sa patineze, eram in 4x4 LOCK si diferenta de nivel dintre drum si aratura era de vreo 15-20 cm. a trebuit sa gasesc o zona unde drumul era putin mai la nivel cu aratura. Intrebarea este daca stie cineva de existenta unui diferential blocabil pe puntea spate ce se poate monta sau adapta pentru duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
Deoarece masina e inca in perioada de rodaj, nu m-am aventurat cu ea pe trasee mai grele, insa la o urcare de pe teren arat proaspat pe drum pietruit, masina a inceput sa patineze, eram in 4x4 LOCK si diferenta de nivel dintre drum si aratura era de vreo 15-20 cm. a trebuit sa gasesc o zona unde drumul era putin mai la nivel cu aratura. Intrebarea este daca stie cineva de existenta unui diferential blocabil pe puntea spate ce se poate monta sau adapta pentru duster.

Nu exista pentru Duster asa ceva dar, dupa ceva interventii si modificari, cei de la Duster 4x4 Everyone (adica echipa TAT de la RTR) au montat pe masina asa ceva.

Dar mi se pare ciudat ca nu ai putit urca 15-20 cm... eu cu ea am urcat si mult (MUUULT) mai mult... Probabil ca nu a fost un moment in care erai obisnuit cu masina. Sau... nu care cumva sa-i ceri sa fie un Patrol sau Rubicon, ca nu e!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, nu prea eram invatat cu masina, dar pot sa spun ca si cu LOCK nu am putut atunci trece deoarece treceam de pe pamant arabil batatorit putin pe drum de pietris proaspat asezat, iar la trecere, masina a ramas oarecum numai cu trei roti cu contact ferm pe sol, si atat o roate de pe fata, cat si una de pe spate patinau. Eu am abordat trecerea transversal. Si am mai patit odata ulterior la fel. Am trecut numai dupa ce am abordat trecerea perpendicular.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Intradevar, nu prea eram invatat cu masina, dar pot sa spun ca si cu LOCK nu am putut atunci trece deoarece treceam de pe pamant arabil batatorit putin pe drum de pietris proaspat asezat, iar la trecere, masina a ramas oarecum numai cu trei roti cu contact ferm pe sol, si atat o roate de pe fata, cat si una de pe spate patinau. Eu am abordat trecerea transversal. Si am mai patit odata ulterior la fel. Am trecut numai dupa ce am abordat trecerea perpendicular.

Pai la asa ceva trebuia decuplat ESP-ul . Este o chestie demonstrata de cei de la dacia la trecerea pe diagonala, adica folosesti rotile de pe o diagonala care este in contact vremelnic cu solul... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate melcu!

Dusterul face, vorba lu' Cojo, muuult mai mult decat atat!

dovada stau multele poze si filme facute de noi in iesirile off road de week-end si la Intalnirea Nationala (vezi sectiunea Evenimente Intalniri)!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...