Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiind in Mexic am vazut pe strazi modele noi de Duster cum ar fi acest 2.0 dar si model Automatic.

Nu stiam, dar la fel am vazut modele de Nissan Impala sau Amper indentice cu Logan-ul nostru.  La inceput am crezut ca sunt doar sigle atasate, dar am vazut mai apoi destule la fel si cred ca aici sunt modele de serie.

 

Renault Duster 2.0.png

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La ei nu i o noutate.Si la rusi e prezent acest motor.Cred ca.i euro4. Parca 2.0 16v 140..A fost candva si pe alte modele Renault gen laguna,Megane..Era ok si la noi..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou.

Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte.

Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu upgrade la acele stopuri.Pozitiile sunt pe led.Pentru stopul de ceata se inlocuieste becul original cu unul de culoare rosie.Rusii mai au acest model de stopuri.Fiecare piata are particularitatile ei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aceste masini nu sunt omologate pentru piata europeana. Rusia are alta omologare diferita de Europa (ECE), Mexicul la fel.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar le poti.Colegul a omologat.o!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat insa trebuie mentionat ca este vorba de omologare individuala nu de serie. Tehnic vorbind nu vad de ce nu ar putea fi omologate, problema e mai mult una birocratica pentru ca Renault nu si-a batut capul sa faca o omologare de serie pentru configuratia destinata pietei europene.
Cum s-a spus si mai sus, fiecare piata are particularitatile si specificul ei, producatorii de masini tin cont de asta atunci cand aleg cum sa isi echipeze masinile pentru diverse piete unde sunt prezenti.
Trebuie mentionat si faptul ca cerintele de omologare sunt diferite in Europa spre deosebire de America de Nord, China, Taiwan, India, Australia sau America de Sud care si acestea la randul lor difera intre ele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se omologheaza orice masina produsa doar sa corespunda si standardelor din Romania. Daca are mai multe optiuni atunci e mai bine. Mai putine decat cere standard-ul din Romania devine o problema.

Dar scriind imi aduc aminte ca pe soselele noastre mai vad inca Dacia 1300 sau Trabant si acestea sunt omologate oricum. Deci ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...