Sari la conținut

Incercam din nou Strategika si Transalpina!


Postări Recomandate

am modificat in post-urile mele data cu 9-11 sep 2011...

deci, s-a deschis lista cu inscrieri pentru iesirea pe Strategica (off-road) si Transalpina (asfalt insa peisaje f. frumoase, gen Transfagarasan):

1. dusty2010

2. masiu

3. deceneu

4. danielcojocar

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 98
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Posted Images

Salutare tuturor.

Am fost 2 zile pe Transalpina, total inopinant si spontan, vineri+sambata. De-a dreptul fascinant iar vremea a fost de partea mea.

Pacat ca va planificati in septembrie toata treaba, gandindu-ma aici la vreme... Dar nu cred sa fie un impediment prea tare :)

Drumuri uscate si numai de bine!

 

OBS: drumul este asfaltat si as fi tentat sa spun ca este foarte bun.

Un singur si mic dezavantaj = sunt cateva portiuni de drum intre Obarsia Lotrului si Sugag / Dobra unde se lucreaza pentru preluarea apelor de pe versanti si drumul este ingustat. Se poate trece fara probleme, nu exista blocaje sau stat la semafor, dar in acelasi timp trebuie sa circuli preventiv si cu viteza care sa iti asigure oprirea in astfel de locuri (in numar de aprox 20). Pentru mine nu a constat un dezavantaj, caci oricum am mers la relaxare si mergeam incet.

Este fain rau.

 

Cu bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutare tuturor.

Am fost 2 zile pe Transalpina, total inopinant si spontan, vineri+sambata. De-a dreptul fascinant iar vremea a fost de partea mea.

Pacat ca va planificati in septembrie toata treaba, gandindu-ma aici la vreme... Dar nu cred sa fie un impediment prea tare :arrow:

Drumuri uscate si numai de bine!

 

OBS: drumul este asfaltat si as fi tentat sa spun ca este foarte bun.

Un singur si mic dezavantaj = sunt cateva portiuni de drum intre Obarsia Lotrului si Sugag / Dobra unde se lucreaza pentru preluarea apelor de pe versanti si drumul este ingustat. Se poate trece fara probleme, nu exista blocaje sau stat la semafor, dar in acelasi timp trebuie sa circuli preventiv si cu viteza care sa iti asigure oprirea in astfel de locuri (in numar de aprox 20). Pentru mine nu a constat un dezavantaj, caci oricum am mers la relaxare si mergeam incet.

Este fain rau.

 

Cu bine!

poate incerci si strategika cu noi caci atunci nu o sa ti se mai para "plictistor" la ralanti... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
Intrebare pt dusty 2010:

 

Eu personal vin cu cortul (fara familion).

Cum se organizeaza ieseala:

1.Se poate pune cortul in curtea unei pensiuni anume unde s-a rezervat ceva?

sau

2.Ne descurcam noi (cei cu cortul) cu cazarea si restul si ne intalnim cu totii la traseu?

Ha, ce m-ai nimerit si pe mine la punctul asta (ca ma cam strang si pe mine ciorapii 8-) )

as fi incantat si eu sa vin cu cortul... in schimb nu m-as "planta" in curte la pensiune ci undeva mai sus pe traseu!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea ar putea fi 2 optiuni:

1. sa facem o rezervare comuna la o pensiune pentru cei care vor cazare in camerer (si nu corturi) iar cei de la cort sa se campeze unde doresc ei (in curtea pensiunii sau in alta parte)

2. sa ne descurcam fiecare (cort sau camere) si sa ne intalnim sambata la ora 10 sa plecam impreuna din Voineasa pe Strategica catre Transalpina si apoi retur pana seara..

 

eu, personal, voi avea nevoie de 1 camera (copii si soacra) si, in functie de vreme, o alta camera sau cortul (eu si sotia). deci voi alege pensiune+cort in apropierea (sau in curtea) pensiunii....

ce pareri au ceilalti participanti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este buna ideea dar mai intai ar fi bine sa cadem de acord asupra traseului pe care mergem (distante, locatii unde oprim, etc), pentru a-mi calcula timpul (vin de la Bucuresti).

Eu unul voi dormi la o pensiune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

propunerea mea e urmatoarea:

 

vineri, 9 sep, seara, sosirea participantilor la "baza" (pensiunea din zona Voineasa). cei care vor sa vina de sambata vor sosi sambata dimineata pana la ora 09.00 pentru ca la 10.00 plecam pe traseu!

 

sambata, 10 sep, ora 10.00 plecarea pe Strategica (urcare din Valea Macesului) de la est la vest cam 30-40 km lungime, drum forestier, drum de creasta si padure;

ajungem la intersectia cu Transalpina (sus pe creasta, nu departe de Ranca) si o luam spre sud ca sa facem un drum pana la Ranca sa vedem partea sudica a muntelui. Revenim pe Transalpina de la sud la nord si o parcurgem pana la Obarsia Lotrului. De la Obarsie o luam spre Voineasa pe malul lacului Vidra si seara revenim la "baza".

avem variante de a servi pranzul: sus pe creasta cu sandwich-uri sau cu gratare sau la Ranca la o pensiune/restaurant.

cina, seara la Voineasa.

 

duminica, 11 sep, zi de relaxare, eventual o iesire scurta in zona si apoi plecarea spre casele noastre.

 

ce parare aveti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei interesati de cazare in pensiune, am gasit o cabana cu 4 camere+living+alte facilitati la: http://www.turistinfo.ro/voineasa/cazar ... -c370.html

 

proprietarul a spus ca ne da toata cabana si e de acord cu 3-4 locuri de cort in curte (2200 mp) la 800 lei/week-end adica ar veni undeva in jur de 100 lei/noapte/camera.

 

eu cred ca suntem 4 care dorim cazare in camere deci ar fi potrivita pentru ca am fi singuri in toata curtea.

 

astept pana maine (ca sa fac rezervarea) raspunsul celor interesati pentru aceasta varianta. daca nu sunt interesate alte 2 familii (in afara de mine), proprietarul are o alta cabana cu 2 camere in alta locatie pe care o voi lua eu si inca o familie (sora mea).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...