Sari la conținut

Postări Recomandate

TROFEUL DUSTER - editia a II-a

Asociatia Club Duster va invita la Trofeul Duster la GTC Trophy – “Ziua cea mai lunga” - Buzau (Sarata
Monteoru), 11-14 octombrie 2018.

Este vorba despre singura cupa Duster organizata in Campionatul National de Off-road si va avea loc in cea mai
importanta etapa a campionatului – etapa GTC de la Buzau.

Dusteristii vor participa in conditii de clasa Hobby, cu un grad de dificultate redus, scopul fiind dezvoltarea
abilitatilor de condus in off-road, descoperirea frumusetilor naturii din zona si nu in ultimul rand petrecerea
a 3 zile minunate in compania comunitatii de off-road si posibilitatea de a asista la evolutia claselor
superioare, insotite de povestile de seara la un pahar de bere.

Participantii cu Duster inscrisi la clasa Hobby vor fi automat inscrisi si la Trofeul Duster. Practic
Dusteristii vor concura atat pentru Trofeul GTC cat si pentru Trofeul Duster, pentru Trofeul Duster se face
clasament separat numai al participantilor cu Duster.

La Trofeul Duster vor fi 2 probe:
- traseu pe baza de track fara cronometrare de tipul "treasure hunting", respectiv vor trebui gasite niste CP-
uri. Clasamentul se face in functie de numarul de CP-uri gasite, iar departajarea in caz de egalitate in
functie de precizia de urmarire a traseului pe track;
- trial contra timp.

Se vor acorda premii de la Dacia, atat pentru traseu cat si pentru trial primilor trei clasati si evident
Trofeul Duster, cu un design deosebit, conceput si realizat special pentru acest eveniment.

Evident ca unii dintre Dusteristi vor castiga si Trofeul GTC, acordat de asemenea primilor 3 clasati la clasa
Hobby la ambele probe, insotit de premii acordate de sponsorii GTC.

Participantii cu Duster beneficiaza de scutirea de taxa de licenta one-event in valoare de 350 Lei.

- Taxa participare: include taxa sportiva, pachet promo, cazare 3 nopti, acces la Masa Festiva / GTC Party,
pachet si mese in traseu, mese de seara si mic dejun + bautura.

Valoarea estimativa a taxei de participare este de 550 lei de participant. Vom reveni cu detalii dupa
publicarea programului si regulamentului particular al competitiei.

Deci este vorba de 3 nopti (de joi pana duminica). La asta se mai adauga vizita medicala si asigurare sportiva
(aprox 50 lei/participant), daca este cazul.

Pachetul promo include tricou si sapca pentu pilot si copilot, precum si cadouri de la sponsori.

Fiecare echipaj este format din 2 participanti: pilot + copilot. Nu este nevoie de casti, doar masina trebuie
sa fie cu ITP-ul la zi. Traseul este conceput pentru masini 4x4 de strada, deci are un grad de dificultate
redus.

Pentru inscriere la Clasa Duster (Hobby) va rog sa trimiteti un e-mail la dorucz@yahoo.com cu urmatoarele
informatii:

- Nume, prenume –Pilot
- Nume, prenume –Copilot
- Modelul de Duster (motorizare si tractiune)
- va rog sa precizati daca sunt insotitori si daca da daca este nevoie de camere/mese suplimentare

Nu trebuie platit nimic la inscriere, plata se face integral la Buzau joi 11 octombrie in momentul
inregistrarii ca participant.

In masura in care sunteti hotarati sa participati, va rog sa timiteti mailul de confirmare cat mai repede,
pentru a putea comunica din timp organizatorilor necesarul de locuri de cazare. Nu exista limita de
participanti.

Va multumesc!
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Update: Duster Trophy - participanti

1. Doru Czobor/Anca Anghel
2. Ciprian Gusila/Monica Gusila
3. Lucian Goldstein/Victoria Goldstein
4. Andrei Dalcu/Sabina Dalcu
5. Denis Bujoreanu/Florentina Bujoreanu
6. Mihai Bucur/Lucian Radu

Va reamintesc ca pentru inscriere trebuie sa trimiteti un e-mail la dorucz@yahoo.com cu urmatoarele informatii:
- Nume, prenume –Pilot
- Nume, prenume –Copilot
- Telefon de contact
- Modelul de Duster (motorizare si tractiune)
- va rog sa precizati daca sunt insotitori si daca da daca este nevoie de camere/mese suplimentare

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...