Sari la conținut

Probleme motorul rece


Postări Recomandate

salut, intreaba la service Dacia daca pentru seria de la masina ta,  trebuie up-grade soft ! Stiu ca este cunoscuta problema de catre cei de la Dacia (fluctuatie turatie motor), pentru modelele <2014.

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

aceeasi problema..duster 115 sce 1.6 2019

daca vreau sa accelerez de ex sa lncalzesc motorul mai repede,sau whatever,nu pot...chiar daca ciupesc putin acceleratia si o mentin asa,se tureaza pana ln maxim...

si la mine face la fel la rece fluctueaza rpm ul...si o alta problema care la reprezentanta mi a spus ca nu are nimic,pt ca nu apare nici un fault/cod eroare,cand e mai rece afara,ptimavara,toamna,chiar si vara cateodata,la rece,la prima pornire,daca accelerez fara sa bag ln viteza,pana ln 1500 2000 rpm,imi lntrerupe pt o fractiune de secunda motorul,luminile bordului fac un "flash"adica exact ca si cum ai taia curentul practic sau opri motorul pt o fractiune de secunda,si lmi bord lmi apare mesajul "stop start activat" cu toate ca eu nu lL dezactivasem...

mai lmi face figura si ln mers cateodata,cand vrea ea(masina)intreruperile astea,in plaja 1500/2500 rpm,de regula am observat cand schimb din a 3 a ln a 4a,gen pe accelerare ca sa schimbi treapta de viteza...la fel la reprezentanta nu apare nici un fault/cod eroare...deci nu are ce sa i faca..binelnteles la reprezentanta cand au mers cu ea nu a facut normal....si nu face mereu asta e problema...din 7 zile a saptamanii sa zic ca face asa 3...face si "la cald" cu lntreruptul la schimbarea de trepte si f rar ln mers constant pe autostrada...mai mult cand urca o panta/deal cand motorul e solicitat mai mult,sau cand e nevoie de mai multa "putere"...

am citit de o problema asemanatoare,unde s a schimbat pompa de injectie,dar sincer daca era pompa nu facea mereu?

mai repede mi se pare un senzor ceva,o problema de soft...

alta "faza"lmi face tot asa cand e rece,daca dezactivez stop start ul si plec de pe loc,tot asa nu mereu,face "intreruperea" asta si lmi reactiveaza functia..lmi scrie ln bord stop start activat...cineva vre o idee...?le am spus ln reprezentanta si se uita la mine ca la dracu,cred ca aberez eu....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...