Sari la conținut

Probleme Keyless Go


Postări Recomandate

Salutare, 

Am observat in ultimul timp o problema a sistemului Keyless Go:

Daca plec de langa masina, cateodata nu se blocheaza usile. Face aleator treaba asta.

Am reusit sa o reproduc momentan:

1.opresc motorul, plec de langa masina, usile se blocheaza si claxoneaza scurt.

2.ma intorc langa masina, usile se deblocheaza (nu conteaza daca mai deschid sau nu vreo usa).

3.Daca plec din nou de langa masina, ramane descuiata.

Mai rar, (de 3 ori mi s-a intamplat pana acum, am masina de 4 luni) nu se blocheaza usile la pasul 1- asta nu am reusit sa il reproduc sa pot face plangere.

Mentionez ca la inceput se bloca si debloca intotdeauna cand ieseam din raza masinii.

Mai are cineva aceasta problema? E destul de frustrant o data ce te-ai obisnuit cu functia, sa nu mai functioneze.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 16
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Codul radio e trecut pe factură în forma CAR:1234 sau direct pe fișa de întreținere

  • 3 weeks later...

Stef, ce zici de asta:

1. Intru cu cartela in masina, pornesc motorul;

2. Ies din masina cu cartela, da 3 semnale audio, NU se blocheaza usile!;

3. Las cartela la un prieten, ma sui in masina si plec: nu se opreste, nu face start stop, cand sa o opresc imi zice sa apas lung ca nu are cartela.

4. In raza de actiune a cartelei rog prietenul sa blocheze usile, NU se blocheaza, masina nu se opreste!

CONCLUZIE

Daca cobori cu cartela si motorul pornit, se urca altul la volan nu poti sa il opresti, corect?

La alte marci in acest caz intra pe modul protejat, antifurt.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 04.04.2019 la 13:50, Stef13 a spus:

E o problema arhicunoscuta si mai sunt discutii pe forum pe tema asta.

Vezi aici cum am rezolvat-o la mine. Deocamdata totul e ok in privinta asta.

la ce perioada ii dai "hard reset"?. Nu e un comportament normal din punctul meu de vedere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@sethmad, de atunci a trecut o lună și jumătate și n-au mai fost probleme , ușile se blochează  întotdeauna. Că  veni vorba, azi a apărut în bord mesaj să schimb bateria cardului de acces. Fix un an a ținut.

@doli, fără card în mașina se poate opri motorul, ținându-se lung apăsat pe butonul de pornire/oprire. La fel e si la Mazda sau Clio. Nu stiu la ce te referi cu modul antifurt. Masina merge atata vreme cat e motorul pornit. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, doli a spus:

nu stiu sa dau hard reset, nu am gasit in manual.

masina este din dec. 2018,

asa facea de la inceput,

nu este ceva ce a aparut de curand. La voi face la fel? Este ceva normal? 

hard reset = decuplezi borna de alimentare de la baterie.

DAR comportamentul descris de tine e normal - daca iesi cu cheia din masina, nu se opreste motorul. E si treaba de siguranta - gandeste-te daca se defecteaza cheia/sistemul keyless go si mergi pe autostrada cu 130km/h. Sau mai grav, cand esti intr-o depasire. Pe mine ma enerveaza claxonatul ala, normal ar fi sa afiseze doar in bord faptul ca nu mai e in raza cheia.

Practic daca se urca cineva in locul tau, poate fugi cu masina - dar dupa ce o opreste nu o mai poate porni.

Editat de sethmad
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...