Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua as dori sa va întreb cum se demontează barele longitudinale la PH2 și dacă are cineva imagini după ce le a dat jos.Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai niste ornamente ce trebuie date la o parte si ajungi la suruburi.Daca nu stii nu te baga sa le demontezi.Ce problema ai?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici o problema vrea sa le dau jos pentru a confecționa un portbagaj  personalizat pentru roata de rezerva și proiectoare.Dar am înțeles ca atunci când le ai demontate îți intra apa in mașina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ai gasit modalitatea de demontare? La un moment chiar aici pe forum am gasit link catre un video in franceza insa acum nu mai dau de el.

Daca tot m intrat pe topicul tau :) poate colegii de forum ma ajuta cu o info: se pot schimba barele trapezoidale de PH2 cu bare de Duster II? Au aproximativ aceleasi zone de prindere? M-au exasperat barele astea. Nu gasesti transversale la un pret decent pentru ele, cauciucul de la talpi a inceput sa se manance de la soare/vant si trebuie sa infund plastelina pt a nu vajai :D ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Nu stiu daca ai rezolvat/gasit solutia de a monta bare de ph3 pe ph2, raspund dupa atata timp deoarece am gasit pozele astea si le postez ca poate pe viitor mai sunt persoane care intreaba de asa ceva. Ideea e ca nu se poate, sistemul de prindere difera de la ph2 la ph3. 

WhatsApp Image 2020-10-16 at 10.45.48.jpeg

WhatsApp Image 2020-10-16 at 10.45.48 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-16 at 10.45.48 (1).jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...